TK Maxx charytatywnie w święta!
Już w grudniu do wszystkich sklepów TK Maxx trafi wyjątkowa, pełna miłości kolekcja produktów charytatywnych: bombek, skarpetek i toreb zakupowych „Bags for Life”. Dochód z ich sprzedaży
TK Maxx przekaże na rzecz podopiecznych Akademii Przyszłości Stowarzyszenia WIOSNA. Akademia wspiera dzieci w lokalnych społecznościach, aby zapewnić im lepszy start w dorosłość.
W tym roku w kolekcji charytatywnych akcesoriów pojawią się ręcznie wykonane bombki-literki, które kupując pojedynczo można złożyć w napis X M A S lub L O V E, a także bombki-serduszka w świątecznych odcieniach szmaragdu, bordo, różu oraz fioletu. Motyw ten pokazuje, że święta, szczególnie w tym roku, to moment, aby pamiętać o bliskich i okazać im nieco więcej niż zazwyczaj miłości, jednocześnie czyniąc przy tym dobry uczynek.
Wśród skarpetek znajdziemy piękne świąteczne wzory, od śnieżynek i choinek, przez renifery po motywy elfów i świętego Mikołaja, co sprawia, że każdy będzie mógł znaleźć w kolekcji idealną parę dla siebie i dla bliskich.
10 zł ze sprzedaży każdego zestawu skarpetek, a także 7 zł ze sprzedaży każdej bombki zostanie przekazane na rzecz AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Program można także wesprzeć kupując na stronie www.akademiaprzyszlosci.org.pl indeks, który zapewni dziecku możliwość rocznego uczestnictwa w programie i indywidualną opiekę tutora-wolontariusza.
O Akademii Przyszłości:
Akademia Przyszłości wyposaża dziecko w doświadczenia dzięki którym może samo poradzić sobie w dorosłym życiu – przede wszystkim buduje w dziecku poczucie własnej wartości. Dzięki wolontariuszom dzieci zaczynają wierzyć w swoje umiejętności, odzyskują swoje marzenia i nie boją się podejmować codziennych wyzwań.
O TK Maxx:
TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach.
W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. Więcej informacji o TK Maxx: www.tkmaxx.pl
Marki przedłużają umowy z Galerią Północną
Brain food w Żabce – lepsza pamięć i koncentracja z „Porcją DobreGO!”
Majowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.