Komunikaty PR

Bolt wprowadza do oferty przejazdy zieloną Teslą

2024-05-14  |  13:00
Biuro prasowe

Bolt we współpracy z partnerem flotowym Eternis wprowadza do floty taksówek w Warszawie nowe samochody elektryczne marki Tesla. Na stołeczne ulice wyjadą już jutro pierwsze pojazdy. To krok mający  wspierać proces elektryfikacji transportu w Warszawie oraz dostarczyć pasażerom więcej opcji zrównoważonego transportu miejskiego.

Od jutra  użytkownicy Bolt w Warszawie będą mogli zamówić przejazdy w nowej kategorii “Tesla”, dostępnej w aplikacji. Po stołecznych ulicach na początek będzie jeździło 10 zielonych elektryków. 

  • W Bolt wiemy, że nasza sieć 3,5 miliona partnerów flotowych, kierowców i kurierów jest motorem napędowym dla naszej platformy. Ich zaangażowanie w nowe inicjatywy, takie jak ta, jest kluczowe dla pomyślnego skalowania rozwiązań Bolt. Wprowadzając we współpracy z partnerem flotowym Eternis pierwsze elektryczne pojazdy Bolt do stołecznej floty, mamy nadzieję jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do korzystania z nowych i bardziej zrównoważonych środków transportu -  mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce. 

 

  • Rosną wymagania pasażerów, oczekiwania społeczne i środowiskowe. Dlatego rozwijamy flotę taxi, która jest oparta o elektromobilność i zero-emisyjność - mówi Krzysztof Kowalski, CEO Eternis. - Jesteśmy pionierami na rynku i wyznaczamy trendy podróżowania, które mają być doświadczeniem dla pasażerów. Chcemy, aby pojazdy i kierowcy odzwierciedlali najwyższe standardy usług, zaś użytkownicy podczas podróży mogli się zrelaksować i odpocząć. Rozwijamy flotę taxi opartą o Tesle model Y, gdyż dostarczy ona pasażerom pozytywnych doświadczeń na najwyższym poziomie. Ten samochód jest bardzo wygodny, przestronny, ma wielki panoramiczny dach, zaś podróż nim jest dużo przyjemniejsza niż zwykłą taksówką. Całość w oczach pasażera tworzy doświadczenie nowoczesnego miasta” - stwierdza.

Nowe działanie Bolt jest częścią długoterminowych inwestycji w pojazdy elektryczne. Kolejne pojawią się na innych europejskich rynkach jeszcze w 2024 roku. Opinie kierowców wskazują, że największymi przeszkodami w rozwoju elektryfikacji są wysokie koszty początkowe pojazdów elektrycznych, a także dostępność i cena szybkiego ładowania. Wraz ze wzrostem inwestycji, Bolt będzie się koncentrował na poprawie dostępu kierowców do pojazdów elektrycznych, nawiązywaniu partnerstw w celu przezwyciężenia barier związanych z ładowaniem oraz na zwiększeniu popytu na przejazdy bezemisyjne.

Wspierając wykorzystanie pojazdów elektrycznych w krajach bałtyckich, Bolt inwestuje w pojazdy elektryczne oraz współpracuje z firmą Eleport, sięgając w ten sposób po jej specjalistyczną wiedzę w zakresie elektryfikacji oraz uzyskując dostęp do sieci ponad 200 publicznych punktów ładowania w Estonii, na Łotwie i Litwie.

Strategia Bolt polegająca na zwiększeniu udziału przejazdów pojazdami elektrycznymi na swojej platformie, idzie w parze z misją firmy, jaką jest wspieranie powstawania zdrowszych miast, zorientowanych na mieszkańców, z mniejszym ruchem ulicznym  i zanieczyszczeniami. - 

  • W Unii Europejskiej emisje CO2 z samochodów osobowych stanowią ponad 50% wszystkich emisji generowanych przez transport. W Bolt wierzymy, że rozwiązania transportu współdzielonego mogą pomóc miastom zmierzać w stronę elektryfikacji transportu osobowego i jednocześnie zmniejszyć zależność mieszkańców od ich prywatnych samochodów - dodaje Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce. 

Bolt oferuje przejazdy w kategoriach Electric i Green (czyli pojazdami w pełni elektrycznymi, hybrydowymi i hybrydowymi plug-in) w 71 miastach w Europie i Afryce i stale tę rozwija tę ofertę.. Długoterminowym zobowiązaniem firmy w zakresie ochrony środowiska jest osiągnięcie neutralności pod względem emisji CO2  netto do 2040 roku. W ramach tego zobowiązania w 2023 roku firma wprowadziła  w Tallinnie flotę zielonych taksówek, złożoną z pojazdów elektrycznych Tesla. 

***

Bolt to europejska super-aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

 

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.