Komunikaty PR

BlackBuck, największa indyjska firma transportowa, rozpoczęła działalność operac

2020-03-12  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Warszawa, Polska, 10 marca 2020 r.: BlackBuck, największa indyjska firma transportowa, otwierając biura w Amsterdamie i Warszawie, ogłosiła rozpoczęcie ekspansji w Europie. Platforma transportowa firmy pomoże nadawcom, spedytorom i przewoźnikom bezproblemowo łączyć się ze sobą oraz zapewni przejrzystość i wydajność rozdrobnionej europejskiej branży transportowej. Firma rozpoczęła świadczenie usług z Polski jesienią ubiegłego roku. Do tej pory obsłużyła ponad 550 przewoźników i podpisała umowę z ponad 100 klientami z sektora SME i 100 firmami spedycyjnymi z ponad 10 krajów w całej Europie, w tym z Polski, Niemiec, Francji, Danii, Szwecji, krajów Beneluksu i Węgier. Aby jeszcze mocniej zaakcentować swoje ambicje biznesowe w Europie, firma przeznaczyła 50 mln USD na wsparcie swojego produktu, zespołu i całej działalności.

Zgodnie z raportami branżowymi, europejski rynek transportowy jest warty 500 miliardów dolarów, jednak jest bardzo rozdrobniony i pilnie potrzebuje innowacji technologicznej i kompleksowej digitalizacji. Obecnie w Europie nie ma rozwiązania oferującego widoczność pojazdu w czasie rzeczywistym, a każde zlecenie transportowe podlega niekończącym się negocjacjom cenowym, co sprawia, że ​​jest to uciążliwy i nieefektywny proces. Przewoźnicy nie są w stanie w pełni wykorzystywać potencjału swoich pojazdów - niewspółmiernie długo czekając na następny ładunek lub przejeżdżając kolejne puste kilometry. Nawet po zakończeniu transportu przewoźnicy nie mają gwarancji otrzymania płatności. Platforma transportowa BlackBuck ma na celu wyeliminowanie istniejących luk w ekosystemie, oferując lepszą widoczność danych, uczciwe ceny, funkcję śledzenia w czasie rzeczywistym i gwarancję płatności dla podwykonawców.

Ogłaszając ekspansję, CEO i współzałożyciel Rajesh Yabaji powiedział: „Koszt dopasowania popytu i podaży w europejskim przemyśle transportowym jest najwyższy na świecie. Wykorzystanie przewoźników i niewłaściwe frachty to te same problemy, które BlackBuck rozwiązał już w przypadku indyjskiej branży transportowej. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą ofertę technologiczną na europejski rynek transportowy! ”

Założona w 2015 r. w Indiach firma BlackBuck jest pionierem we wprowadzaniu operacji transportowych w tryb online. Jest to obecnie największa platforma transportowa w tym kraju. BlackBuck od samego początku koncentrował się na budowie wydajnej sieci transportowej, która może pomóc w rozwoju indyjskiej gospodarki. W Indiach aplikacja BlackBuck została pobrana przez 2,5 miliona przewoźników i regularnie używana jest przez ponad 400 000 ciężarówek. BlackBuck ma ponad 30 000 klientów, w tym małe i średnie firmy oraz duże korporacje, takie jak Unilever, Nestle, Mondelez, P&G, Colgate, Samsung, Reckitt Benckiser i Coca-Cola.

„Dzięki dostępności tysięcy ciężarówek BlackBuck był w stanie obsłużyć nas w całych Indiach, zaspokajając nasze wysokie zapotrzebowanie sezonowe znacznie lepiej niż inni przewoźnicy, w konkurencyjnych cenach”, powiedział Umesh Madhyan, wiceprezes ds. Transformacji łańcucha dostaw, Coca-Cola, Indie.

BlackBuck zebrał dotychczas blisko 230 milionów dolarów kapitału od znanych inwestorów, w tym Accel Partners, Goldman Sachs, IFC Banku Światowego, Sequoia Capital, Tiger Global, Sands Capital, Wellington, Flipkart, Light Street Capital, Apoletto Asia i B Capital.

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------------------------------

Aby uzyskać więcej informacji wejdź na stronę: www.blackbuck.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DSV – Global Transport and Logistics wyróżnione w najnowszym raporcie Forum Odpo Biuro prasowe
2024-05-09 | 14:00

DSV – Global Transport and Logistics wyróżnione w najnowszym raporcie Forum Odpo

Publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to największy polski przegląd inicjatyw CSR i
Transport Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie
2024-04-29 | 15:00

Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie

Warszawa, 29 kwietnia 2024 roku PepsiCo zaopatruje punkty sprzedaży w ścisłym centrum Warszawy rozwożąc napoje i przekąski w bezemisyjnych ciężarówkach. Działanie to wpisuje
Transport Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?
2024-04-29 | 09:00

Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?

Podczas rutynowej kontroli drogowej na terenie Słowenii jeden z kierowców firmy Adecon został ukarany mandatem za rzekome nieprawidłowości w działaniu nowoczesnego tachografu. Pomimo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.