Komunikaty PR

Polski startup rewolucjonizuje obsługę klienta przez telefon

2022-03-29  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Podczas gdy w wielu dziedzinach mamy do czynienia z personalizacją, telefoniczna obsługa klienta wciąż pozostawała na praktycznie niezmienionym poziomie. W świecie, w którym algorytmy znają nas lepiej niż przyjaciele, a aplikacje trafnie przewidują, które utwory czy seriale przypadną nam do gustu, biznes nie może pozostawać w tyle. To właśnie dlatego polski startup opracował aplikację, która dostarcza na ekranie danych o dzwoniącym, co pozwala nie tylko skrócić czas obsługi, ale przede wszystkim zapewnić indywidualne podejście już od podniesienia słuchawki. W dalszej perspektywie technologia ma przewidywać temat rozmowy.

Czas obsługi ma istotny wpływ na zadowolenie z transakcji

Telefoniczna obsługa klienta nie zawsze jest efektywna. Początkowy etap jest bardzo czasochłonny: podawanie długiego numeru klienta, odszukanie w bazie, potwierdzenie tożsamości, przedstawienie sprawy. Może to wywoływać zniecierpliwienie czy zniechęcenie, a w skrajnym przypadku, kiedy klient dzwoni z reklamacją, a formalności się przedłużają – nawet frustrację. Tych emocji, ale i czasu można oszczędzić. Jak? Wystarczy, żeby wszystkie informacje dotyczące naszego rozmówcy mieć już przed odebraniem połączenia.

Właśnie na taki pomysł wpadł startup Labelcall. Stworzył aplikację dla biznesu, która ma za zadanie wyświetlać na ekranie szczegółowe dane dotyczące dzwoniącego. Dzięki temu nie jest on już wyłącznie numerem telefonu, ale konkretną osobą. Odbierający od razu wie, jak się nazywa osoba po drugiej stronie, co ostatnio kupiła, jaki był numer zamówienia czy jaki jest status wysyłki. Może powitać ją po imieniu i nawiązać do ostatniej przeprowadzanej transakcji, zamiast rzucać standardowe „W czym mogę pomóc?”. Indywidualne podejście sprawia, że klient bardziej przywiązuje się do firmy. Poprawia się jakość obsługi, a czas rozwiązywania sprawy się skraca. Poza aplikacją mobilną istnieje także widget na przeglądarkę Chrome. Z technologii tej korzysta już kilkaset sklepów internetowych, salonów kosmetycznych czy fryzjerskich oraz firm sprzedażowych bazujących na systemie CRM.

Milion złotych na rozwój sztucznej inteligencji

Startup otrzymał milion złotych od funduszu inwestycyjnego Czysta3.VC. Jak podkreśla jeden z pomysłodawców Labelcall, Paweł Napiórkowski, środki zostaną wykorzystane na pracę nad sztuczną inteligencją pozwalającą na predykcję tematu rozmowy jeszcze przed odebraniem. Ma to na celu jeszcze bardziej podnieść innowacyjność tej technologii, co wpłynie na użyteczność dla biznesu.

Skąd biorą się dane wyświetlające się na ekranie osoby korzystającej z aplikacji Labelcall? Pochodzą one z systemów, na których pracuje dana firma: ze sklepów internetowych, systemów aukcyjnych i rezerwacyjnych, CRM, ERP itp. Aplikację można zintegrować obecnie m.in. z Shopify, Allegro, Baselinker, Shoper, WooCommerce, Prestashop, Zapier, Pipedrive. W planach są już kolejne integracje z dużymi systemami, a także rozszerzenie dostępnych funkcji m.in. o inteligentną pocztę głosową, analitykę czy rozpoznawanie głosu.

Do tej pory brakowało na rynku rozwiązania, które w podobny sposób gromadziłoby dane o klientach i pozwalało na realne skrócenie czasu obsługi i indywidualne podejście już od samego początku rozmowy. Takie usprawnienie może przełożyć się nie tylko na wizerunek firmy, lecz także na koszty prowadzenia działalności czy nawet na chęć powracania do sklepu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów Biuro prasowe
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,
Telekomunikacja PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
2024-09-23 | 13:30

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile

PragmaGO przeprowadziła migrację infrastruktury IT do T-Mobile. To działanie, dzięki któremu Spółka będzie mogła bez przeszkód kontynuować rozwój usług

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.