Komunikaty PR

CYCLOMEDIA ogłasza przejęcie Smart Factor

2024-06-07  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Cyclomedia, światowy lider w dostarczaniu niezwykle dokładnych, 360-stopniowych panoram i danych 3D pozyskiwanych z poziomu ulicy, wzbogaconych o analizy wspierane przez AI, ma przyjemność ogłosić przejęcie Smart Factor, wiodącego dostawcy usług inwentaryzacji pasa drogowego i przestrzeni miejskiej w Polsce. To strategiczne przejęcie jest zgodne z misją Cyclomedia, której celem jest rozszerzenie zasięgu i oferty produktów na szybko rozwijających się rynkach.

Ulepszone usługi dla polskich klientów i partnerów

Dzięki temu przejęciu Cyclomedia zintegruje zaawansowaną technologię i wiedzę Smart Factor, aby zapewnić ulepszone usługi dla polskich klientów i partnerów. Obejmuje to poprawę dokładności i efektywności inwentaryzacji zasobów oraz innowacyjne rozwiązania w zakresie zbierania danych, wizualizacji, analiz danych i dalszego rozwoju innowacyjnej platformy zarządzania pasami drogowymi SmartGEM. Serge Lupas, CEO Cyclomedia: „Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Smart Factor w Cyclomedia. To przejęcie podkreśla nasze zaangażowanie na rynku polskim i cieszymy się z możliwości, jakie niesie ze sobą. Dzięki połączeniu naszych sił, będziemy oferować niezrównane usługi i innowacyjne rozwiązania naszym klientom i partnerom w Polsce.” Tomasz Turczynowicz, CEO Smart Factor, dodał: „Połączenie sił z Cyclomedia to ogromna szansa dla Smart Factor i naszych klientów. Dzięki wsparciu globalnego lidera rynkowego możemy dostarczać lepsze produkty i usługi, poprawiając skalę i czas naszej dostawy. To partnerstwo z pewnością zwiększy wartość, jaką dostarczamy naszym klientom.”

Korzyści dla polskich klientów i partnerów

Przejęcie przynosi szereg korzyści dla klientów i partnerów w Polsce. Klienci skorzystają z nowoczesnej technologii Cyclomedia, poprawiając dokładność i efektywność inwentaryzacji zasobów infrastruktury i przestrzeni. Partnerzy zyskają również na rozszerzonej ofercie produktów informacyjnych i zbiorów danych. Połączone kompetencje doprowadzą do innowacyjnych rozwiązań w projektach inwentaryzacji zasobów drogowych, podatkowych i oraz budowania bliźniaków cyfrowych przestrzeni miejskiej, dostosowanych do specyficznych potrzeb rynku polskiego. Ponadto, połączone kompetencje Cyclomedia i Smart Factor pozwolą na innowacyjne rozwiązania w projektach inwentaryzacji infrastruktury drogowej i przestrzeni miejskiej, znacznie poprawiając globalną ofertę usług.

Zaangażowanie w rozwój w Polsce

Przejęcie Smart Factor jest dowodem na silne zaangażowanie Cyclomedia na rynku polskim. Dzięki integracji możliwości Smart Factor, Cyclomedia dąży do znacznego rozwoju swojej działalności w Polsce, korzystając z większej skali i ulepszonej oferty usług. Ten krok jest zgodny z szerszą strategią Cyclomedia, która ma na celu przyspieszenie międzynarodowego wzrostu poprzez strategiczne przejęcia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny Biuro prasowe
2024-07-23 | 15:00

Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie oparty na aktywach własnych, powołała Nikolaya Pargova na stanowisko dyrektora operacyjnego (COO) z dniem 2 września 2024 r. Zmiana
Transport Koszty transportu morskiego rosną!
2024-07-23 | 08:00

Koszty transportu morskiego rosną!

Napięcia geopolityczne sprawiają, że stawki frachtowe kontenerowców powracają do szczytów obserwowanych ostatnio w połowie 2022 roku. Oprócz zakłóceń na Morzu
Transport DSV – Global Transport and Logistics od ponad 6 lat wspiera Aesculap Chifa w och
2024-07-22 | 08:00

DSV – Global Transport and Logistics od ponad 6 lat wspiera Aesculap Chifa w och

Aesculap Chifa, spółka z grupy B. Braun, jest jednym z kluczowych partnerów polskiego sektora ochrony zdrowia. DSV – Global Transport and Logistics od 6 lat odpowiada za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.