Komunikaty PR

Postępują innowacje w obszarze rozwiązań dedykowanych e-commerce

2022-04-28  |  11:00
Biuro prasowe

Autorem komentarza jest Joanna Langer, ekspert w Infobip

Od kilku lat wiele ruchu o typowo konsumenckim charakterze przechodzi do kanału zdalnego.  W konsekwencji postepują innowacje w obszarze rozwiązań dedykowanych e-commerce takich jak np. rozwiązania zabezpieczające transakcje online dla aplikacji i witryn mobilnych. Wśród nich szczególnie dobrze rokuje Mobile Identity - metoda weryfikacji, uwierzytelniania, zapobiegania oszustwom i oceny ryzyka, która daje firmom możliwość potwierdzenia tożsamości abonenta mobilnego lub klienta internetowego w zaledwie kilka sekund, w dodatku bez potrzeby ręcznego wprowadzania informacji uwierzytelniających, takich jak 2FA lub OTP, co nie tylko przyspiesza cały proces, ale również minimalizuje ryzyko błędów ludzkich.

Jak widać e-commerce i kanały zdalne z roku na rok odciskają coraz większe piętno na funkcjonowaniu biznesu oraz konsumentów i inspirują do wprowadzania nowych rozwiązań. Nie warto wiązać tego fenomenu wyłącznie z pandemią, ponieważ ta tendencja trwa już od wielu lat i kierunek tego ruchu właściwie nikogo nie zaskakuje. Co innego jego dynamika, która znacznie przybrała na sile w ostatnich miesiacach, gdy społeczeństwa znalazły się pod presją pandemicznych obostrzeń. Jak się jednak okazuje, ten okres nie był stracony pod względem innowacji.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów Biuro prasowe
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,
Telekomunikacja PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
2024-09-23 | 13:30

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile

PragmaGO przeprowadziła migrację infrastruktury IT do T-Mobile. To działanie, dzięki któremu Spółka będzie mogła bez przeszkód kontynuować rozwój usług

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.