Komunikaty PR

Transcom Poland świętuje swoje 18. urodziny w Polsce

2021-10-04  |  13:25
Biuro prasowe

Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, obchodzi 18 lat działalności w Polsce. Firma jest obecna na naszym rynku od 2003 roku. Obecnie posiada oddziały w czterech miastach w Polsce, zatrudnia ponad 1100 pracowników i zwiększa zatrudnienie także w czasie pandemii, a jednocześnie planuje też dalszy rozwój, m.in. poprzez otwarcie kolejnego biura.

Transcom Poland posiada swoje oddziały w Olsztynie, Gdańsku, Białymstoku i Elblągu, a jeszcze w tym roku planuje otworzyć kolejny. Pierwszą lokalizacją był Olsztyn, gdzie w 2003 r. mały zespół świadczył obsługę inbound i outbound dla klientów marki telekomunikacyjnej w języku polskim i niemieckim. Po czterech latach firma otworzyła drugie biuro w Polsce, w Gdańsku. Obecność w Trójmieście zagwarantowała Transcom Poland więcej możliwości rozwoju na rynkach obcojęzycznych i współpracy z klientami z różnych sektorów, m.in. z branży AGD, ale także e-commerce, bankowości i wielu innych. Kolejnym miastem, w którym ta globalna marka otworzyła swoje biuro, był Białystok. Najmniej liczny wtedy oddział rozpoczynał od wsparcia dla klientów branży telekomunikacyjnej, a dzisiaj liczy ponad 200 agentów i świadczy usługi również dla znanej marki modowej. Po kolejnych kilku latach firma otworzyła swoje biuro w Elblągu, dostrzegając potencjał rozwoju w tym mieście. Transcom rozpoczął tam działalność w 2019 r. od wdrożenia projektów sprzedażowych dla branży telekomunikacyjnej. Po krótkim czasie pracę rozpoczęły tam także zespoły wsparcia dla nowego klienta z branży e-commerce.

„Nasze dotychczasowe sukcesy zawdzięczamy w głównej mierze Zespołowi i Klientom. To zaangażowanie i umiejętności naszych pracowników, oraz zaufanie jakim obdarzają nas Partnerzy, napędzają nasz ciągły rozwój, także w obliczu takich wyzwań jak pandemia. Z ogromną dumą i radością, razem z naszymi Zespołami i Partnerami, świętujemy te urodziny. Idąc z duchem czasu, dążymy do tego, aby jakość usług  z zakresu obsługi klienta była na jak najwyższym poziomie. Naszym nadrzędnym celem jest również zapewnienie pracownikom jak najlepszych warunków  pracy
i samorozwoju, w tym możliwości pracy zdalnej. W naszą firmową pełnoletniość wchodzimy z dużym optymizmem”, skomentował Grzegorz Baran, Członek Zarządu i Client Service Manager, Transcom Poland.

„Pracuję w Transcom Poland od samego początku, czyli od 18 lat. Zaczynałam w obsłudze klienta na linii przychodzącej, a dziś jestem Senior Team Leaderem, dumnym ze swojego zespołu. Z perspektywy czasu dostrzegam, co najbardziej zmieniło się w firmie - to przede wszystkim struktura przedsiębiorstwa, która organizowana jest w tzw. klastry. Wyznacznikiem klastra jest położenie geograficzne firmy, co ułatwia i przyspiesza podejmowanie decyzji” – dodała Agnieszka Marczuk, Senior Team Leader, Transcom Poland.    

Globalna marka dynamicznie rozwija się w Polsce. Od początków działalności Transcom w naszym kraju, do portfolio firmy sukcesywnie dołączają nowi klienci z różnych branż, m.in. AGD, bankowości, usług finansowych, telekomunikacji, IT, turystyki, motoryzacji, video streamingu czy mebli premium. Transcom Poland wprowadził hybrydowy model pracy w odpowiedzi na nowe realia związane z pandemią Covid-19, a także wdrożył pierwsze projekty oparte w 100% na pracy zdalnej. Firma zoptymalizowała wewnętrzne procesy, wzmocniła pozytywne postrzeganie marki, oraz zainwestowała w rozwój pracowników i nowych technologii. Dlatego to właśnie 2021 r. uznano za swego rodzaju przełom w działalności Transcom Poland, nie tylko ze względu na 18-letni staż na polskim rynku, związane z tym obchody i wydarzenia dla pracowników, ale także na plany związane z otwarciem kolejnego oddziału. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Telekomunikacja Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
2025-06-16 | 06:00

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska po raz kolejny potwierdził, że poziom pola elektromagnetycznego (PEM) w środowisku jest bezpieczny we wszystkich regionach kraju. Wyniki
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.