Komunikaty PR

TK Maxx wspiera dolnośląskie organizacje charytatywne

2021-01-11  |  15:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Fundacja TK Maxx i Homesense pomaga organizacjom charytatywnym z Wrocławia i okolic. Tegoroczne wsparcie finansowe trafiło do 8 podmiotów z tego regionu, m.in. do Dolnośląskiej Fundacji Ochrony Zdrowia, która działa na rzecz polepszania zaopatrzenia służby zdrowia w środki lecznicze i aparaturę diagnostyczną, jak również zapobiegania chorobom społecznym i pomocy przy rehabilitacji ich skutków. Wsparcie jest inicjatywą Alicji Aksamit, która jako pracownik TK Maxx w DH Renoma zgłosiła organizację do otrzymania pomocy w ramach działającego przy Fundacji TK Maxx i Homesense Funduszu o nazwie Community Fund.

Fundacja TK Maxx i Homesense od ponad 5 lat pomaga wybranym organizacjom charytatywnym w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a od 2019 roku działa również w Polsce. Zaangażowanie Fundacji TK Maxx jest możliwe dzięki pracownikom TK Maxx, którzy znając potrzeby regionalnych organizacji charytatywnych, zgłaszają wybrane organizacje do otrzymania pomocy w ramach Funduszu na rzecz społeczności lokalnych o nazwie Community Fund. W ramach tegorocznych działań wsparcie finansowe trafiło m.in. do Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Ochrony Zdrowia i było możliwe dzięki inicjatywie Alicji Aksamit, która od 8 lat pracuje we wrocławskim sklepie TK Maxx w DH Renoma.

Od lat wspieram Kamila – jednego z podopiecznych Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Ochrony Zdrowia. To wspaniały chłopiec, który cierpi na mózgowe porażenie dziecięce i ma problemy z chodzeniem. Wiem, na jakie wsparcie Fundacji Kamil mógł liczyć przez te wszystkie lata, dlatego zdecydowałam się zgłosić ją do programu Community Fund. Cieszę się, że dzięki zaangażowaniu Fundacji TK Maxx tegoroczna pomoc finansowa trafiła do podopiecznych Dolnośląskiej Fundacji Ochrony Zdrowia mówi Alicja Aksamit.  

Tegoroczna pomoc trafiła również do Fundacji Dom, Wrocławskiej Fundacji Dla Dzieci Ze Specjalnymi Potrzebami Rozwojowymi, Fundacji Andra, Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, Dolnośląskiego Stowarzyszenia Gier Piłkami Dźwiękowymi, Stowarzyszenia Druga Runda oraz Fundacji Krystyny Ciołkosz „Za szybą”.

TK Maxx od lat angażuje się w pomoc lokalnym społecznościom – od 2014 roku marka jest strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, który pomaga dzieciom kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. TK Maxx wspiera również Polski Czerwony Krzyż w walce ze skutkami Covid-19, a także regularnie pomaga lokalnym organizacjom charytatywnym. Natomiast w ramach programu Community Fund w tym roku pomoc trafi do ponad 150 organizacji w całej Polsce, a łączna kwota przekazanego dofinansowania wyniesie 387 500 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.