Vectra prezentuje nową ofertę z usługami Smart
Vectra rozpoczęła jesienną kampanię, w której łączy zalety telewizji tradycyjnej, internetowych serwisów rozrywkowych, VOD – takich jak Netflix oraz aplikacji dostępnych w Google Play. Tematem przewodnim kampanii jest hasło „Pierwsza internetowa telewizja kablowa” wskazujące kierunek rozwoju produktów i usług oferowanych przez Vectrę. Wszystko to za pomocą nowoczesnego dekodera Android TV. Tym samym, Vectra wyznacza nowy trend w Polsce, a celem jest dostarczenie rozrywki zawsze i wszędzie – również poza siecią kablową Grupy Vectra.
Telewizja kablowa od zawsze kojarzona była z najszerszą ofertą programową oraz najbogatszą biblioteką VOD. Dzisiaj kablówka to także najwyższej jakości obraz i dostęp do superszybkiego Internetu, będącego synonimem nieograniczonego dostępu do informacji, rozrywki i edukacji z dowolnego miejsca na świecie. Wprowadzając usługi Smart Vectra łączy te dwa światy. Od teraz atuty tradycyjnej i cenionej przez użytkowników telewizji kablowej dostępne są przez Internet.
Rok 2020 to dla Grupy Vectra kamień milowy. Jesteśmy obecnie największym operatorem telewizji kablowej w Polsce. Nasze ambicje realizujemy również w obszarze świadczonych usług – od 1 października br., jako pierwszy operator kablowy w Polsce i jeden z niewielu w Europie, oferujemy naszym Klientom dekoder w standardzie 4K oparty o Android TV. W ten sposób połączyliśmy świat tradycyjnej telewizji z przebogatym w multimedialne treści światem Internetu. Wyrazem tego jak się zmieniamy i jacy chcemy być w przyszłości jest nasze nowe logo. Wsłuchując się w głos Klientów pragniemy wspólnie tworzyć rozwiązania wygodne i proste w obsłudze z dostępem do atrakcyjnego kontentu i rozrywki, nie tylko w domu, ale również poza nim – wszędzie tam, gdzie jest Internet. – podsumowuje Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A.
Usługi Smart w dwóch odsłonach
Jesienna kampania Vectra promuje nową odsłonę oferty i dwie zupełnie nowe usługi, TV Smart – dostępną dla każdego, niezależnie od zasięgu Grupy Vectra i tego, kto jest dostawcą Internetu w danym miejscu oraz Smart Multiroom, przeznaczoną dla klientów korzystających już z usług telewizji cyfrowej operatora.
TV Smart to nowa usługa w ofercie Vectra. Oferowany wraz z nią dekoder Android TV umożliwia dostęp tradycyjnych kanałów telewizyjnych – w tym również w standardzie 4K, bogatej biblioteki VOD, usług streamingowych, muzycznych oraz tysięcy innych aplikacji, usług i serwisów dostępnych w sklepie Google Play, w tym wielu gier, którymi steruje się za pomocą pilota lub akcesoryjnego pada. Z nowego dekodera oferowanego wraz z usługą Vectra TV Smart skorzystać będzie mógł każdy, niezależnie od tego, kto jest jego dostawcą Internetu.
Smart Multiroom to nowa propozycja dla abonentów telewizji cyfrowej Vectra. Będą mogli skorzystać z nowego dekodera Android TV, podłączając go do drugiego lub trzeciego posiadanego w domu telewizora. Tym samym, dzięki usłudze Vectra, funkcje Smart będą dostępne również na odbiornikach starszej generacji, umożliwiając dostęp do blisko 200 kanałów, różnorodnych aplikacji, serwisów OTT i innych funkcji dekodera bez konieczności wymiany telewizora.
Nowy dekoder, pracujący w oparciu o platformę Android TV, posiada funkcjonalności, znane już klientom korzystających z usług Vectra i wiele innych, w tym:
- Funkcja Catch-up TV – pozwalająca na powrót, do 7 dni wstecz, do wybranych programów, które przegapiliśmy
- Funkcja Restart TV – oglądanie od początku programu, który już się rozpoczął
- nPVR – nagrywarka zapisuje programy w chmurze
- Vectra VOD – baza kilkunastu tysięcy filmów i seriali dostępnych na żądanie
- Chromecast – bezprzewodowe przesyłanie obrazu z innego urządzenia na dekoder
- Obraz w standardzie 4K
- Intuicyjna nawigację po programach i nowoczesny EPG
- Dostęp do serwisów Netflix, HBO GO, Amazon Prime Video, Player, YouTube i TIDAL
- Dostęp do tysięcy aplikacji, usług, gier i serwisów dostępnych w sklepie Google Play
- Sterowanie głosowe – wyszukiwanie programów i filmów, a także uruchamianie aplikacji dostępnych na dekoderze.
Nowości (nie tylko) dla fanów muzyki i filmu
Usługi Smart to znacznie więcej niż telewizja dostępna przez dekoder podłączony do Internetu. To innowacyjne rozwiązanie łączy telewizję tradycyjną, z bogactwem aplikacji dostępnych na platformie Android TV. Jako pierwsza internetowa telewizja kablowa w Polsce, Vectra oferuje swoim klientom dostęp do ich ulubionych serwisów rozrywkowych, a wszystko to z poziomu tego samego urządzenia, co pozostałe usługi telewizyjne, jednego menu i za pomocą tego samego pilota czy pełniącego tę funkcję smartfona. Netflix to popularny serwis rozrywkowy, który oferuje nieograniczony dostęp do ulubionych seriali, filmów, programów dokumentalnych, w tym takich produkcji, jak „Wiedźmin”, „Stranger Things”, „Dom z papieru”, „Ratched” czy „Narcos”. Aby uruchomić serwis Netflix wystarczy nacisnąć przycisk na pilocie, który bezpośrednio przekieruje nas do świata najlepszych seriali i filmów.
Z kolei fani muzyki mogą skorzystać z aplikacji TIDAL, a z nią słuchać utworów w najlepszej jakości. Czytelnicy prasy natomiast docenią usługę Prasa Online, dzięki której setki różnych gazet będą mieć zawsze pod ręką. Dodatkowo, już niebawem szeroką gamę aplikacji oferowanych przez Vectrę zasili Lecton, pozwalający na słuchanie podcastów, audiobooków i audioseriali.
Jednocześnie Vectra nie zapomina o swoich tradycyjnych usługach TV oraz superszybkiego Internetu światłowodowego. W nowej odsłonie oferty firmy klient sam dostosowuje kształt danej oferty do swoich potrzeb. Vectra umożliwia m.in. konfigurację każdego pakietu TV z dowolnym wariantem oferty usług internetowych. Dodatkowo, w ramach najnowszej kampanii, na klientów operatora czeka wiele promocji, które w licznych materiałach reklamowych prezentuje Cezary Pazura – aktor filmowy i teatralny. Usługi oferowane w formie prezentu do danego pakietu osiągają wartość nawet do 400 zł, a są to np. dostęp do aplikacji HBO, Eleven i TIDAL w prezencie na 6 miesięcy. Więcej szczegółów jest dostępnych na stronie internetowej operatora (https://www.vectra.pl/).

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.