Komunikaty PR

Bolt wprowadza do oferty przejazdy zieloną Teslą

2024-05-14  |  13:00
Biuro prasowe

Bolt we współpracy z partnerem flotowym Eternis wprowadza do floty taksówek w Warszawie nowe samochody elektryczne marki Tesla. Na stołeczne ulice wyjadą już jutro pierwsze pojazdy. To krok mający  wspierać proces elektryfikacji transportu w Warszawie oraz dostarczyć pasażerom więcej opcji zrównoważonego transportu miejskiego.

Od jutra  użytkownicy Bolt w Warszawie będą mogli zamówić przejazdy w nowej kategorii “Tesla”, dostępnej w aplikacji. Po stołecznych ulicach na początek będzie jeździło 10 zielonych elektryków. 

  • W Bolt wiemy, że nasza sieć 3,5 miliona partnerów flotowych, kierowców i kurierów jest motorem napędowym dla naszej platformy. Ich zaangażowanie w nowe inicjatywy, takie jak ta, jest kluczowe dla pomyślnego skalowania rozwiązań Bolt. Wprowadzając we współpracy z partnerem flotowym Eternis pierwsze elektryczne pojazdy Bolt do stołecznej floty, mamy nadzieję jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do korzystania z nowych i bardziej zrównoważonych środków transportu -  mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce. 

 

  • Rosną wymagania pasażerów, oczekiwania społeczne i środowiskowe. Dlatego rozwijamy flotę taxi, która jest oparta o elektromobilność i zero-emisyjność - mówi Krzysztof Kowalski, CEO Eternis. - Jesteśmy pionierami na rynku i wyznaczamy trendy podróżowania, które mają być doświadczeniem dla pasażerów. Chcemy, aby pojazdy i kierowcy odzwierciedlali najwyższe standardy usług, zaś użytkownicy podczas podróży mogli się zrelaksować i odpocząć. Rozwijamy flotę taxi opartą o Tesle model Y, gdyż dostarczy ona pasażerom pozytywnych doświadczeń na najwyższym poziomie. Ten samochód jest bardzo wygodny, przestronny, ma wielki panoramiczny dach, zaś podróż nim jest dużo przyjemniejsza niż zwykłą taksówką. Całość w oczach pasażera tworzy doświadczenie nowoczesnego miasta” - stwierdza.

Nowe działanie Bolt jest częścią długoterminowych inwestycji w pojazdy elektryczne. Kolejne pojawią się na innych europejskich rynkach jeszcze w 2024 roku. Opinie kierowców wskazują, że największymi przeszkodami w rozwoju elektryfikacji są wysokie koszty początkowe pojazdów elektrycznych, a także dostępność i cena szybkiego ładowania. Wraz ze wzrostem inwestycji, Bolt będzie się koncentrował na poprawie dostępu kierowców do pojazdów elektrycznych, nawiązywaniu partnerstw w celu przezwyciężenia barier związanych z ładowaniem oraz na zwiększeniu popytu na przejazdy bezemisyjne.

Wspierając wykorzystanie pojazdów elektrycznych w krajach bałtyckich, Bolt inwestuje w pojazdy elektryczne oraz współpracuje z firmą Eleport, sięgając w ten sposób po jej specjalistyczną wiedzę w zakresie elektryfikacji oraz uzyskując dostęp do sieci ponad 200 publicznych punktów ładowania w Estonii, na Łotwie i Litwie.

Strategia Bolt polegająca na zwiększeniu udziału przejazdów pojazdami elektrycznymi na swojej platformie, idzie w parze z misją firmy, jaką jest wspieranie powstawania zdrowszych miast, zorientowanych na mieszkańców, z mniejszym ruchem ulicznym  i zanieczyszczeniami. - 

  • W Unii Europejskiej emisje CO2 z samochodów osobowych stanowią ponad 50% wszystkich emisji generowanych przez transport. W Bolt wierzymy, że rozwiązania transportu współdzielonego mogą pomóc miastom zmierzać w stronę elektryfikacji transportu osobowego i jednocześnie zmniejszyć zależność mieszkańców od ich prywatnych samochodów - dodaje Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce. 

Bolt oferuje przejazdy w kategoriach Electric i Green (czyli pojazdami w pełni elektrycznymi, hybrydowymi i hybrydowymi plug-in) w 71 miastach w Europie i Afryce i stale tę rozwija tę ofertę.. Długoterminowym zobowiązaniem firmy w zakresie ochrony środowiska jest osiągnięcie neutralności pod względem emisji CO2  netto do 2040 roku. W ramach tego zobowiązania w 2023 roku firma wprowadziła  w Tallinnie flotę zielonych taksówek, złożoną z pojazdów elektrycznych Tesla. 

***

Bolt to europejska super-aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

 

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Czy zakaz nowych licencji w branży transportowej ma szansę wejść w życie? Biuro prasowe
2024-06-22 | 09:00

Czy zakaz nowych licencji w branży transportowej ma szansę wejść w życie?

Branża transportowa w kraju nie ma ostatnio dobrej passy. Sytuacja na wschodniej granicy i problemy z tamtejszymi firmami, planowane zmiany związane z Fit for 55 oraz niekorzystne zmiany prawne
Transport Rower odpowiedzią Polaków na rosnące koszty życia
2024-06-20 | 08:00

Rower odpowiedzią Polaków na rosnące koszty życia

Rower odpowiedzią Polaków na rosnące koszty życia. To lato będzie się kręcić na dwóch kółkach W obliczu rosnącej inflacji i dotkliwego wzrostu kosztów
Transport ClassTrucks o zakupie używanych samochodów ciężarowych
2024-06-19 | 12:00

ClassTrucks o zakupie używanych samochodów ciężarowych

W czasie globalnych zakłóceń w łańcuchach dostaw, gdy popyt na nowe auta ciężarowe przewyższa ich podaż, alternatywą jest rynek używanych samochodów ciężarowych. Eksperci

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polscy mali i średni przedsiębiorcy wciąż ostrożnie podchodzą do ekspansji zagranicznej. Potrzebują więcej wsparcia finansowego i doradczego

Chociaż relacja eksportu polskich wyrobów i usług do PKB stale rośnie – między 2012 a 2021 rokiem zwiększyła się z 44,3 do 60,7 proc. – to wciąż niewielki odsetek mikro-, małych i średnich firm współpracuje z zagranicą – wynika z danych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Menedżerom brakuje wiedzy i pieniędzy do uruchomienia działalności eksportowej. Od 2008 roku wspiera ich w tym Enterprise Europe Network – powołana przy Komisji Europejskiej sieć organizacji otoczenia biznesu, której działalność w Polsce koordynuje PARP.

Bankowość

Zmiany w sektorze finansowym od 1 lipca. Będą dotyczyć ubezpieczeń oferowanych przez banki

Banki i oddziały instytucji kredytowych najpóźniej do 1 lipca br. muszą się w pełni dostosować do wymogów nowej rekomendacji U, przyjętej przez Komisję Nadzoru Finansowego w ubiegłym roku. To pakiet wytycznych opracowanych, aby uregulować sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w ramach współpracy zakładów ubezpieczeń z bankami. – Standardy działalności w obszarze bancassurance się zmienią – zapowiada Krystian Wiercioch, zastępca przewodniczącego KNF. Jak ocenia, wprowadzenie nowej rekomendacji nie powinno jednak wpłynąć na koszty produktów ubezpieczeniowych oferowanych przez banki do kredytów. Klienci mogą się za to spodziewać ich szerszego zakresu i pokrycia większej liczby ryzyk.

Konsument

Przepisy dotyczące tzw. nowej żywności nie nadążają za tempem badań. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów opracowanych w laboratoriach

Tak zwane mięso z in vitro cieszy się dużym zainteresowaniem. Ma zbliżone właściwości sensoryczne i odżywcze do tradycyjnego mięsa, nie przyczynia się do degradacji środowiska i ocenia się, że za kilka–kilkanaście lat może być istotnym sposobem na pozyskiwanie białka zwierzęcego. Nad rozwojem takiego mięsa hodowanego komórkowo w laboratorium pracuje w tej chwili wiele start-upów i ośrodków naukowych, ale ten rynek wciąż jeszcze czeka wiele wyzwań. Te największe dotyczą budowania świadomości konsumentów oraz dalszego doprecyzowania przepisów, m.in. w obszarze novel food, czyli innowacyjnej, nowo opracowywanej żywności, która powstaje przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.