Toshiba Global Commerce Solutions w Oxygen Park
Od czerwca 2024 r. siedziba polskiego oddziału Toshiba Global Commerce Solutions, światowego lidera w dziedzinie automatyzacji handlu detalicznego, będzie znajdowała się w warszawskim biurowcu Oxygen Park. Firma wynajęła 322 mkw. nowoczesnej powierzchni, a jej biura zlokalizowane będą na 3. piętrze budynku A w kompleksie należącym do Golden Star Group.
Toshiba Global Commerce Solutions jest światowym liderem na rynku rozwiązań automatyzacji handlu detalicznego. Jej nowoczesne produkty pozwalają zwiększyć zaangażowanie klientów, zmieniają ich doświadczenia i wspierają w cyfrowej transformacji. Razem z globalnym zespołem partnerów biznesowych, Toshiba tworzy najnowocześniejsze rozwiązania dla handlu detalicznego.
Centrala Toshiba Global Commerce Solutions znajduje się w Research Triangle Park w amerykańskiej Karolinie Północnej, a sieć oddziałów zlokalizowana jest w niemal każdym zakątku świata. Firma posiada ponad 2000 pracowników zatrudnionych w 120 krajach. Toshiba Global Commerce Solutions jest spółką zależną, w całości należącą do Toshiba Tec Corporation, spółki notowanej na japońskiej giełdzie papierów wartościowych Tokyo Stock Exchange.
– Cieszymy się, że kolejna firma, która wyznacza rynkowe trendy w swojej branży, zdecydowała się dołączyć do grona najemców Oxygen Park. Podpisanie umowy z Toshiba Global Commerce Solutions jest dla nas tym cenniejsze, że firma przeprowadzi się do Oxygen Park z innego biura w Warszawie. Pokazuje to, że lokalizacja przy Alejach Jerozolimskich jest doceniana przez firmy stwarzające doskonałe warunki do rozwoju, zarówno samego biznesu, jak i swoich pracowników – powiedziała Ewa Dragunajtys, Senior Leasing Manager w Golden Star Estate.
Przestrzeń biurowa Toshiba Global Commerce Solutions będzie mieściła się na 3. piętrze budynku A w Oxygen Park i obejmie powierzchnię 322 mkw. Umowa najmu została podpisana na 6 lat, a w procesie negocjacji najemcy doradzała firma Nuvalu.
– W Toshiba Global Commerce Solutions stawiamy na niezawodność i najwyższą jakość oferowanych przez nas rozwiązań, dlatego zmiana lokalizacji ma również strategiczne znaczenie nie tylko dla nas, ale także dla naszych klientów i partnerów biznesowych. Jesteśmy jednym ze światowych dostawców rozwiązań dla firm z sektora handlu detalicznego oraz segmentu HoReCa, tym bardziej chcemy prezentować się jako niezawodny partner w podróży biznesowej każdego naszego klienta i partnera, prowadząc nasze działania operacyjne w prestiżowych lokalizacjach. Wierzymy, że nasi obecni i potencjalni klienci z przyjemnością będą odwiedzali nas w naszej nowej lokalizacji w Oxygen Park w Warszawie, gdzie będziemy mieli możliwość zaprezentowania na „żywo” większości naszych rozwiązań – powiedział Janusz Kaszewiak, President/MD Poland, Baltics & CEE w Toshiba Global Commerce Solutions.
Oxygen Park jest nowoczesnym kompleksem biurowym, zlokalizowanym bezpośrednio przy Alejach Jerozolimskich, w biznesowym obszarze Warszawy. Projekt składa się z dwóch sześciokondygnacyjnych budynków o łącznej powierzchni najmu ponad 18 000 mkw. Całkowicie przeszklona fasada budynków zapewnia maksymalne doświetlenie światłem dziennym, a otwierane okna umożliwiają wentylację pomieszczeń świeżym powietrzem. Układ każdego piętra pozwala na elastyczne rozwiązania biurowe dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających najemców. Zastosowane w kompleksie rozwiązania pro-środowiskowe zostały potwierdzone certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Do dyspozycji najemców Oxygen Park – oprócz najwyższej jakości powierzchni biurowych – są również zielone patio ze strefą relaksu, kantyna oraz punkty handlowo-usługowe. Na terenie inwestycji znajdują się również 162 miejsca parkingowe w garażu podziemnym, stojaki rowerowe oraz szatnie z prysznicami.
Dzięki położeniu przy jednej z najważniejszych arterii Warszawy, do kompleksu można dogodnie dojechać z każdego miejsca w stolicy i okolic – zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego, w tym kolejką WKD (bliskość stacji „WKD Raków”). Obiekt położony jest zaledwie 7 km zarówno od lotniska Okęcie, jak i od centrum miasta. Dodatkowym atutem lokalizacji Oxygen Park jest sąsiedztwo kilku centrów handlowych, m.in.: Reduta i Blue City oraz supermarketów Leclerc i Makro.
Projekt architektoniczny Oxygen Park powstał w renomowanej pracowni JEMS Architekci. Inwestycja została oddana do użytku w 2013 r. Wśród najemców Oxygen Park, oprócz Toshiba Global Commerce Solutions, znajdują się m.in. takie firmy jak: Adara, Agfa, DiaSorin, Eurotronic, LSI Software, Parker Hannifin, PHINIA, Sodexo czy Nieruchomości Plus.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.