Baoli poszerza asortyment wózków spalinowych zgodnych z EU5
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Napędzane silnikami Diesla wózki czołowe Baoli KBD o udźwigu od 5 do 10 ton zostały zmodernizowane pod kątem ograniczeń emisji. Dzięki szeregowi proekologicznych usprawnień pojazdy będą spełniać restrykcyjne wymogi norm EU5.
Dostępne w sezonie letnim 2020 wózki serii Baoli KBD 50-100 o udźwigu od 5 do 10 ton będą spełniać unijne normy emisji EU5. W nowych silnikach zastosowano katalizator oksydacyjny DOC, filtr cząsteczek stałych DPF oraz system selektywnej redukcji katalitycznej SCR. Do zmniejszenia ilości powstających przy pracy zanieczyszczeń przyczynia się także zoptymalizowana konstrukcja miski tłoka i dyszy wtrysku oraz zmodernizowany system zarządzania przepływem powietrza.
Dzięki nowemu, o 20 proc. bardziej skutecznemu systemowi chłodzenia oraz poprawionej transmisji mocy wózki charakteryzują się znacznie większą wydajnością niż poprzedzające je modele. Inżynierowie Baoli ulepszyli także system chłodzenia hamulców, zwiększając tym samym ich trwałość. Szczególny nacisk położono także na komfort i ergonomię pracy operatora i dobrą widoczność we wszystkich kierunkach.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.