Komunikaty PR

The Vegetarian Butcher - bezmięsna rewolucja na talerzu!

2021-01-08  |  01:00

Zaskakująco smaczne i soczyste – takie jest mięso roślinne The Vegetarian Butcher. Już od 14 stycznia produkty te będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w całej Polsce.

The Vegetarian Butcher narodził się z miłości do… smaku mięsa. Jaap Korteweg, Holender pochodzący z wielopokoleniowej rodziny farmerów, marzył o stworzeniu roślinnych produktów, które będą cechować się idealnym mięsnym smakiem. Poświęcił na to wiele lat swojego życia, współpracując z licznymi ekspertami, naukowcami i szefami kuchni. Tak powstało mięso roślinne The Vegetarian Butcher, które zaskakuje swoim smakiem i mięsną strukturą.

 

Ograniczenie spożycia mięsa nigdy nie było prostsze!

Jeśli zwracasz uwagę na zdrową dietę, chcesz ograniczyć spożycie mięsa, troszczysz się o kondycję planety i dobrostan zwierząt – produkty The Vegetarian Butcher będą najlepszym wyborem! Pozwalają bowiem przygotować ulubione mięsne klasyki w nowej roślinnej odsłonie, lecz bez wyrzeczeń i kompromisów. Rozsmakuj się w soczystych burgerach, chrupiących nuggetsach i wyśmienitym spaghetti bolognese – będzie wyraziście i bardzo smacznie.

Od teraz w Biedronce

Od 14 stycznia produkty The Vegetarian Butcher będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w limitowanej edycji. Na półkach znajdziesz:

  • Magic Mince - doskonałe roślinne mięso mielone, o wyjątkowym smaku i aromacie – idealne do przyrządzenia Spaghetti Bolognese.
  • Unbelievabull Burger – aromatyczny i soczysty burger roślinny.
  • Lucky Nuggets - w 100% wegańskie nuggetsy w chrupiącej panierce.

A to dopiero początek roślinnej ekspansji The Vegetarian Butcher! W kolejnych tygodniach produkty The Vegetarian Butcher znajdziesz także na półkach innych sklepów.

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

O The Vegetarian Butcher

The Vegetarian Butcher to roślinna rewolucja, która dzieje się na naszych oczach! Marka, założona przez holenderskiego farmera Jaapa Kortewega, proponuje perfekcyjne mięso roślinne, które cechuje tekstura i soczystość klasycznych mięsnych produktów oraz wyjątkowy mięsny smak. W 2020 roku The Vegetarian Butcher wszedł na polski rynek HoReCa, a na początku 2021 r. produkty oferowne przez „rzeźnika przyszłości” będą szeroko dostępne dla polskich konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.