Deutsche Bahn stawia na laptopy Getac S410 do konserwacji pociągów
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Getac wspiera nowych, kluczowych klientów w branży kolejowej w implementacji cyfryzacji i automatyzacji, by osiągnąć bezpieczną i zrównoważoną działalności w transporcie kolejowym.
-
Deutsche Bahn zaczęło niedawno korzystać z wytrzymałych laptopów S410 do zarządzania konserwacją oraz nadzorowania pociągów i lokomotyw.
-
Rozwiązania Getac S410 wspierają szybkie i efektywne procesy sprawnego przywracania pociągów do ruchu.
Deutsche Bahn AG korzysta obecnie z wytrzymałych laptopów Getac S410 do wielu zadań. Firma IT-HAUS GmbH, zlokalizowana w Föhren niedaleko Trewiru w Niemczech, wygrała przetarg oferowany przez Getac i dostarcza obecnie urządzenia tej marki, firmie Deutsche Bahn. Laptopy S410 są używane przede wszystkim do przeglądów rutynowych i ogólnych oraz do konserwacji i napraw, co przyczynia się do minimalizacji czasu przestoju pociągów.
Profesjonalne podejście do cyfryzacji
Wytrzymałe laptopy S410 firmy Getac wspierają procesy digitalizacji i automatyzacji, gwarantując szybką i wydajną kontrolę oraz konserwację. W razie awarii systemu, uszkodzeń mechanicznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń, umożliwiają one sprawne przywrócenie pociągów do pracy, minimalizując czas nieprzewidzianych postojów.
Dodatkowe funkcje laptopów Getac S410 w Deutsche Bahn obejmują automatyczne raportowanie i dokumentowanie, regularne monitorowanie kluczowego dla bezpieczeństwa sprzętu oraz realizację złożonych usług inspekcyjnych, przeglądów technicznych i inspekcji.
Laptopy Getac S410 umożliwiają technikom serwisowym równoczesną pracę w różnych pociągach z różnorodnymi systemami. Pozwala to na tworzenie raportów dla pociągów biorących udział w wypadkach oraz odczytywanie systemów znajdujących się w warsztatach. Podczas sprawdzania silników lub wyszukiwania usterek zarówno w pociągach, jak i pod nimi, niezbędne jest użycie niezwodnego urządzenia z czytelnym wyświetlaczem, podświetlaną klawiaturą i różnymi złączami (np. RS232 lub RJ45). Ponadto urządzenie musi wykazywać odporność na trudne warunki pracy wewnątrz warsztatu, jak i na zewnątrz w różnych warunkach pogodowych.
Dla Deutsche Bahn szczególnie ważne było także bezpieczne postępowanie w sytuacjach awaryjnych. W takich przypadkach, usługa Hot Swap firmy IT-HAUS i program Getac Self-Maintainer pomagają zminimalizować czas przestojów.
Inteligentna i bezpieczna konserwacja
Urządzenia Getac są również wykorzystywane do automatycznego raportowania stanu podzespołów pojazdu bezpośrednio do serwisów lub do automatyzacji procesu dostarczania części zamiennych. Dzięki zaawansowanym cyfrowym systemom diagnostyki i kontroli, laptopy Getac S410 oferują pracownikom Deutsche Bahn jeszcze lepsze wsparcie i zmniejszają ich obciążenie pracą.
Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy wspierać Deutsche Bahn za pomocą naszych wytrzymałych rozwiązań – mówi Eric Yeh, Managing Director, Getac Technology GmbH. – Nasze laptopy S410 są niezwykle wydajne i niezawodne oraz bardzo łatwe w obsłudze i wspierają zaawansowany stopień cyfryzacji, także dzięki technologii 5G. Są idealnie przystosowane do efektywnej pracy w trudnych warunkach, dzięki czemu nadają się do trudnych zadań w tej branży.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.