Vee wdroży swoje rozwiązanie w Grupie NEUCA
- Vee, lider hostów głosowych w Polsce, podpisał umowę z Grupą NEUCA, jedną z największych firm medycznych w regionie CEE.
- Grupa NEUCA jest kolejnym klientem Vee z branży medycznej. Doświadczenie zdobyte przy tej oraz wcześniejszych realizacjach pozwoli na stworzenie pudełkowego rozwiązania Vee Host dla setek tysięcy małych podmiotów z tego sektora, które ma się pojawić na rynku jako pierwsze z serii.
- W I połowie 2021 r. hosty Vee obsłużyły rekordowe 1,19 mln minut rozmów w ramach działań dla klientów globalnych, jak i ogólnopolskich korporacji, a obecnie realizowane trzy duże projekty mogą nawet potroić wskaźnik MCP na przełomie roku. Rynkowa wartość spółki wynosi obecnie ponad 195 mln zł.
Grupa NEUCA, wyceniana na giełdzie na 3,9 mld zł, jest największym dystrybutorem farmaceutyków do aptek w Polsce, liczącym się producentem leków, posiada największą niezależną sieć ośrodków badań klinicznych w Europie, rozwija także ogólnopolską sieć Przychodni Lekarskich Świat Zdrowia.
Zgodnie z umową hosty głosowe Vee będą realizowały procesy dedykowane pacjentom jednej z kluczowych spółek z Grupy NEUCA – obsługując wybrane połączenia przychodzące i wychodzące.
– Wysoko cenimy sobie współpracę z takimi klientami jak Grupa NEUCA, którzy stawiają przede wszystkim na jakość dostarczanych rozwiązań oraz szeroko myślą o inteligentnej, ukierunkowanej na człowieka automatyzacji procesów obsługowych. Doświadczenie zdobyte przy tym projekcie i analiza schematów rozmów z pacjentami pozwolą nam stworzyć Vee Host dla branży medycznej, obsługujący więcej procesów niż wcześniej zakładaliśmy. W związku z tym faktem oraz intensywnym harmonogramem prac dla Grupy NEUCA zdecydowaliśmy się przesunąć premierę „pudełek”. Nie była to łatwa decyzja, jednak na nasz biznes zawsze patrzymy perspektywicznie i wiemy, że w tym ujęciu wprowadzenie bardziej kompleksowego produktu, ale w późniejszym terminie jest korzystnym rozwiązaniem dla nas oraz naszych przyszłych klientów – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.
Współpraca Vee z Grupą NEUCA rozpoczęła się w 2019 r. od automatyzacji usługi dla farmaceutów do telefonicznego zamawiania duplikatów dokumentów finansowych.
– Wierzymy, że obecnie realizowany projekt to początek wysoko wolumenowej współpracy z Grupą NEUCA, która przełoży się na wzrost przychodów, wskaźnika MPC i liczby osób, które będą miały okazję przekonać się do rozmów z naszym hostem – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.
Hosty Vee już w 2016 r. rejestrowały na infolinii jednej z niezależnych przychodni medycznych zgłoszenia pacjentów w celu umówienia wizyt u konkretnych specjalistów, a także telefonicznie potwierdzały ustalone terminy badań mammograficznych lub proponowały ich zmianę. Od ponad roku dla innego klienta z branży medycznej realizują procesy potwierdzania wizyt na badaniach tomograficznych, endoskopowych czy rezonansie magnetycznym. Z kolei dla firmy z branży assistance przeprowadzają niektóre procesy umawiania wizyt stacjonarnych i teleporad. Doświadczenie zdobyte przy realizacji tych projektów przyczyni się do powstania rozwiązania „pudełkowego” Vee Host, czyli wirtualnej recepcjonistki dla podmiotów medycznych. Ma ono wejść na rynek jako pierwsze z serii. Kolejne będą dedykowane m.in. zakładom fryzjerskim, kosmetycznym czy warsztatom samochodowym. Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty, dostępne w modelu abonamentowym. Podstawowa wersja ma kosztować ok. 500 zł miesięcznie, a rozszerzona ok. 1 500 zł miesięcznie.
Kolejna umowa podpisana przez Vee z dużym klientem jest jednocześnie potwierdzeniem sprzyjającej koniunktury – automatyzacja procesów jest umacniającym się trendem obsługowym, a wartość rynku na którym działa Vee w bliskiej perspektywie wynosić będzie 6 mld USD. Spółka zakłada, że wprowadzenie na rynek Vee Host przełoży się na kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR w perspektywie 2 lat.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.