Transcom Poland świętuje swoje 18. urodziny w Polsce
Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, obchodzi 18 lat działalności w Polsce. Firma jest obecna na naszym rynku od 2003 roku. Obecnie posiada oddziały w czterech miastach w Polsce, zatrudnia ponad 1100 pracowników i zwiększa zatrudnienie także w czasie pandemii, a jednocześnie planuje też dalszy rozwój, m.in. poprzez otwarcie kolejnego biura.
Transcom Poland posiada swoje oddziały w Olsztynie, Gdańsku, Białymstoku i Elblągu, a jeszcze w tym roku planuje otworzyć kolejny. Pierwszą lokalizacją był Olsztyn, gdzie w 2003 r. mały zespół świadczył obsługę inbound i outbound dla klientów marki telekomunikacyjnej w języku polskim i niemieckim. Po czterech latach firma otworzyła drugie biuro w Polsce, w Gdańsku. Obecność w Trójmieście zagwarantowała Transcom Poland więcej możliwości rozwoju na rynkach obcojęzycznych i współpracy z klientami z różnych sektorów, m.in. z branży AGD, ale także e-commerce, bankowości i wielu innych. Kolejnym miastem, w którym ta globalna marka otworzyła swoje biuro, był Białystok. Najmniej liczny wtedy oddział rozpoczynał od wsparcia dla klientów branży telekomunikacyjnej, a dzisiaj liczy ponad 200 agentów i świadczy usługi również dla znanej marki modowej. Po kolejnych kilku latach firma otworzyła swoje biuro w Elblągu, dostrzegając potencjał rozwoju w tym mieście. Transcom rozpoczął tam działalność w 2019 r. od wdrożenia projektów sprzedażowych dla branży telekomunikacyjnej. Po krótkim czasie pracę rozpoczęły tam także zespoły wsparcia dla nowego klienta z branży e-commerce.
„Nasze dotychczasowe sukcesy zawdzięczamy w głównej mierze Zespołowi i Klientom. To zaangażowanie i umiejętności naszych pracowników, oraz zaufanie jakim obdarzają nas Partnerzy, napędzają nasz ciągły rozwój, także w obliczu takich wyzwań jak pandemia. Z ogromną dumą i radością, razem z naszymi Zespołami i Partnerami, świętujemy te urodziny. Idąc z duchem czasu, dążymy do tego, aby jakość usług z zakresu obsługi klienta była na jak najwyższym poziomie. Naszym nadrzędnym celem jest również zapewnienie pracownikom jak najlepszych warunków pracy
i samorozwoju, w tym możliwości pracy zdalnej. W naszą firmową pełnoletniość wchodzimy z dużym optymizmem”, skomentował Grzegorz Baran, Członek Zarządu i Client Service Manager, Transcom Poland.
„Pracuję w Transcom Poland od samego początku, czyli od 18 lat. Zaczynałam w obsłudze klienta na linii przychodzącej, a dziś jestem Senior Team Leaderem, dumnym ze swojego zespołu. Z perspektywy czasu dostrzegam, co najbardziej zmieniło się w firmie - to przede wszystkim struktura przedsiębiorstwa, która organizowana jest w tzw. klastry. Wyznacznikiem klastra jest położenie geograficzne firmy, co ułatwia i przyspiesza podejmowanie decyzji” – dodała Agnieszka Marczuk, Senior Team Leader, Transcom Poland.
Globalna marka dynamicznie rozwija się w Polsce. Od początków działalności Transcom w naszym kraju, do portfolio firmy sukcesywnie dołączają nowi klienci z różnych branż, m.in. AGD, bankowości, usług finansowych, telekomunikacji, IT, turystyki, motoryzacji, video streamingu czy mebli premium. Transcom Poland wprowadził hybrydowy model pracy w odpowiedzi na nowe realia związane z pandemią Covid-19, a także wdrożył pierwsze projekty oparte w 100% na pracy zdalnej. Firma zoptymalizowała wewnętrzne procesy, wzmocniła pozytywne postrzeganie marki, oraz zainwestowała w rozwój pracowników i nowych technologii. Dlatego to właśnie 2021 r. uznano za swego rodzaju przełom w działalności Transcom Poland, nie tylko ze względu na 18-letni staż na polskim rynku, związane z tym obchody i wydarzenia dla pracowników, ale także na plany związane z otwarciem kolejnego oddziału.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.