Komunikaty PR

THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI

2024-04-18  |  11:00
Biuro prasowe

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat. 

Nowa identyfikacja wizualna 

Odważna czcionka, żywa paleta kolorów oraz charakterystyczne, pulsujące tło. To właśnie wyróżnia nowy design Pepsi. Światowa marka przechodzi aktualnie największy od ponad 14 lat rebranding. Odświeżone logo to ukłon w kierunku fanów Pepsi, podkreśla zarówno nowoczesny, jak i kultowy styl napojów z lat 70. i 80. Marka zdecydowała się także wprowadzić do swojej identyfikacji wizualnej elementy digitalowe: ruch i animacje, które nadają całości dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią. W ten sposób nowy branding doskonale odzwierciedla wartości Pepsi – otwartość i nieograniczoną radość. Warto zauważyć, że choć zmienił się wygląd produktu, to Pepsi zachowało ten sam świetny smak uwielbiany przez konsumentów na całym świecie.

Globalna kampania “Thirsty for more” 

Od ponad stu lat Pepsi konsekwentnie stawia na innowacyjne i kreatywne rozwiązania, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom. Młodzi konsumenci są dzisiaj bardziej wymagający względem marek. Nie tylko chcą o nich słyszeć, ale i doświadczać. Marka Pepsi, zainspirowana pojęciem „acts, no ads” swoją strategię komunikacji opiera na działaniach, miejscach i kontekstach, gdzie nadrzędnym celem jest czerpanie nieskrępowanej radości z zabawy, którą zapewnia brand. Przewodnie hasło kampanii „Thirsty for more” przejawia się w niestandardowych i innowacyjnych rozwiązaniach, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i interakcje skupione na konsumencie.

Ideą naszej kampanii jest dostarczenie konsumentom pozytywnych emocji, aby mogli wspólnie z nami świętować kluczowy moment – globalny rebranding marki. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom chcemy dawać możliwość doświadczania tego czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej, nieskrępowanej radości i zabawy poprzez interakcję z brandem. Dlatego w Pepsi stawiamy na otwartość i jesteśmy, tam, gdzie są nasi konsumenci. W miastach na całym świecie pojawia się branding Pepsi w nowej i nietypowej odsłonie. Już niebawem będzie można go zobaczyć również w Polsce – dodaje Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Implementacja w Polsce 

Kampania Pepsi, prowadzona pod spójnym globalnym hasłem "Thirsty for more", wystartowała w Polsce w marcu i będzie trwała aż do jesieni. Marka rozpoczęła swoje działania od komunikacji w TV, digitalu, na kanałach własnych w SoMe oraz od zorganizowania otwartego wydarzenia dla fanów Pepsi w Varso Tower. Podczas tego wyjątkowego spotkania, mającego miejsce przy spektakularnej panoramie Warszawy, oficjalnie zaprezentowano odświeżony logotyp Pepsi oraz nowe hasło aktywacji. 

Kampania obejmuje wszechstronne działania digital, jak i tradycyjne, szerokozasięgowe media, uwzględniające TV, reklamy OOH wykorzystujące innowacyjne murale z elementami LED i farbą UV oraz aktywacje influencerskie, których efektem będzie m.in. limitowany drop. W najbliższym czasie w największych miastach w Polsce odbędą się również liczne aktywacje ambientowe. Fani marki mogą wypatrywać w przestrzeniach miejskich interaktywnych puszek prezentujących nowe logo marki oraz spektakularnych cyfrowych wizualizacji. Konsumenci będą mieli również możliwość zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości typowej dla świata Pepsi. Zeskanowanie kodu na wybranych nośnikach outdoorowych przeniesie konsumenta do AR zaimplementowanego na Instagramie. Nie zabraknie też dobrej zabawy, którą zapewnią specjalnie zaprojektowane baseny z kulkami czy imprezy kulturalno – sportowe. Z myślą o osobach ceniących rozrywkę pełną adrenaliny marka przejęła w Energylandii jedną z najważniejszych atrakcji: najwyższy i najszybszy Mega Roller Coaster, który obecnie dostępny jest pod nazwą Pepsi Hyperion. Plan działań promocyjnych obejmuje również sponsoring wydarzeń muzycznych, między innymi SBM FFestival. Miłośnicy muzyki będą mogli odwiedzić specjalną strefę Pepsi, usytuowaną w pobliżu miejsc koncertów. Nie zapominając o fanach sportu, zaplanowano także produkcję strefy Pepsi podczas trwania Superpucharu UEFA, którego marka została oficjalnym sponsorem. 

Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej na rynek polski i digital odpowiada Feeders Agency. Działania PR i eventowe zostały powierzone Flywheel Public Relations. Zenith Polska odpowiada za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów. Z kolei akcje samplingowe na terenie całej Polski koordynuje Ewesa - Brand & Customer Experience Agency. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.