Deutsche Bahn stawia na laptopy Getac S410 do konserwacji pociągów
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Getac wspiera nowych, kluczowych klientów w branży kolejowej w implementacji cyfryzacji i automatyzacji, by osiągnąć bezpieczną i zrównoważoną działalności w transporcie kolejowym.
-
Deutsche Bahn zaczęło niedawno korzystać z wytrzymałych laptopów S410 do zarządzania konserwacją oraz nadzorowania pociągów i lokomotyw.
-
Rozwiązania Getac S410 wspierają szybkie i efektywne procesy sprawnego przywracania pociągów do ruchu.
Deutsche Bahn AG korzysta obecnie z wytrzymałych laptopów Getac S410 do wielu zadań. Firma IT-HAUS GmbH, zlokalizowana w Föhren niedaleko Trewiru w Niemczech, wygrała przetarg oferowany przez Getac i dostarcza obecnie urządzenia tej marki, firmie Deutsche Bahn. Laptopy S410 są używane przede wszystkim do przeglądów rutynowych i ogólnych oraz do konserwacji i napraw, co przyczynia się do minimalizacji czasu przestoju pociągów.
Profesjonalne podejście do cyfryzacji
Wytrzymałe laptopy S410 firmy Getac wspierają procesy digitalizacji i automatyzacji, gwarantując szybką i wydajną kontrolę oraz konserwację. W razie awarii systemu, uszkodzeń mechanicznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń, umożliwiają one sprawne przywrócenie pociągów do pracy, minimalizując czas nieprzewidzianych postojów.
Dodatkowe funkcje laptopów Getac S410 w Deutsche Bahn obejmują automatyczne raportowanie i dokumentowanie, regularne monitorowanie kluczowego dla bezpieczeństwa sprzętu oraz realizację złożonych usług inspekcyjnych, przeglądów technicznych i inspekcji.
Laptopy Getac S410 umożliwiają technikom serwisowym równoczesną pracę w różnych pociągach z różnorodnymi systemami. Pozwala to na tworzenie raportów dla pociągów biorących udział w wypadkach oraz odczytywanie systemów znajdujących się w warsztatach. Podczas sprawdzania silników lub wyszukiwania usterek zarówno w pociągach, jak i pod nimi, niezbędne jest użycie niezwodnego urządzenia z czytelnym wyświetlaczem, podświetlaną klawiaturą i różnymi złączami (np. RS232 lub RJ45). Ponadto urządzenie musi wykazywać odporność na trudne warunki pracy wewnątrz warsztatu, jak i na zewnątrz w różnych warunkach pogodowych.
Dla Deutsche Bahn szczególnie ważne było także bezpieczne postępowanie w sytuacjach awaryjnych. W takich przypadkach, usługa Hot Swap firmy IT-HAUS i program Getac Self-Maintainer pomagają zminimalizować czas przestojów.
Inteligentna i bezpieczna konserwacja
Urządzenia Getac są również wykorzystywane do automatycznego raportowania stanu podzespołów pojazdu bezpośrednio do serwisów lub do automatyzacji procesu dostarczania części zamiennych. Dzięki zaawansowanym cyfrowym systemom diagnostyki i kontroli, laptopy Getac S410 oferują pracownikom Deutsche Bahn jeszcze lepsze wsparcie i zmniejszają ich obciążenie pracą.
Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy wspierać Deutsche Bahn za pomocą naszych wytrzymałych rozwiązań – mówi Eric Yeh, Managing Director, Getac Technology GmbH. – Nasze laptopy S410 są niezwykle wydajne i niezawodne oraz bardzo łatwe w obsłudze i wspierają zaawansowany stopień cyfryzacji, także dzięki technologii 5G. Są idealnie przystosowane do efektywnej pracy w trudnych warunkach, dzięki czemu nadają się do trudnych zadań w tej branży.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.