Komunikaty PR

Toyota Bank: Mobilna Autoryzacja przy pomocy odcisku palca i FaceID

2020-05-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank Polska rozszerzył funkcjonalność swojej aplikacji „Mobilna Autoryzacja”, służącej do potwierdzania logowania i transakcji. Obecnie użytkownicy mobilnego narzędzia, mogą logować się do niego za pomocą odcisku palca oraz Face ID bez konieczności wprowadzania numeru PIN.

Toyota Bank Polska udostępnił aktualizację aplikacji Mobilna Autoryzacja, służącej do potwierdzania logowania i transakcji realizowanych w bankowości elektronicznej . Nowa wersja aplikacji  pozwala użytkownikom na:

  1. AUTOMATYCZNE LOGOWANIE DO APLIKACJI
    Brak konieczności zatwierdzania logowania przyciskiem ZALOGUJ po wprowadzeniu PINu.
  2. LOGOWANIE BIOMETRYCZNE DO APLIKACJI
    Możliwość logowania za pomocą odcisku palca (Android) lub TouchID i FaceID (iOS).
  3. UPROSZCZENIE AUTORYZACJI
    Brak konieczności dwukrotnego wprowadzania PINu.

Aktualizację aplikacji Mobilna Autoryzacja, można pobrać ze sklepów Google Play i App Store. W przypadku gdy użytkownik posiada włączoną automatyczną aktualizację na swoim urządzeniu, aplikacja banku również zaktualizuje się automatycznie.

Aby włączyć automatyczne logowanie lub logowanie biometryczne, wystarczy zalogować się do aplikacji ustalonym kodem PIN i wybrać odpowiednie ustawienia.

Toyota Bank oferuje jeszcze jedną aplikację mobilną - Tankuj Korzyści, skierowaną do zmotoryzowanych klientów. To narzędzie, również doczeka się niebawem znaczącej aktualizacji. Aplikacja zyska nowy wygląd graficzny i bardziej przejrzyste menu funkcjonalne, a w niedalekiej przyszłości kilka ciekawych nowości, m.in. płatności za bilety komunikacji miejskiej, czy też  wnoszenie opłat za parking.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor

Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank

uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia

się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są

zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę

bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,

lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Vivus zmienia się w Vivigo – nowa nazwa, ta sama wygoda i niezawodność Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Vivus zmienia się w Vivigo – nowa nazwa, ta sama wygoda i niezawodność

Soonly, lider rynku pożyczek online w Polsce, ogłosił rebranding swojej flagowej oferty pożyczkowej. Dotychczasowa marka Vivus, rozpoznawalna przez 84% polskich konsumentów, zmienia
Finanse Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
2024-12-19 | 09:30

Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG

W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, jednym z kluczowych wyzwań pozostają zatory płatnicze. Rozwiązaniem, które nie tylko pomaga w zarządzaniu bieżącymi środkami, ale także
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2024-12-19 | 08:00

Smartney wprowadza do swojej oferty ubezpieczenia

Smartney wprowadza ubezpieczenia do swojej oferty Smartney, lider rynku lendtech w Polsce wprowadził do swojej oferty nową kategorię produktów - nowoczesne ubezpieczenie. To istotna nowość w ofercie Smartney, który do tej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.