Komunikaty PR

Vectra prezentuje nową ofertę

2022-09-02  |  13:00
Biuro prasowe

Vectra dostrzega potrzeby klientów związane z dostępem do superszybkiego, stabilnego Internetu i wychodzi im naprzeciw – w ramach najnowszej oferty, jako jedyny operator na polskim rynku, proponuje abonentom dostęp do światłowodowego Internetu o prędkości pobierania do 1,2 Gb/s. W nowych pakietach operator łączy usługę 1,2 Gb/s z TV Smart oraz dostępem do serwisu Netflix. Premierze oferty towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa.

W ramach nowej oferty, klienci Vectry mogą korzystać z Internetu światłowodowego o prędkości do 1,2 Gb/s przez pierwsze sześć miesięcy w promocyjnej cenie 49,99 zł/mies. Internet dostępny jest z nowoczesnym modemem Wi-Fi 6 z obsługą EasyMesh, który gwarantuje wyższe prędkości przesyłu danych, mniejsze opóźnienia w transmisji, a także mniejsze zużycie energii. Umożliwia również podpięcie do sieci jeszcze większej liczby urządzeń. Zastosowany w urządzeniu standard EasyMesh sprawia, że szybki Internet może być dostępny w całym domu – we wszystkich pomieszczeniach i na każdym piętrze – nawet na bardzo dużych powierzchniach.

Klientom, dla których sam Internet to za mało, Vectra oferuje dostęp do TV Smart. To nowoczesne rozwiązanie łączy w sobie bogatą ofertę kanałów telewizyjnych, tysiące tytułów na żądanie oraz możliwość korzystania z najpopularniejszych aplikacji wideo, zarówno w domu, jak i poza nim. Wszystko w promocyjnej cenie 49,99 zł/mies. przez pierwsze pół roku użytkowania.

Natomiast prawdziwi kinomani mogą skorzystać z pakietu łączącego superszybki Internet z dostępem do Netflix, dzięki któremu klienci Vectry zyskują dostęp do niezwykle bogatej biblioteki programów, filmów i seriali za 49,99 zł/mies. przez pierwsze sześć miesięcy. Tylko na Netflix dostępny jest najnowszy, czwarty sezon kultowego serialu „Stranger Things” czy „Morska Bestia”, animowana propozycja filmowa dla młodszych odbiorców. Wśród nadchodzących premier znajdują się filmy „Broad Peak”, czyli oparta na prawdziwych wydarzeniach historia legendarnego himalaisty Macieja Berbeki, oraz „Blondynka" – opowieść o losach Marylin Monroe z Aną de Armas w roli głównej.

Zapotrzebowanie na stabilny i szybki Internet wśród polskich użytkowników stale rośnie. Nasi klienci coraz częściej pracują z domu i coraz więcej spraw załatwiają online, potrzebują więc gwarancji, że Internet nie zawiedzie ich w najmniej oczekiwanym momencie. Jak przyznają sami abonenci, stabilne łącze to dla nich podstawa. Właśnie dlatego wprowadziliśmy do naszego portfolio superszybki Internet światłowodowy o prędkości do 1,2 Gb/s. Jednocześnie, w ramach atrakcyjnych pakietów, łączymy go z naszą nowoczesną usługą TV Smart, która gwarantuje użytkownikom dostęp do najlepszej rozrywki – komentuje Michał Bartkowiak, Prezes Zarządu Vectra S.A.

W kampanii ofertę operatora promują nowi bohaterowie – przebojowy duet Agentów Vectry, który dzięki nowoczesnej technologii i produktom Vectry rozwiązuje problemy konsumentów w całej Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Sony o technologiach chmurowych! Biuro prasowe
2024-03-28 | 10:30

Sony o technologiach chmurowych!

Cloudsourcing Storytelling to cykl podcastów przygotowany przez Sony. W każdym odcinku eksperci i twórcy rozmawiają o tym jak wykorzystać technologie chmurowe do szybszej i
Telekomunikacja Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
2024-03-27 | 01:00

Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G

STARTUJE PIERWSZA W POLSCE AKADEMIA 5G Akademia 5G to pierwszy w Polsce kompleksowy cykl edukacyjny poświęcony automatyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem technologii 5G. To
Telekomunikacja Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
2024-03-14 | 09:00

Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem

220 milionów kroków wystarcza by trzykrotnie okrążyć ziemię. Właśnie taki dystans w 2023 roku przemierzyli pracownicy firmy Nexera, którzy od kilku lat, w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.