Komunikaty PR

ZMIANY W ZARZĄDZIE MAINSTREAM MEDIA AG, WŁAŚCICIELA KANAŁU ROMANCE TV POLSKA

2022-10-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.

Rada nadzorcza niemieckiej spółki Mainstream Media AG na wrześniowym posiedzeniu podjęła ważne decyzje personalne. Tim Werner został powołany jako CEO do Zarządu na kolejne pięć lat. Ponadto został również wybrany do Rady Wydziału Telewizji i Multimediów VAUNET (Stowarzyszenie Mediów Prywatnych). Tim Werner pracuje w Mainstream Media AG od 2008 roku, a od października 2019 pełni funkcję prezesa koordynującego pracę firmy.

Nowym pracownikiem w centrali firmy w Unterföhring jest Johannes Walzer, trzydziestodziewięcioletni dyplomowany ekonomista, który został mianowany dyrektorem finansowym. Urodzony w Monachium, pochodzi z Grupy Studio 100, gdzie był dyrektorem finansowym i prokurentem. Walzer zastąpi na stanowisku dyrektora finansowego Horsta Kümmela, który odchodzi z firmy po 15 latach pełnienia funkcji dyrektora finansowego. Nadal będzie jednak dostępny dla firmy w charakterze doradcy.

- Dla Rady Nadzorczej ważne było, aby w zarządzie spółki zasiedli zarówno sprawdzeni, jak i nowi współpracownicy. Gwarantuje to stabilność firmy, a wszystkim partnerom Mainstream Media AG zapewnia wiarygodną perspektywę przyszłej współpracy. W imieniu całej Rady Nadzorczej życzę Timowi Wernerowi i Johannesowi Walzerowi samych sukcesów w zarządzaniu firmą. Szczególne podziękowania kierujemy do Horsta Kümmela, który dzięki swoim ogromnym kompetencjom i dalekowzroczności odegrał decydującą rolę w historii rozwoju Mainstream Media AG. Cieszymy się, że będzie nadal dostępny dla firmy w charakterze doradcy - Gottfried Zmeck, Przewodniczący Rady Nadzorczej Mainstream Media AG:

- Serdecznie gratuluję Timowi Wernerowi i Johanessowi Walzerowi. Dla nas jako nadawcy Romance TV oraz naszych partnerów biznesowych to wspaniała wiadomość, która gwarantuje ciągłość, stabilność i efektywność współpracy, która trwa już 11 lat – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

 

O Mainstream Media AG:

Mainstream Media AG została założona ponad 20 lat temu przez Gottfrieda Zmecka. Marka parasolowa (umbrella brand) Mainstream Media AG łączy marki kanałów Romance TV, Heimatkanal i GoldStar TV, jak również firmy Romance TV GmbH & Co. KG, Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG odnośnie działalności międzynarodowej poza niemieckim obszarem językowym, jak również Reichenbach Rechtehandels GmbH, drei.eins Beteiligungs GmbH i Mainstream Entertainment Produktions GmbH.

 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

 

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Multimedia, Netia, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

 

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Sony o technologiach chmurowych! Biuro prasowe
2024-03-28 | 10:30

Sony o technologiach chmurowych!

Cloudsourcing Storytelling to cykl podcastów przygotowany przez Sony. W każdym odcinku eksperci i twórcy rozmawiają o tym jak wykorzystać technologie chmurowe do szybszej i
Telekomunikacja Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
2024-03-27 | 01:00

Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G

STARTUJE PIERWSZA W POLSCE AKADEMIA 5G Akademia 5G to pierwszy w Polsce kompleksowy cykl edukacyjny poświęcony automatyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem technologii 5G. To
Telekomunikacja Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
2024-03-14 | 09:00

Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem

220 milionów kroków wystarcza by trzykrotnie okrążyć ziemię. Właśnie taki dystans w 2023 roku przemierzyli pracownicy firmy Nexera, którzy od kilku lat, w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.