Komunikaty PR

Transcom Poland świętuje swoje 18. urodziny w Polsce

2021-10-04  |  13:25
Biuro prasowe

Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, obchodzi 18 lat działalności w Polsce. Firma jest obecna na naszym rynku od 2003 roku. Obecnie posiada oddziały w czterech miastach w Polsce, zatrudnia ponad 1100 pracowników i zwiększa zatrudnienie także w czasie pandemii, a jednocześnie planuje też dalszy rozwój, m.in. poprzez otwarcie kolejnego biura.

Transcom Poland posiada swoje oddziały w Olsztynie, Gdańsku, Białymstoku i Elblągu, a jeszcze w tym roku planuje otworzyć kolejny. Pierwszą lokalizacją był Olsztyn, gdzie w 2003 r. mały zespół świadczył obsługę inbound i outbound dla klientów marki telekomunikacyjnej w języku polskim i niemieckim. Po czterech latach firma otworzyła drugie biuro w Polsce, w Gdańsku. Obecność w Trójmieście zagwarantowała Transcom Poland więcej możliwości rozwoju na rynkach obcojęzycznych i współpracy z klientami z różnych sektorów, m.in. z branży AGD, ale także e-commerce, bankowości i wielu innych. Kolejnym miastem, w którym ta globalna marka otworzyła swoje biuro, był Białystok. Najmniej liczny wtedy oddział rozpoczynał od wsparcia dla klientów branży telekomunikacyjnej, a dzisiaj liczy ponad 200 agentów i świadczy usługi również dla znanej marki modowej. Po kolejnych kilku latach firma otworzyła swoje biuro w Elblągu, dostrzegając potencjał rozwoju w tym mieście. Transcom rozpoczął tam działalność w 2019 r. od wdrożenia projektów sprzedażowych dla branży telekomunikacyjnej. Po krótkim czasie pracę rozpoczęły tam także zespoły wsparcia dla nowego klienta z branży e-commerce.

„Nasze dotychczasowe sukcesy zawdzięczamy w głównej mierze Zespołowi i Klientom. To zaangażowanie i umiejętności naszych pracowników, oraz zaufanie jakim obdarzają nas Partnerzy, napędzają nasz ciągły rozwój, także w obliczu takich wyzwań jak pandemia. Z ogromną dumą i radością, razem z naszymi Zespołami i Partnerami, świętujemy te urodziny. Idąc z duchem czasu, dążymy do tego, aby jakość usług  z zakresu obsługi klienta była na jak najwyższym poziomie. Naszym nadrzędnym celem jest również zapewnienie pracownikom jak najlepszych warunków  pracy
i samorozwoju, w tym możliwości pracy zdalnej. W naszą firmową pełnoletniość wchodzimy z dużym optymizmem”, skomentował Grzegorz Baran, Członek Zarządu i Client Service Manager, Transcom Poland.

„Pracuję w Transcom Poland od samego początku, czyli od 18 lat. Zaczynałam w obsłudze klienta na linii przychodzącej, a dziś jestem Senior Team Leaderem, dumnym ze swojego zespołu. Z perspektywy czasu dostrzegam, co najbardziej zmieniło się w firmie - to przede wszystkim struktura przedsiębiorstwa, która organizowana jest w tzw. klastry. Wyznacznikiem klastra jest położenie geograficzne firmy, co ułatwia i przyspiesza podejmowanie decyzji” – dodała Agnieszka Marczuk, Senior Team Leader, Transcom Poland.    

Globalna marka dynamicznie rozwija się w Polsce. Od początków działalności Transcom w naszym kraju, do portfolio firmy sukcesywnie dołączają nowi klienci z różnych branż, m.in. AGD, bankowości, usług finansowych, telekomunikacji, IT, turystyki, motoryzacji, video streamingu czy mebli premium. Transcom Poland wprowadził hybrydowy model pracy w odpowiedzi na nowe realia związane z pandemią Covid-19, a także wdrożył pierwsze projekty oparte w 100% na pracy zdalnej. Firma zoptymalizowała wewnętrzne procesy, wzmocniła pozytywne postrzeganie marki, oraz zainwestowała w rozwój pracowników i nowych technologii. Dlatego to właśnie 2021 r. uznano za swego rodzaju przełom w działalności Transcom Poland, nie tylko ze względu na 18-letni staż na polskim rynku, związane z tym obchody i wydarzenia dla pracowników, ale także na plany związane z otwarciem kolejnego oddziału. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.