15 lat Colian Logistic w branży TSL
Colian Logistic, spółka logistyczna powołana do życia w 2009 roku przez Grupę Colian, obchodzi jubileusz 15-lecia obecności w branży TSL. Firma, której celem na początku działalności było świadczenie usług wewnątrz organizacji, wyrosła na silnego, niezależnego operatora i wiarygodną markę.
Na przestrzeni ostatnich 15 lat rynek usług logistycznych szybko ewoluował. Pomimo ciągłych zmian w obrębie technologii, obowiązujących przepisów czy rosnących standardów transportowych, Colian Logistic nieustannie umacnia swoją pozycję w branży TSL i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Firma świadczy kompleksowe usługi logistyczne w ramach trzech filarów: transport (drogowy krajowy i zagraniczny oraz transport morski), magazynowanie (na powierzchni blisko 60 000 tys. m2) oraz obsługa klienta. Co więcej, spółka oferuje także usługi agencji celnej.
Obecnie Colian Logistic posiada 13 oddziałów w całym kraju i może pochwalić się imponującą liczbą 250 000 realizowanych zleceń rocznie. Baza tysiąca klientów, ceniących terminowość i fachowość obsługi, przekłada się na 6 000 000 palet przewożonych przez spółkę w skali 12 miesięcy.
Początki firmy były nieśmiałymi krokami w stronę rozwoju działań logistycznych w Grupie Colian. Szybko jednak okazało się, że nasz zespół tworzą specjaliści z pasją, którzy nie tylko dysponują odpowiednią wiedzą, ale przede wszystkim mają ogromny zapał do ciągłego rozwoju. W efekcie nieustannie poszerzamy zakres świadczonych usług i powiększamy grupę stałych klientów. Bardzo dziękuję wszystkim pracownikom za wysiłek i zaangażowanie wkładane w rozwój spółki – mówi Tomasz Kosik, Prezes Zarządu Colian Logistic.
Colian Logistic inwestuje w infrastrukturę i rozwija własną flotę. Jeszcze tym roku zostanie ukończona rozbudowa magazynu w Kostrzynie Wielkopolskim. Nowy obiekt pozwoli zwiększyć posiadane zaplecze magazynowe z 80 000 do blisko 100 000 miejsc paletowych, a to oznacza, że możliwości firmy w zakresie świadczonych usług będą znacznie szersze i przełożą się na sprawniejszą obsługę klientów. Ważną inwestycją w ostatnim czasie był zakup własnej floty – samochody marki DAF XG już wyjechały w trasy, realizując pierwsze zlecenia pod szyldem i w pełnej obsłudze Colian Logistic.
Potencjał firmy dostrzega i docenia rynek, o czym świadczą branżowe nagrody i wyróżnienia, których z roku na rok przybywa – Diamenty Forbesa, Gazele Biznesu czy tytuł Best Managed Companies to jedynie wycinek osiągnięć spółki.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.