Komunikaty PR

TikTok dołącza do Koalicji na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami

2021-03-30  |  16:15
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Kowalska
Grayling Poland Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie
00-807 Warszawa
izabela.kowalska|grayling.com| |izabela.kowalska|grayling.com
609707150
www.grayling.com
Do pobrania tiktok_ip ( 0.02 MB )

TikTok stale wprowadza nowe funkcjonalności oraz nawiązuje kolejne partnerstwa w celu zapewnienia swojej społeczności bezpiecznego i przyjaznego miejsca do twórczej ekspresji. Platforma ogłosiła współpracę z Koalicją na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie (Coalition to End Wildlife Trafficking Online), dołączając tym samym do grona 34 firm z branży technologicznej, które wspólnie działają w tym obszarze.

 

Koalicja powstała w 2018 roku z ramienia trzech organizacji ekologicznych – WWF, TRAFFIC i IFAW. Zrzesza największe firmy z branży e-commerce, wyszukiwarek internetowych oraz platform społecznościowych i wspiera wypracowanie wspólnego podejścia do ograniczenia handlu dzikimi zwierzętami.

 

TikTok przywiązuje dużą wagę do identyfikowania treści związanych z kłusownictwem lub nielegalnym handlem dzikimi zwierzętami. Zgodnie z Zasadami Społeczności platformy są one niezwłocznie usuwane po ich wykryciu. Od listopada 2020 roku TikTok usunął 85,3% tego typu treści, zanim ktokolwiek je wyświetlił. Współpraca z Koalicją umożliwi wymianę najlepszych praktyk w branży, wesprze monitorowanie pojawiających się zagrożeń oraz da możliwość wysłuchania opinii, które pomogą w dalszym udoskonalaniu platformy.

 

„Skala handlu dzikimi zwierzętami w internecie jest bardzo trudna do określenia ze względu na jego nielegalną formę. Wiemy, że współpraca z takimi platformami  jak TikTok jest niezbędna do rozwiązania tego problemu. Od początku istnienia Koalicji na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie, 39 firm zaangażowanych w tę inicjatywę zablokowało lub usunęło 4 miliony zakazanych ofert dotyczących dzikich zwierząt. Cieszymy się, że możemy współpracować z TikTokiem i wspólnie mobilizować miliony użytkowników, aby zapobiec rozwojowi tego nielegalnego handlu" - powiedziała Giavanna Grein, Senior Program Officer, TRAFFIC w WWF.

„Jesteśmy zaszczyceni, że możemy dziś dołączyć do Koalicji na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie. TikTok jest przestrzenią kreatywnej ekspresji, a treści promujące handel dzikimi zwierzętami są surowo zabronione. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Koalicją i jej członkami, w ramach której będziemy wspólnie dzielić się spostrzeżeniami i najlepszymi praktykami, aby pomóc w ochronie zagrożonych gatunków" – powiedział Luc Adenot, Global Policy Lead, Illegal Activities & Regulated Goods w TikTok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej Biuro prasowe
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna
Ochrona środowiska Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu Go Green with Taiwan
2024-12-19 | 15:00

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło
Ochrona środowiska Klątwa jednorazowego plastiku
2024-12-19 | 10:00

Klątwa jednorazowego plastiku

Mimo, że przepisy dyrektywy SUP funkcjonują w Polsce już ponad półtora roku, większość Polaków nie dostrzegła żadnej istotnej zmiany w kwestii opakowań, redukcji plastiku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.