ZMIANY W ZARZĄDZIE MAINSTREAM MEDIA AG, WŁAŚCICIELA KANAŁU ROMANCE TV POLSKA
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.
Rada nadzorcza niemieckiej spółki Mainstream Media AG na wrześniowym posiedzeniu podjęła ważne decyzje personalne. Tim Werner został powołany jako CEO do Zarządu na kolejne pięć lat. Ponadto został również wybrany do Rady Wydziału Telewizji i Multimediów VAUNET (Stowarzyszenie Mediów Prywatnych). Tim Werner pracuje w Mainstream Media AG od 2008 roku, a od października 2019 pełni funkcję prezesa koordynującego pracę firmy.
Nowym pracownikiem w centrali firmy w Unterföhring jest Johannes Walzer, trzydziestodziewięcioletni dyplomowany ekonomista, który został mianowany dyrektorem finansowym. Urodzony w Monachium, pochodzi z Grupy Studio 100, gdzie był dyrektorem finansowym i prokurentem. Walzer zastąpi na stanowisku dyrektora finansowego Horsta Kümmela, który odchodzi z firmy po 15 latach pełnienia funkcji dyrektora finansowego. Nadal będzie jednak dostępny dla firmy w charakterze doradcy.
- Dla Rady Nadzorczej ważne było, aby w zarządzie spółki zasiedli zarówno sprawdzeni, jak i nowi współpracownicy. Gwarantuje to stabilność firmy, a wszystkim partnerom Mainstream Media AG zapewnia wiarygodną perspektywę przyszłej współpracy. W imieniu całej Rady Nadzorczej życzę Timowi Wernerowi i Johannesowi Walzerowi samych sukcesów w zarządzaniu firmą. Szczególne podziękowania kierujemy do Horsta Kümmela, który dzięki swoim ogromnym kompetencjom i dalekowzroczności odegrał decydującą rolę w historii rozwoju Mainstream Media AG. Cieszymy się, że będzie nadal dostępny dla firmy w charakterze doradcy - Gottfried Zmeck, Przewodniczący Rady Nadzorczej Mainstream Media AG:
- Serdecznie gratuluję Timowi Wernerowi i Johanessowi Walzerowi. Dla nas jako nadawcy Romance TV oraz naszych partnerów biznesowych to wspaniała wiadomość, która gwarantuje ciągłość, stabilność i efektywność współpracy, która trwa już 11 lat – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
O Mainstream Media AG:
Mainstream Media AG została założona ponad 20 lat temu przez Gottfrieda Zmecka. Marka parasolowa (umbrella brand) Mainstream Media AG łączy marki kanałów Romance TV, Heimatkanal i GoldStar TV, jak również firmy Romance TV GmbH & Co. KG, Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG odnośnie działalności międzynarodowej poza niemieckim obszarem językowym, jak również Reichenbach Rechtehandels GmbH, drei.eins Beteiligungs GmbH i Mainstream Entertainment Produktions GmbH.
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Multimedia, Netia, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.