Komunikaty PR

TK Maxx wspiera dolnośląskie organizacje charytatywne

2021-01-11  |  15:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Fundacja TK Maxx i Homesense pomaga organizacjom charytatywnym z Wrocławia i okolic. Tegoroczne wsparcie finansowe trafiło do 8 podmiotów z tego regionu, m.in. do Dolnośląskiej Fundacji Ochrony Zdrowia, która działa na rzecz polepszania zaopatrzenia służby zdrowia w środki lecznicze i aparaturę diagnostyczną, jak również zapobiegania chorobom społecznym i pomocy przy rehabilitacji ich skutków. Wsparcie jest inicjatywą Alicji Aksamit, która jako pracownik TK Maxx w DH Renoma zgłosiła organizację do otrzymania pomocy w ramach działającego przy Fundacji TK Maxx i Homesense Funduszu o nazwie Community Fund.

Fundacja TK Maxx i Homesense od ponad 5 lat pomaga wybranym organizacjom charytatywnym w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a od 2019 roku działa również w Polsce. Zaangażowanie Fundacji TK Maxx jest możliwe dzięki pracownikom TK Maxx, którzy znając potrzeby regionalnych organizacji charytatywnych, zgłaszają wybrane organizacje do otrzymania pomocy w ramach Funduszu na rzecz społeczności lokalnych o nazwie Community Fund. W ramach tegorocznych działań wsparcie finansowe trafiło m.in. do Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Ochrony Zdrowia i było możliwe dzięki inicjatywie Alicji Aksamit, która od 8 lat pracuje we wrocławskim sklepie TK Maxx w DH Renoma.

Od lat wspieram Kamila – jednego z podopiecznych Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Ochrony Zdrowia. To wspaniały chłopiec, który cierpi na mózgowe porażenie dziecięce i ma problemy z chodzeniem. Wiem, na jakie wsparcie Fundacji Kamil mógł liczyć przez te wszystkie lata, dlatego zdecydowałam się zgłosić ją do programu Community Fund. Cieszę się, że dzięki zaangażowaniu Fundacji TK Maxx tegoroczna pomoc finansowa trafiła do podopiecznych Dolnośląskiej Fundacji Ochrony Zdrowia mówi Alicja Aksamit.  

Tegoroczna pomoc trafiła również do Fundacji Dom, Wrocławskiej Fundacji Dla Dzieci Ze Specjalnymi Potrzebami Rozwojowymi, Fundacji Andra, Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, Dolnośląskiego Stowarzyszenia Gier Piłkami Dźwiękowymi, Stowarzyszenia Druga Runda oraz Fundacji Krystyny Ciołkosz „Za szybą”.

TK Maxx od lat angażuje się w pomoc lokalnym społecznościom – od 2014 roku marka jest strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, który pomaga dzieciom kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. TK Maxx wspiera również Polski Czerwony Krzyż w walce ze skutkami Covid-19, a także regularnie pomaga lokalnym organizacjom charytatywnym. Natomiast w ramach programu Community Fund w tym roku pomoc trafi do ponad 150 organizacji w całej Polsce, a łączna kwota przekazanego dofinansowania wyniesie 387 500 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.