TIKKURILA Budowlaną Marką Roku 2024
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
PPG ogłosił, że należąca do koncernu marka farb TIKKURILA kolejny rok z rzędu została wybrana Budowlaną Marką Roku. Głosami wykonawców w tegorocznej odsłonie renomowanego rankingu otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Farby Dekoracyjne Wewnętrzne.
„Obecność marki Tikkurila w gronie najbardziej cenionych i zaufanych wśród profesjonalistów marek traktujemy jako potwierdzenie właściwego kierunku rozwoju. Wykorzystujemy innowacyjne technologie, by oferować farby najwyższej jakości, które pozwalają wykreować piękne, a przede wszystkim funkcjonalne wnętrza. Stale poszukujemy też nowych rozwiązań, wprowadzamy kolejne produkty, aby odpowiadały najnowszym trendom i - co najważniejsze - aktualnym potrzebom klientów. Nasze działania są zauważane i doceniane przez wykonawców, którzy – jak pokazuje ranking – od lat darzą naszą markę dużym zaufaniem” – komentuje Justyna Balińska, manager marki Tikkurila w PPG.
Budowlana Marka Roku to ogólnopolski ranking przeprowadzany wśród firm budowlanych i wykonawczych od 2004 roku, który ma na celu wyłonienie najbardziej cenionych przez fachowców w branży marek. Tworzony jest w oparciu o profesjonalne badania rynkowe realizowane na reprezentatywnej dla każdej kategorii próbie profesjonalistów z całego kraju. Wykonawcy spontanicznie wskazują najczęściej stosowane przez nich marki charakteryzujące się wysoką jakością produktów i najlepszą relacją ceny do jakości, co w konsekwencji pozwala wytypować te, które cieszą się największą popularnością i zaufaniem.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.