Play wprowadza rozwiązanie "bezpieczeństwo jako usługa” od Allot
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Allot Ltd. (NASDAQ: ALLT) (TASE: ALLT), wiodący globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligencji sieciowej oraz bezpieczeństwa jako usługi (SECaaS) dla dostawców usług komunikacyjnych (CSPs) i przedsiębiorstw ogłosił dzisiaj, że Play, wiodący operator komórkowy w Polsce z ponad 15 milionami abonentów, uruchomił dla swoich klientów indywidualnych bezkontaktowe i bezklienckie usługi cyberbezpieczeństwa i kontroli zawartości na bazie rozwiązań Allot.
Allot Secure to pierwsza platforma, która zapewnia użytkownikom mobilnym ujednoliconą obsługę w zakresie cyberbezpieczeństwa w sieci i poza nią, w tym konfigurację, raportowanie i zarządzanie alarmami. Obecnie Play oferuje dwa rozwiązania z asortymentu firmy Allot: NetworkSecure i EndpointSecure.
NetworkSecure to rozwiązanie sieciowe, zapewniające bezkontaktową i bezkliencką obsługę, niewymagającą instalacji jakichkolwiek aplikacji przez klienta końcowego. Dzięki rozwiązaniu NetworkSecure, Play może zaoferować swoim klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, w tym złośliwym oprogramowaniem, wirusami, phishingiem i oprogramowaniem ransomware. Łatwy w użyciu interfejs zapewnia oznakowane marką alerty i raporty, które jednocześnie wzmacniają lojalność wobec marki. Rozwiązanie NetworkSecure uzupełniono o rozwiązanie EndpointSecure firmy Allot, które zapewnia klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, nawet gdy znajdują się poza zasięgiem sieci operatora Play.
— „Play ma wysoką świadomość cyberzagrożeń i chce dostarczać klientom łatwe do aktywacji rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo i komfort użytkowników. Najnowsza oferta pokazuje nasze zaangażowanie na rzecz ochrony klientów zarówno w sieci, jak i poza nią” — powiedział Mikkel Noesgaard, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Play. — „Platforma cyberbezpieczeństwa firmy Allot zapewnia elastyczne rozwiązanie na potrzeby ochrony naszych klientów zarówno przed istniejącymi, jak i nowymi zagrożeniami”.
— „Jednym z naszych głównych celów jest zapewnienie klientom rozwiązań, których potrzebują, aby chronić swoich abonentów przed cyberatakami i zapewnić im spokój ducha” — powiedział Vered Zur, wiceprezes ds. marketingu w firmie Allot. — „Rozwiązania Allot Secure umożliwiają operatorowi Play oferowanie cyberochrony klientom indywidualnym, przy jednoczesnym zwiększaniu lojalności wobec marki i wskaźnika Net Promoter Score, a także generowaniu nowych przychodów”.
Allot Ltd. (NASDAQ: ALLT, TASE: ALLT) jest dostawcą wiodących, innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligencji sieciowej i bezpieczeństwa dla dostawców usług i przedsiębiorstw na całym świecie. Nasze wdrażane na całym świecie rozwiązania zwiększają wartość usług podmiotów na rzecz klientów i obejmują między innymi analizy sieci i aplikacji, kontroli oraz kształtowania ruchu i sieciowych usług bezpieczeństwa. Wielousługowe platformy Allot są wykorzystywane przez ponad 500 dostawców usług mobilnych, stacjonarnych i w chmurze, a także przez ponad 1000 przedsiębiorstw. Nasze wiodące w branży rozwiązanie bezpieczeństwa sieciowego jako usługi osiągnęło ponad 50% penetrację u niektórych dostawców usług i korzysta z niego ponad 20 milionów abonentów na całym świecie.
Firma P4 Sp. z o.o. należąca do francuskiej grupy iliad jest wiodącym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce z ponad 15 milionami klientów. Spółka świadczy usługi telefonii komórkowej oraz mobilnego i stacjonarnego szerokopasmowego dostępu do Internetu na rzecz klientów indywidualnych i biznesowych w ofertach abonamentowych i przedpłaconych pod marką PLAY. W portfolio operatora Play znajduje się usługa telewizyjna PLAY NOW, która umożliwia klientom oglądanie kanałów na żywo oraz treści VOD. W skład Grupy Play wchodzą marki Red Bull Mobile i Virgin Mobile Polska, a także Grupa 3S dostarczająca kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, centrów danych i teleinformatyczne. Za pośrednictwem swojej rozległej, nowoczesnej i ekonomicznej sieci telekomunikacyjnej, w tym sieci najnowszej generacji 5G, operator Play świadczy usługi dostępne dla ponad 99% populacji.
Sony o technologiach chmurowych!
Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.