Komunikaty PR

Play wprowadza rozwiązanie "bezpieczeństwo jako usługa” od Allot

2021-11-29  |  12:35
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Allot Ltd. (NASDAQ: ALLT) (TASE: ALLT), wiodący globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligencji sieciowej oraz bezpieczeństwa jako usługi (SECaaS) dla dostawców usług komunikacyjnych (CSPs) i przedsiębiorstw ogłosił dzisiaj, że Play, wiodący operator komórkowy w Polsce z ponad 15 milionami abonentów, uruchomił dla swoich klientów indywidualnych bezkontaktowe i bezklienckie usługi cyberbezpieczeństwa i kontroli zawartości na bazie rozwiązań Allot.

Allot Secure to pierwsza platforma, która zapewnia użytkownikom mobilnym ujednoliconą obsługę w zakresie cyberbezpieczeństwa w sieci i poza nią, w tym konfigurację, raportowanie i zarządzanie alarmami. Obecnie Play oferuje dwa rozwiązania z asortymentu firmy Allot: NetworkSecure i EndpointSecure.

NetworkSecure to rozwiązanie sieciowe, zapewniające bezkontaktową i bezkliencką obsługę, niewymagającą instalacji jakichkolwiek aplikacji przez klienta końcowego. Dzięki rozwiązaniu NetworkSecure, Play może zaoferować swoim klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, w tym złośliwym oprogramowaniem, wirusami, phishingiem i oprogramowaniem ransomware. Łatwy w użyciu interfejs zapewnia oznakowane marką alerty i raporty, które jednocześnie wzmacniają lojalność wobec marki. Rozwiązanie NetworkSecure uzupełniono o rozwiązanie EndpointSecure firmy Allot, które zapewnia klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, nawet gdy znajdują się poza zasięgiem sieci operatora Play.

— „Play ma wysoką świadomość cyberzagrożeń i chce dostarczać klientom łatwe do aktywacji rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo i komfort użytkowników. Najnowsza oferta pokazuje nasze zaangażowanie na rzecz ochrony klientów zarówno w sieci, jak i poza nią” — powiedział Mikkel Noesgaard, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Play. — „Platforma cyberbezpieczeństwa firmy Allot zapewnia elastyczne rozwiązanie na potrzeby ochrony naszych klientów zarówno przed istniejącymi, jak i nowymi zagrożeniami”.

— „Jednym z naszych głównych celów jest zapewnienie klientom rozwiązań, których potrzebują, aby chronić swoich abonentów przed cyberatakami i zapewnić im spokój ducha” — powiedział Vered Zur, wiceprezes ds. marketingu w firmie Allot. — „Rozwiązania Allot Secure umożliwiają operatorowi Play oferowanie cyberochrony klientom indywidualnym, przy jednoczesnym zwiększaniu lojalności wobec marki i wskaźnika Net Promoter Score, a także generowaniu nowych przychodów”.

Allot Ltd. (NASDAQ: ALLT, TASE: ALLT) jest dostawcą wiodących, innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligencji sieciowej i bezpieczeństwa dla dostawców usług i przedsiębiorstw na całym świecie. Nasze wdrażane na całym świecie rozwiązania zwiększają wartość usług podmiotów na rzecz klientów i obejmują między innymi analizy sieci i aplikacji, kontroli oraz kształtowania ruchu i sieciowych usług bezpieczeństwa. Wielousługowe platformy Allot są wykorzystywane przez ponad 500 dostawców usług mobilnych, stacjonarnych i w chmurze, a także przez ponad 1000 przedsiębiorstw. Nasze wiodące w branży rozwiązanie bezpieczeństwa sieciowego jako usługi osiągnęło ponad 50% penetrację u niektórych dostawców usług i korzysta z niego ponad 20 milionów abonentów na całym świecie.

Firma P4 Sp. z o.o. należąca do francuskiej grupy iliad jest wiodącym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce z ponad 15 milionami klientów. Spółka świadczy usługi telefonii komórkowej oraz mobilnego i stacjonarnego szerokopasmowego dostępu do Internetu na rzecz klientów indywidualnych i biznesowych w ofertach abonamentowych i przedpłaconych pod marką PLAY. W portfolio operatora Play znajduje się usługa telewizyjna PLAY NOW, która umożliwia klientom oglądanie kanałów na żywo oraz treści VOD. W skład Grupy Play wchodzą marki Red Bull Mobile i Virgin Mobile Polska, a także Grupa 3S dostarczająca kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, centrów danych i teleinformatyczne. Za pośrednictwem swojej rozległej, nowoczesnej i ekonomicznej sieci telekomunikacyjnej, w tym sieci najnowszej generacji 5G, operator Play świadczy usługi dostępne dla ponad 99% populacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.