Avis zmienia swój program lojalnościowy
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Avis, światowy dostawca rozwiązań w zakresie mobilności, wprowadza szereg zmian do popularnego wśród klientów programu lojalnościowego Avis Preferred. Jego nowa odsłona zapewnia natychmiastowe benefity, w tym 10% zniżki już od pierwszego wynajmu pojazdu oraz szereg innych korzyści istotnych z perspektywy wynajmujących samochody.
Avis Preferred zapewnia najwyższy standard obsługi, dzięki czemu proces wynajmu pojazdu przebiega bezproblemowo. Uczestnicy programu lojalnościowego mogą korzystać z bezpłatnej usługi priorytetowej QuickPass, aby wcześniej potwierdzić swoją tożsamość i pominąć konieczność stawienia się w biurze wypożyczalni, a w niektórych lokalizacjach również uzyskać dostęp do pojazdu za pośrednictwem samoobsługowego kiosku lub udać się bezpośrednio do wynajętego samochodu, w którym już czekają kluczyki.
Nowy program lojalnościowy Avis Preferred na rok 2024 - określany przez Avis jako „bardziej opłacalny wynajem samochodów” - zachowuje priorytetowe usługi i natychmiastowo oferuje szereg korzyści, niezależnie od historii wynajmu uczestnika programu, w tym:
- 10% zniżki na wszystkie przyszłe wypożyczenia samochodów – już od momentu rejestracji, co jest automatycznie dodawane przy rezerwacji.
- Priorytetowa obsługa – uczestnicy programu dzięki aplikacji Avis mogą w niektórych lokalizacjach całkowicie pominąć wizytę w biurze wynajmu i uzyskać dostęp do pojazdu dzięki wcześniej zakończonym formalnościom związanym z najmem
- Program umożliwia dostęp do ekskluzywnych ofert wybranych partnerów turystycznych, które są zawsze dostępne i aktywne, niezależnie od rezerwacji pojazdu
Członkostwo oznacza również dostęp do atrakcyjnych ofert partnerskich, takich jak:
- 10% zniżka na usługi Viator, pozwalająca zaoszczędzić na wielu usługach, od wycieczek po mieście, rejsów statkiem wycieczkowych po lekcje gotowania i sporty ekstremalne.
- 12% zniżki do saloników lotniskowych Lounge Pass – rezerwowanych z wyprzedzeniem i dających zniżkę do 600 saloników na 350 lotniskach.
- Do 30% zniżki na członkostwo w Airport Lounge z Priority Pass – subskrypcji dającej dostęp do 1300 saloników na całym świecie.
„Od uruchomienia programu Avis Preferred w latach 80-tych w celu nagradzania naszych stałych klientów, nieustannie poszukujemy innowacji. Jesteśmy dumni, że możemy zapewnić członkom Avis Preferred nowe i wyjątkowe korzyści” – podkreśla Sascha Hümmerich, General Manager.
Ważnym czynnikiem wpływającym na kierunek zmian w programie lojalnościowym były jakościowe i ilościowe badania konsumenckie, przeprowadzone w skali międzynarodowej wśród członków Avis Preferred, a także wśród wynajmujących pojazdy, którzy nie uczestniczyli wcześniej w programie.
„Jak wynika z naszych badań, klienci są zniechęceni faktem, że nagrody są niedostępne, jeśli nie dokonują wynajmu wystarczająco często. Uczestnicy badania wskazali też, że chcą natychmiastowego dostępu do korzyści i odpowiednich nagród, dlatego postanowiliśmy zaoferować im tę możliwość w ulepszonym programie Avis Preferred" – podsumował Sascha Hümmerich.
Program lojalnościowy Avis Preferred został wprowadzony w 1988 roku i obecnie działa w 22 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA).
Więcej informacji na temat nowej oferty Avis Preferred można znaleźć na stronie: https://www.avis.pl/twoj-avis/avis-program-lojalnosciowy

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.