Komunikaty PR

ZMIANY W ZARZĄDZIE MAINSTREAM MEDIA AG, WŁAŚCICIELA KANAŁU ROMANCE TV POLSKA

2022-10-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.

Rada nadzorcza niemieckiej spółki Mainstream Media AG na wrześniowym posiedzeniu podjęła ważne decyzje personalne. Tim Werner został powołany jako CEO do Zarządu na kolejne pięć lat. Ponadto został również wybrany do Rady Wydziału Telewizji i Multimediów VAUNET (Stowarzyszenie Mediów Prywatnych). Tim Werner pracuje w Mainstream Media AG od 2008 roku, a od października 2019 pełni funkcję prezesa koordynującego pracę firmy.

Nowym pracownikiem w centrali firmy w Unterföhring jest Johannes Walzer, trzydziestodziewięcioletni dyplomowany ekonomista, który został mianowany dyrektorem finansowym. Urodzony w Monachium, pochodzi z Grupy Studio 100, gdzie był dyrektorem finansowym i prokurentem. Walzer zastąpi na stanowisku dyrektora finansowego Horsta Kümmela, który odchodzi z firmy po 15 latach pełnienia funkcji dyrektora finansowego. Nadal będzie jednak dostępny dla firmy w charakterze doradcy.

- Dla Rady Nadzorczej ważne było, aby w zarządzie spółki zasiedli zarówno sprawdzeni, jak i nowi współpracownicy. Gwarantuje to stabilność firmy, a wszystkim partnerom Mainstream Media AG zapewnia wiarygodną perspektywę przyszłej współpracy. W imieniu całej Rady Nadzorczej życzę Timowi Wernerowi i Johannesowi Walzerowi samych sukcesów w zarządzaniu firmą. Szczególne podziękowania kierujemy do Horsta Kümmela, który dzięki swoim ogromnym kompetencjom i dalekowzroczności odegrał decydującą rolę w historii rozwoju Mainstream Media AG. Cieszymy się, że będzie nadal dostępny dla firmy w charakterze doradcy - Gottfried Zmeck, Przewodniczący Rady Nadzorczej Mainstream Media AG:

- Serdecznie gratuluję Timowi Wernerowi i Johanessowi Walzerowi. Dla nas jako nadawcy Romance TV oraz naszych partnerów biznesowych to wspaniała wiadomość, która gwarantuje ciągłość, stabilność i efektywność współpracy, która trwa już 11 lat – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

 

O Mainstream Media AG:

Mainstream Media AG została założona ponad 20 lat temu przez Gottfrieda Zmecka. Marka parasolowa (umbrella brand) Mainstream Media AG łączy marki kanałów Romance TV, Heimatkanal i GoldStar TV, jak również firmy Romance TV GmbH & Co. KG, Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG odnośnie działalności międzynarodowej poza niemieckim obszarem językowym, jak również Reichenbach Rechtehandels GmbH, drei.eins Beteiligungs GmbH i Mainstream Entertainment Produktions GmbH.

 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

 

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Multimedia, Netia, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

 

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów Biuro prasowe
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,
Telekomunikacja PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
2024-09-23 | 13:30

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile

PragmaGO przeprowadziła migrację infrastruktury IT do T-Mobile. To działanie, dzięki któremu Spółka będzie mogła bez przeszkód kontynuować rozwój usług

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.