Toyota Bank Polska wprowadza opcję kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
W czasie panującej pandemii Toyota Bank Polska chcąc rozszerzać możliwości klientów i ułatwić im zakup nowego auta, udostępnił możliwość wzięcia kredytu samochodowego z odroczeniem spłaty. Zarówno klienci wybierający Kredyt SMARTPLAN, jak i Standard Kredyt mogą otrzymać finansowanie już teraz, a pierwszą ratę zapłacą dopiero po 3 miesiącach.
W związku z trwającą pandemią oraz trudniejszą sytuacją finansową wielu klientów, Toyota Bank Polska wprowadził do swojej oferty wariant kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty pierwszych 3 rat finansowania (rata kapitałowa i odsetkowa). Możliwość ta jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych, którzy zdecydują się na zakup nowego auta w Kredycie SMARTPLAN oraz Standard Kredycie.
Odroczenie spłaty ma na celu ułatwienie klientom zakupu niezawodnych aut Toyoty i Lexusa, nie nadwyrężając przy tym domowego lub firmowego budżetu i pozwalając na zachowanie stabilności finansowej. Karencja nie wpłynie w żaden sposób na zwiększenie kosztów kredytu, a minimalna wpłata własna przy takim wariancie kredytu to 10% wartości auta.
Aby skorzystać z oferty można odwiedzić Wirtualny Salon Toyoty lub Lexusa, wybrać konkretny model auta i wypełnić wniosek kredytowy z Dealerem. Po przedstawieniu dokumentów finansowych, klient może otrzymać decyzję kredytową nawet w ciągu godziny i będzie mógł podpisać umowę, a następnie odebrać nowy samochód.
- Zdajemy sobie sprawę, że przez sytuację związaną z pandemią Klienci mogą odczuwać mniejsze lub większe trudności finansowe. Zakładamy jednak, że jest to jedynie sytuacja tymczasowa i już niebawem wszystko wróci do względnej normalności. Mamy nadzieję, że opcja odroczenia spłaty kredytu zwiększa elastyczność finansową, nie generuje dodatkowych obciążeń i w efekcie pomaga w podjęciu decyzji o zakupie auta – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.
Kredyt SMARTPLAN to gwarancja elastycznej wpłaty własnej oraz spłaty tej części wartości auta, która odpowiada rzeczywistej utracie jego wartości. Preferencyjne oprocentowanie kredytu wynosi od 5,49%. Na koniec umowy finansowania, klient może wymienić auto na nowe bez angażowania gotówki.
Standard Kredyt to z kolei klasyczny kredyt samochodowy z oprocentowaniem od 5,99%, dzięki któremu finansowanie auta można rozłożyć nawet na 96 miesięcy.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.