Komunikaty PR

Tezenis otworzy się w CH Focus w Bydgoszczy

2022-09-26  |  14:53
Biuro prasowe

Do grona najemców bydgoskiej galerii handlowej dołączy nowy najemca. Tezenis otworzy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskim właśnie w centrum handlowym Focus. Marka oferuje szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Otwarcie planowane jest na 28 września.

 

Tezenis to brand należący do portfolio włoskiej Grupy Calzedonia, w skład której wchodzą najlepsze butiki bieliźniane. Marka została założona w 2003 roku, a jej grupą docelową są młodzi ludzie poszukujący modnej bielizny, akcesoriów plażowych, piżam oraz odzieży. Sklepy Tezenis są obecne w 35 krajach na całym świecie, a we Włoszech mają aż 365 butików.

 

Salony Tezenis znajdują się w prestiżowych galeriach w Polsce i na świecie. Starannie dobieramy potencjalnych partnerów handlowych. Zarazem będzie to pierwszy butik w regionie. Chcemy docierać do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego na mapie naszych sklepów nie mogło zabraknąć centrum handlowego Focus w Bydgoszczymówi Paulina Pachołowska, Area Manager TEZENIS.

 

Kolekcje dostępne w Tezenis charakteryzują się młodzieżowym i innowacyjnym podejściem do mody, projektowane są w zgodzie z najnowszymi trendami w świecie bielizny i odzieży. Marka w trosce o środowisko tworzy odzież wyprodukowaną z tkanin, takich jak modal ze zrównoważonych źródeł, bawełna organiczna czy Econyl. Poprzez intensywną promocję w social media, brand dociera do młodych i energicznych odbiorców, poszukujących oryginalnej odzieży. Ambasadorami marki są znani i lubiani instagramerzy oraz tik-tokerzy, jak np. Julia Kuczyńska, pochodząca z Polski blogerka znana pod pseudonimem Maffashion, która występuje w globalnych kampaniach Tezenis.

 

Kontynuujemy intensywne prace nad poszerzeniem modowego portfolio CH Focus w Bydgoszczy. Po wrześniowym otwarciu butiku Femestage, przyszedł czas na kolejną, dużą i rozpoznawalną markę. Nowo otwarty salon Tezenis, będzie zarówno pierwszym salonem w regionie jak i pierwszym w całej Grupie Atrium. Jest to dla nas niezwykłe wyróżnienie, że to akurat u nas marka postanowiła rozpocząć dalszą ekspansję w województwie kujawsko-pomorskim. Zarówno poprzez prowadzone działania jak i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, staramy się wychodzić naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych klientów– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Nowy salon Tezenis będzie znajdował się na parterze centrum handlowego Focus w Bydgoszczy, tuż obok drogerii Super-Pharm, na powierzchni prawie 190 m2.

 

 

Więcej informacji na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.