Komunikaty PR

TK Maxx charytatywnie w święta!

2020-12-09  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Już w grudniu do wszystkich sklepów TK Maxx trafi wyjątkowa, pełna miłości kolekcja produktów charytatywnych: bombek, skarpetek i toreb zakupowych „Bags for Life”. Dochód z ich sprzedaży
TK Maxx przekaże na rzecz podopiecznych Akademii Przyszłości Stowarzyszenia WIOSNA. Akademia wspiera dzieci w lokalnych społecznościach,  aby zapewnić im lepszy start w dorosłość.

W tym roku w kolekcji charytatywnych akcesoriów pojawią się ręcznie wykonane bombki-literki, które kupując pojedynczo można złożyć w napis X M A S lub L O V E, a także bombki-serduszka w świątecznych odcieniach szmaragdu, bordo, różu oraz fioletu. Motyw ten pokazuje, że święta, szczególnie w tym roku, to moment, aby pamiętać o bliskich i okazać im nieco więcej niż zazwyczaj miłości, jednocześnie czyniąc przy tym dobry uczynek.  

Wśród skarpetek znajdziemy piękne świąteczne wzory, od śnieżynek i choinek, przez renifery po motywy elfów i świętego Mikołaja, co sprawia, że każdy będzie mógł znaleźć w kolekcji idealną parę dla siebie i dla bliskich.

10 zł ze sprzedaży każdego zestawu skarpetek, a także 7 zł ze sprzedaży każdej bombki zostanie przekazane na rzecz AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Program można także wesprzeć kupując na stronie www.akademiaprzyszlosci.org.pl indeks, który zapewni dziecku  możliwość rocznego uczestnictwa w programie i indywidualną opiekę tutora-wolontariusza.

O Akademii Przyszłości:

Akademia Przyszłości wyposaża dziecko w doświadczenia dzięki którym może samo poradzić sobie w dorosłym życiu – przede wszystkim buduje w dziecku poczucie własnej wartości. Dzięki wolontariuszom dzieci zaczynają wierzyć w swoje umiejętności, odzyskują swoje marzenia i nie boją się podejmować codziennych wyzwań.

O TK Maxx:

TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach.

W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. Więcej informacji o TK Maxx: www.tkmaxx.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.