BlackBuck, największa indyjska firma transportowa, rozpoczęła działalność operac
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Warszawa, Polska, 10 marca 2020 r.: BlackBuck, największa indyjska firma transportowa, otwierając biura w Amsterdamie i Warszawie, ogłosiła rozpoczęcie ekspansji w Europie. Platforma transportowa firmy pomoże nadawcom, spedytorom i przewoźnikom bezproblemowo łączyć się ze sobą oraz zapewni przejrzystość i wydajność rozdrobnionej europejskiej branży transportowej. Firma rozpoczęła świadczenie usług z Polski jesienią ubiegłego roku. Do tej pory obsłużyła ponad 550 przewoźników i podpisała umowę z ponad 100 klientami z sektora SME i 100 firmami spedycyjnymi z ponad 10 krajów w całej Europie, w tym z Polski, Niemiec, Francji, Danii, Szwecji, krajów Beneluksu i Węgier. Aby jeszcze mocniej zaakcentować swoje ambicje biznesowe w Europie, firma przeznaczyła 50 mln USD na wsparcie swojego produktu, zespołu i całej działalności.
Zgodnie z raportami branżowymi, europejski rynek transportowy jest warty 500 miliardów dolarów, jednak jest bardzo rozdrobniony i pilnie potrzebuje innowacji technologicznej i kompleksowej digitalizacji. Obecnie w Europie nie ma rozwiązania oferującego widoczność pojazdu w czasie rzeczywistym, a każde zlecenie transportowe podlega niekończącym się negocjacjom cenowym, co sprawia, że jest to uciążliwy i nieefektywny proces. Przewoźnicy nie są w stanie w pełni wykorzystywać potencjału swoich pojazdów - niewspółmiernie długo czekając na następny ładunek lub przejeżdżając kolejne puste kilometry. Nawet po zakończeniu transportu przewoźnicy nie mają gwarancji otrzymania płatności. Platforma transportowa BlackBuck ma na celu wyeliminowanie istniejących luk w ekosystemie, oferując lepszą widoczność danych, uczciwe ceny, funkcję śledzenia w czasie rzeczywistym i gwarancję płatności dla podwykonawców.
Ogłaszając ekspansję, CEO i współzałożyciel Rajesh Yabaji powiedział: „Koszt dopasowania popytu i podaży w europejskim przemyśle transportowym jest najwyższy na świecie. Wykorzystanie przewoźników i niewłaściwe frachty to te same problemy, które BlackBuck rozwiązał już w przypadku indyjskiej branży transportowej. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą ofertę technologiczną na europejski rynek transportowy! ”
Założona w 2015 r. w Indiach firma BlackBuck jest pionierem we wprowadzaniu operacji transportowych w tryb online. Jest to obecnie największa platforma transportowa w tym kraju. BlackBuck od samego początku koncentrował się na budowie wydajnej sieci transportowej, która może pomóc w rozwoju indyjskiej gospodarki. W Indiach aplikacja BlackBuck została pobrana przez 2,5 miliona przewoźników i regularnie używana jest przez ponad 400 000 ciężarówek. BlackBuck ma ponad 30 000 klientów, w tym małe i średnie firmy oraz duże korporacje, takie jak Unilever, Nestle, Mondelez, P&G, Colgate, Samsung, Reckitt Benckiser i Coca-Cola.
„Dzięki dostępności tysięcy ciężarówek BlackBuck był w stanie obsłużyć nas w całych Indiach, zaspokajając nasze wysokie zapotrzebowanie sezonowe znacznie lepiej niż inni przewoźnicy, w konkurencyjnych cenach”, powiedział Umesh Madhyan, wiceprezes ds. Transformacji łańcucha dostaw, Coca-Cola, Indie.
BlackBuck zebrał dotychczas blisko 230 milionów dolarów kapitału od znanych inwestorów, w tym Accel Partners, Goldman Sachs, IFC Banku Światowego, Sequoia Capital, Tiger Global, Sands Capital, Wellington, Flipkart, Light Street Capital, Apoletto Asia i B Capital.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------------------------------
Aby uzyskać więcej informacji wejdź na stronę: www.blackbuck.com

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.