Komunikaty PR

Avis zmienia swój program lojalnościowy

2024-04-05  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Avis, światowy dostawca rozwiązań w zakresie mobilności, wprowadza szereg zmian do popularnego wśród klientów programu lojalnościowego Avis Preferred. Jego nowa odsłona zapewnia natychmiastowe benefity, w tym 10% zniżki już od pierwszego wynajmu pojazdu oraz szereg innych korzyści istotnych z perspektywy wynajmujących samochody.

Avis Preferred zapewnia najwyższy standard obsługi, dzięki czemu proces wynajmu pojazdu przebiega bezproblemowo. Uczestnicy programu lojalnościowego mogą korzystać z bezpłatnej usługi priorytetowej QuickPass, aby wcześniej potwierdzić swoją tożsamość i pominąć konieczność stawienia się w biurze wypożyczalni, a w niektórych lokalizacjach również uzyskać dostęp do pojazdu za pośrednictwem samoobsługowego kiosku lub udać się bezpośrednio do wynajętego samochodu, w którym już czekają kluczyki.

Nowy program lojalnościowy Avis Preferred na rok 2024 - określany przez Avis jako „bardziej opłacalny wynajem samochodów” - zachowuje priorytetowe usługi i natychmiastowo oferuje szereg korzyści, niezależnie od historii wynajmu uczestnika programu, w tym:

- 10% zniżki na wszystkie przyszłe wypożyczenia samochodów – już od momentu rejestracji, co jest automatycznie dodawane przy rezerwacji.

- Priorytetowa obsługa – uczestnicy programu dzięki aplikacji Avis mogą w niektórych lokalizacjach całkowicie pominąć wizytę w biurze wynajmu i uzyskać dostęp do pojazdu dzięki wcześniej zakończonym formalnościom związanym z najmem

- Program umożliwia dostęp do ekskluzywnych ofert wybranych partnerów turystycznych, które są zawsze dostępne i aktywne, niezależnie od rezerwacji pojazdu

Członkostwo oznacza również dostęp do atrakcyjnych ofert partnerskich, takich jak:

- 10% zniżka na usługi Viator, pozwalająca zaoszczędzić na wielu usługach, od wycieczek po mieście, rejsów statkiem wycieczkowych po lekcje gotowania i sporty ekstremalne.

- 12% zniżki do saloników lotniskowych Lounge Pass – rezerwowanych z wyprzedzeniem i dających zniżkę do 600 saloników na 350 lotniskach.

- Do 30% zniżki na członkostwo w Airport Lounge z Priority Pass – subskrypcji dającej dostęp do 1300 saloników na całym świecie.

„Od uruchomienia programu Avis Preferred w latach 80-tych w celu nagradzania naszych stałych klientów, nieustannie poszukujemy innowacji. Jesteśmy dumni, że możemy zapewnić członkom Avis Preferred nowe i wyjątkowe korzyści” – podkreśla Sascha Hümmerich, General Manager.

Ważnym czynnikiem wpływającym na kierunek zmian w programie lojalnościowym były jakościowe i ilościowe badania konsumenckie, przeprowadzone w skali międzynarodowej wśród członków Avis Preferred, a także wśród wynajmujących pojazdy, którzy nie uczestniczyli wcześniej w programie.

„Jak wynika z naszych badań, klienci są zniechęceni faktem, że nagrody są niedostępne, jeśli nie dokonują wynajmu wystarczająco często. Uczestnicy badania wskazali też, że chcą natychmiastowego dostępu do korzyści i odpowiednich nagród, dlatego postanowiliśmy zaoferować im tę możliwość w ulepszonym programie Avis Preferred" – podsumował Sascha Hümmerich.

Program lojalnościowy Avis Preferred został wprowadzony w 1988 roku i obecnie działa w 22 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA).

Więcej informacji na temat nowej oferty Avis Preferred można znaleźć na stronie: https://www.avis.pl/twoj-avis/avis-program-lojalnosciowy

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.