Komunikaty PR

Vectra prezentuje nową ofertę z usługami Smart

2020-10-07  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania info_pras ( 0.05 MB )

Vectra rozpoczęła jesienną kampanię, w której łączy zalety telewizji tradycyjnej, internetowych serwisów rozrywkowych, VOD – takich jak Netflix oraz aplikacji dostępnych w Google Play. Tematem przewodnim kampanii jest hasło „Pierwsza internetowa telewizja kablowa” wskazujące kierunek rozwoju produktów i usług oferowanych przez Vectrę. Wszystko to za pomocą nowoczesnego dekodera Android TV. Tym samym, Vectra wyznacza nowy trend w Polsce, a celem jest dostarczenie rozrywki zawsze i wszędzie – również poza siecią kablową Grupy Vectra.

Telewizja kablowa od zawsze kojarzona była z najszerszą ofertą programową oraz najbogatszą biblioteką VOD. Dzisiaj kablówka to także najwyższej jakości obraz i dostęp do superszybkiego Internetu, będącego synonimem nieograniczonego dostępu do informacji, rozrywki i edukacji z dowolnego miejsca na świecie. Wprowadzając usługi Smart Vectra łączy te dwa światy. Od teraz atuty tradycyjnej i cenionej przez użytkowników telewizji kablowej dostępne są przez Internet.

Rok 2020 to dla Grupy Vectra kamień milowy. Jesteśmy obecnie największym operatorem telewizji kablowej w Polsce. Nasze ambicje realizujemy również w obszarze świadczonych usług – od 1 października br., jako pierwszy operator kablowy w Polsce i jeden z niewielu w Europie, oferujemy naszym Klientom dekoder w standardzie 4K oparty o Android TV. W ten sposób połączyliśmy świat tradycyjnej telewizji z przebogatym w multimedialne treści światem Internetu. Wyrazem tego jak się zmieniamy i jacy chcemy być w przyszłości jest nasze nowe logo. Wsłuchując się w głos Klientów pragniemy wspólnie tworzyć rozwiązania wygodne i proste w obsłudze z dostępem do atrakcyjnego kontentu i rozrywki, nie tylko w domu, ale również poza nim – wszędzie tam, gdzie jest Internet. – podsumowuje Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A.

Usługi Smart w dwóch odsłonach

Jesienna kampania Vectra promuje nową odsłonę oferty i dwie zupełnie nowe usługi, TV Smart – dostępną dla każdego, niezależnie od zasięgu Grupy Vectra i tego, kto jest dostawcą Internetu w danym miejscu oraz Smart Multiroom, przeznaczoną dla klientów korzystających już z usług telewizji cyfrowej operatora.

TV Smart to nowa usługa w ofercie Vectra. Oferowany wraz z nią dekoder Android TV umożliwia dostęp tradycyjnych kanałów telewizyjnych – w tym również w standardzie 4K, bogatej biblioteki VOD, usług streamingowych, muzycznych oraz tysięcy innych aplikacji, usług i serwisów dostępnych w sklepie Google Play, w tym wielu gier, którymi steruje się za pomocą pilota lub akcesoryjnego pada. Z nowego dekodera oferowanego wraz z usługą Vectra TV Smart skorzystać będzie mógł każdy, niezależnie od tego, kto jest jego dostawcą Internetu.

Smart Multiroom to nowa propozycja dla abonentów telewizji cyfrowej Vectra. Będą mogli skorzystać z nowego dekodera Android TV, podłączając go do drugiego lub trzeciego posiadanego w domu telewizora. Tym samym, dzięki usłudze Vectra, funkcje Smart będą dostępne również na odbiornikach starszej generacji, umożliwiając dostęp do blisko 200 kanałów, różnorodnych aplikacji, serwisów OTT i innych funkcji dekodera bez konieczności wymiany telewizora.

Nowy dekoder, pracujący w oparciu o platformę Android TV, posiada funkcjonalności, znane już klientom korzystających z usług Vectra i wiele innych, w tym:

  • Funkcja Catch-up TV – pozwalająca na powrót, do 7 dni wstecz, do wybranych programów, które przegapiliśmy
  • Funkcja Restart TV – oglądanie od początku programu, który już się rozpoczął
  • nPVR – nagrywarka zapisuje programy w chmurze
  • Vectra VOD – baza kilkunastu tysięcy filmów i seriali dostępnych na żądanie
  • Chromecast – bezprzewodowe przesyłanie obrazu z innego urządzenia na dekoder
  • Obraz w standardzie 4K
  • Intuicyjna nawigację po programach i nowoczesny EPG
  • Dostęp do serwisów Netflix, HBO GO, Amazon Prime Video, Player, YouTube i TIDAL
  • Dostęp do tysięcy aplikacji, usług, gier i serwisów dostępnych w sklepie Google Play
  • Sterowanie głosowe – wyszukiwanie programów i filmów, a także uruchamianie aplikacji dostępnych na dekoderze.

 

Nowości (nie tylko) dla fanów muzyki i filmu

Usługi Smart to znacznie więcej niż telewizja dostępna przez dekoder podłączony do Internetu. To innowacyjne rozwiązanie łączy telewizję tradycyjną, z bogactwem aplikacji dostępnych na platformie Android TV. Jako pierwsza internetowa telewizja kablowa w Polsce, Vectra oferuje swoim klientom dostęp do ich ulubionych serwisów rozrywkowych, a wszystko to z poziomu tego samego urządzenia, co pozostałe usługi telewizyjne, jednego menu i za pomocą tego samego pilota czy pełniącego tę funkcję smartfona. Netflix to popularny serwis rozrywkowy, który oferuje nieograniczony dostęp do ulubionych seriali, filmów, programów dokumentalnych, w tym takich produkcji, jak „Wiedźmin”, „Stranger Things”, „Dom z papieru”, „Ratched” czy „Narcos”. Aby uruchomić serwis Netflix wystarczy nacisnąć przycisk na pilocie, który bezpośrednio przekieruje nas do świata najlepszych seriali i filmów.

Z kolei fani muzyki mogą skorzystać z aplikacji TIDAL, a z nią słuchać utworów w najlepszej jakości. Czytelnicy prasy natomiast docenią usługę Prasa Online, dzięki której setki różnych gazet będą mieć zawsze pod ręką. Dodatkowo, już niebawem szeroką gamę aplikacji oferowanych przez Vectrę zasili Lecton, pozwalający na słuchanie podcastów, audiobooków i audioseriali.

Jednocześnie Vectra nie zapomina o swoich tradycyjnych usługach TV oraz superszybkiego Internetu światłowodowego. W nowej odsłonie oferty firmy klient sam dostosowuje kształt danej oferty do swoich potrzeb. Vectra umożliwia m.in. konfigurację każdego pakietu TV z dowolnym wariantem oferty usług internetowych. Dodatkowo, w ramach najnowszej kampanii, na klientów operatora czeka wiele promocji, które w licznych materiałach reklamowych prezentuje Cezary Pazura – aktor filmowy i teatralny. Usługi oferowane w formie prezentu do danego pakietu osiągają wartość nawet do 400 zł, a są to np. dostęp do aplikacji HBO, Eleven i TIDAL w prezencie na 6 miesięcy. Więcej szczegółów jest dostępnych na stronie internetowej operatora (https://www.vectra.pl/).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Sony o technologiach chmurowych! Biuro prasowe
2024-03-28 | 10:30

Sony o technologiach chmurowych!

Cloudsourcing Storytelling to cykl podcastów przygotowany przez Sony. W każdym odcinku eksperci i twórcy rozmawiają o tym jak wykorzystać technologie chmurowe do szybszej i
Telekomunikacja Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
2024-03-27 | 01:00

Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G

STARTUJE PIERWSZA W POLSCE AKADEMIA 5G Akademia 5G to pierwszy w Polsce kompleksowy cykl edukacyjny poświęcony automatyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem technologii 5G. To
Telekomunikacja Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
2024-03-14 | 09:00

Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem

220 milionów kroków wystarcza by trzykrotnie okrążyć ziemię. Właśnie taki dystans w 2023 roku przemierzyli pracownicy firmy Nexera, którzy od kilku lat, w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.