Przedsiębiorcy z Krakowa i okolic z darmowym internetem do końca roku
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Dostęp do internetu bez żadnych opłat aż do grudnia 2020 roku – taką ofertę dla firm i przedsiębiorstw przygotowała wchodząca na rynek firma ITH. Rozwiązanie jest lokalnym odpowiednikiem tarczy antykryzysowej. Na razie obowiązywać będzie jedynie na terenie Krakowa oraz okolic.
Koszty prowadzenia własnej działalności gospodarczej, wszystkie opłaty i podatki, które trzeba bezwzględnie uiścić, są obecnie jeszcze bardziej odczuwalne. “Internet dla biznesu w ofercie tarczy antykryzysowej od ITH” pozwoli odjąć od kosztów stałych kwotę za łącze, z którego korzystają przedsiębiorstwa. Dzięki nowej ofercie firmy otrzymają dostęp do internetu wysokiej klasy bez żadnych ukrytych opłat.
Transparentność i elastyczność
Z oferty skorzystają przedsiębiorcy zainteresowani internetem dostosowanym do potrzeb swojej działalności. Już na wstępie poznają wszystkie warunki i wybiorą pakiet, który najlepiej spełnia ich oczekiwania. Ustalają więc prędkość internetu, wszelkie możliwe limity transferu, pakiet SLA – jeśli ich potrzebują – zapoznają się także z umową.
- Naszą ideą jest zerwanie ze skostniałym sposobem współpracy z klientami na rynku telekomów. Nie interesują nas długoterminowe umowy, ukryte koszty czy dopasowanie oferty do zamożności firmy. My stawiamy na pełną transparentność oraz elastyczność. Proponujemy kilka modeli rozliczeń, na które mogą zdecydować się przedsiębiorcy: klasyczną umowę terminową, preferowaną przez nas umowę na czas nieokreślony z rozliczaniem prepaid oraz umowę na czas nieokreślony postpaid. Oferowane przez nas usługi można w prosty sposób modyfikować w dowolnym momencie. Dzięki takim rozwiązaniom firmy mogą łatwo uzyskać dostęp do sieci. I równie łatwo z niego zrezygnować. Wystarczy, że nie zapłacą opłaty za kolejny miesiąc rozliczeniowy. Tak funkcjonują nowoczesne usługi, jak choćby Netflix – wyjaśnia Niko Bałazy, CEO marki ITH.
Jak w praktyce będzie działać usługa? Po wyborze pakietu przedsiębiorca płaci symboliczną złotówkę za instalację i czeka na podpięcie do sieci. Do końca roku może korzystać z niej za darmo i dowolnie modyfikować pakiety, tak aby spełniały potrzeby jego biznesu.
- Obserwując, jak wiele przedsiębiorstw jest zmuszonych do redukowania kosztów w trakcie pandemii koronawirusa, postanowiliśmy wprowadzić ofertę dostosowaną do obecnej sytuacji. Dzięki niej klient nie tylko ma możliwość sprawdzenia i przetestowania naszych rozwiązań, zanim podejmie ostateczną decyzję, ale także zaoszczędzi na usługach internetu w swojej firmie. Wierzymy, że tak skonstruowany, nowy model działań oraz jakość naszych propozycji przyczynią się do zmiany sposobu myślenia o telekomunikacji B2B w Polsce – dodaje Niko Bałazy.
Nowość na mapie polskiej telekomunikacji
Spółka ITH wystartowała w 2020 roku. Od 1 czerwca prężnie rozwija się na terenie Krakowa i okolic. Dostarcza usługi telekomunikacyjne w segmencie biznes, hosting i domeny w ramach marki Kru.pl, chmurę publiczną oraz szeroko pojęte usługi outsourcingu IT.
Sama firma ITH została uruchomiona przez praktyków w branży: Niko Bałazego oraz Jakuba Naumanna, twórców krakowskiego S-NET. Bazując na ponad 10-letnim doświadczeniu w dziedzinie telekomunikacji dla biznesu, rozwijają obecnie własny model usług. Przyświeca im idea transparentności w relacjach z klientem. Dążą do wypracowania łatwo dostępnych i prostych w obsłudze rozwiązań dla firm, dbając jednocześnie o wysoką jakość usług.
Oferta internetu dla przedsiębiorców w ramach promocji Tarczy Antykryzysowej od ITH jest dostępna od 1 czerwca dla biznesów prowadzonych na terenie Krakowa oraz ościennych gmin, między innymi Zielonek, Michałowic, Zabierzowa, Wieliczki czy Skawiny. Standardowa, komercyjna oferta usług ITH jest dostępna na terenie całej Polski.
Informacje o firmie ITH:
Spółka ITH rozpoczęła swoją działalność w 2020 roku. Dostarcza firmom usługi telekomunikacyjne, domeny, hosting w ramach marki Kru.pl oraz chmurę publiczną i szeroko pojęte usługi outsourcingu IT.
Firma ITH powstała na bazie 10-letniego doświadczenia Niko Bałazego oraz Jakuba Naumanna. Praktycy w branży telekomunikacji dla biznesu proponują obecnie własny model usług, oparty na idei transparentności w relacjach z klientem. Przede wszystkim dążą jednak do wypracowania łatwo dostępnych oraz prostych w obsłudze rozwiązań dla firm, dbając przy tym o wysoką jakość usług.
Sony o technologiach chmurowych!
Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.