Komunikaty PR

ZMIANY W ZARZĄDZIE MAINSTREAM MEDIA AG, WŁAŚCICIELA KANAŁU ROMANCE TV POLSKA

2022-10-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.

Rada nadzorcza niemieckiej spółki Mainstream Media AG na wrześniowym posiedzeniu podjęła ważne decyzje personalne. Tim Werner został powołany jako CEO do Zarządu na kolejne pięć lat. Ponadto został również wybrany do Rady Wydziału Telewizji i Multimediów VAUNET (Stowarzyszenie Mediów Prywatnych). Tim Werner pracuje w Mainstream Media AG od 2008 roku, a od października 2019 pełni funkcję prezesa koordynującego pracę firmy.

Nowym pracownikiem w centrali firmy w Unterföhring jest Johannes Walzer, trzydziestodziewięcioletni dyplomowany ekonomista, który został mianowany dyrektorem finansowym. Urodzony w Monachium, pochodzi z Grupy Studio 100, gdzie był dyrektorem finansowym i prokurentem. Walzer zastąpi na stanowisku dyrektora finansowego Horsta Kümmela, który odchodzi z firmy po 15 latach pełnienia funkcji dyrektora finansowego. Nadal będzie jednak dostępny dla firmy w charakterze doradcy.

- Dla Rady Nadzorczej ważne było, aby w zarządzie spółki zasiedli zarówno sprawdzeni, jak i nowi współpracownicy. Gwarantuje to stabilność firmy, a wszystkim partnerom Mainstream Media AG zapewnia wiarygodną perspektywę przyszłej współpracy. W imieniu całej Rady Nadzorczej życzę Timowi Wernerowi i Johannesowi Walzerowi samych sukcesów w zarządzaniu firmą. Szczególne podziękowania kierujemy do Horsta Kümmela, który dzięki swoim ogromnym kompetencjom i dalekowzroczności odegrał decydującą rolę w historii rozwoju Mainstream Media AG. Cieszymy się, że będzie nadal dostępny dla firmy w charakterze doradcy - Gottfried Zmeck, Przewodniczący Rady Nadzorczej Mainstream Media AG:

- Serdecznie gratuluję Timowi Wernerowi i Johanessowi Walzerowi. Dla nas jako nadawcy Romance TV oraz naszych partnerów biznesowych to wspaniała wiadomość, która gwarantuje ciągłość, stabilność i efektywność współpracy, która trwa już 11 lat – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

 

O Mainstream Media AG:

Mainstream Media AG została założona ponad 20 lat temu przez Gottfrieda Zmecka. Marka parasolowa (umbrella brand) Mainstream Media AG łączy marki kanałów Romance TV, Heimatkanal i GoldStar TV, jak również firmy Romance TV GmbH & Co. KG, Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG odnośnie działalności międzynarodowej poza niemieckim obszarem językowym, jak również Reichenbach Rechtehandels GmbH, drei.eins Beteiligungs GmbH i Mainstream Entertainment Produktions GmbH.

 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

 

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Multimedia, Netia, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

 

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Telekomunikacja Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
2025-06-16 | 06:00

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska po raz kolejny potwierdził, że poziom pola elektromagnetycznego (PEM) w środowisku jest bezpieczny we wszystkich regionach kraju. Wyniki
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.