Komunikaty PR

WaveNet - Informacja dla Klientów, Partnerów, Pracowników -BĄDŹ BEZPIECZNY

2020-04-10  |  09:00

Informacja dla Klientów, Partnerów, Pracowników - Bądź Bezpieczny

 

Drodzy Klienci, Partnerzy, Pracownicy, 

Koronawirus (COVID-19) wdarł się w Nasze życie i stał się naszą codziennością, spowodował też wiele pytań. Chcielibyśmy poinformować Państwa o aktualnej sytuacji w Naszej Firmie i jej funkcjonowaniu.

 

Drodzy Państwo, zdrowie i bezpieczeństwo Nas wszystkich: klientów, pracowników i ich rodzin, zawsze było i będzie naszym najwyższym priorytetem.

Monitorujemy postęp epidemii, przestrzegamy zaleceń oraz stosujemy środki zapobiegawcze
- maseczki, płyny dezynfekujące, rękawiczki -  wpisały się one na dobre w nasz obecny krajobraz.
Nasi pracownicy częściowo pracują, z domu, częściowo z biura, a gro z nich pracuje na zewnątrz przy budowie masztów telekomunikacyjnych, czy utrzymując sieć teleinformatyczną dla Państwa.

Każdy z Naszych pracowników został poinformowany i zaopatrzony w środki zapobiegawcze i jest proszony o stosowania się do zaleceń dotyczących Covid-19. Pracownicy są również proszeni
o ograniczenie kontaktów społecznych do niezbędnego minimum. Wszystkie Nasze obowiązki wykonujemy z zachowaniem najwyższej staranności, aby zapobiec dalszemu rozprzestrzenianiu się wirusa i prosimy o współpracę w tym zakresie.

Nie stoimy w miejscu, nasze działania maja na celu pomoc Wam i sprostać Państwa potrzebom biznesowym, które są dla nas ważne  również w aspekcie indywidualnym - LUBIMY Z WAMI PRACOWAĆ I WSZYSCY, chcemy by Covid – 19, przeszedł w zapomnienie, a do tego czasu wspólnie rozwiązujmy nawet najtrudniejsze problemy.

Pracujemy, aby wszyscy  mieli dostęp do sieci telekomunikacyjnych i by internet - tak niezbędny dziś  
- był dostępny cały czas. Apelujemy zostańcie w domu jeśli możecie, a my zaopiekujemy się Wami,
by Wasza praca zdalna była jak najbardziej efektywna i bezproblemowa dzięki dostępowi do sieci telekomunikacyjnej i bezprzewodowego internetu. Nasz zespół inżynierów, dział utrzymania sieci funkcjonuje z zastosowaniem procedur higieny oraz bezpieczeństwa i jest gotowy na podejmowanie działań serwisowych w każdym momencie. Zespół wsparcia kryzysowego, działa w Biurze, by monitorować wszystkie sytuacje i reagować na nie maksymalnie szybko.
Co więcej …………Nie zwalniamy – REKRUTUJEMY :

Wszystkich zainteresowanych ofertami pracy zapraszamy do odwiedzenia strony WWW.WAVENET.PL zakładka KARIERA, przesyłanie swoich CV na adres praca@wavenet.pl lub odwiedzenie naszego profilu na Pracuj.pl zakładka WaveNet.

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW - REKRUTUJEMY ZDALNIE – nasze rozmowy rekrutacyjne przeprowadzane są telefonicznie i przez dostępne na rynku komunikatory. Zapraszamy do składania swoich APLIKACJI pod adresem praca@wavenet.pl 

W każdej innej sprawie MOŻECIE się z Nami kontaktować telefonicznie. Zapraszamy również
do kontaktu mailowego pod adresem: biuro@wavenet.pl oraz telefonicznie pod numerem
 +48 22 423 75 32 w dni robocze od godziny 8:00 do 16:00 w godzinach pracy biura. 

Covid-19 to próba dla nas Wszystkich. Jesteśmy pewni, że Wspólnie przezwyciężymy tę kryzysową sytuację i będziemy w wspólnie realizować nie jeden projekt.                        
                                   
 Życzymy zdrowia, pracujemy i pozostajemy z Państwem w kontakcie.                                                                                                                                         Zespół  WaveNet Sp. z o.o.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.