Komunikaty PR

Deutsche Bahn stawia na laptopy Getac S410 do konserwacji pociągów

2024-06-14  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Getac wspiera nowych, kluczowych klientów w branży kolejowej w implementacji cyfryzacji i automatyzacji, by osiągnąć bezpieczną i zrównoważoną działalności w transporcie kolejowym. 

  • Deutsche Bahn zaczęło niedawno korzystać z wytrzymałych laptopów S410 do zarządzania konserwacją oraz nadzorowania pociągów i lokomotyw.  

  • Rozwiązania Getac S410 wspierają szybkie i efektywne procesy sprawnego przywracania pociągów do ruchu.  

Deutsche Bahn AG korzysta obecnie z wytrzymałych laptopów Getac S410 do wielu zadań. Firma IT-HAUS GmbH, zlokalizowana w Föhren niedaleko Trewiru w Niemczech, wygrała przetarg oferowany przez Getac i dostarcza obecnie urządzenia tej marki, firmie Deutsche Bahn. Laptopy S410 są używane przede wszystkim do przeglądów rutynowych i ogólnych oraz do konserwacji i napraw, co przyczynia się do minimalizacji czasu przestoju pociągów.  

Profesjonalne podejście do cyfryzacji  

Wytrzymałe laptopy S410 firmy Getac wspierają procesy digitalizacji i automatyzacji, gwarantując szybką i wydajną kontrolę oraz konserwację. W razie awarii systemu, uszkodzeń mechanicznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń, umożliwiają one sprawne przywrócenie pociągów do pracy, minimalizując czas nieprzewidzianych postojów.  

Dodatkowe funkcje laptopów Getac S410 w Deutsche Bahn obejmują automatyczne raportowanie i dokumentowanie, regularne monitorowanie kluczowego dla bezpieczeństwa sprzętu oraz realizację złożonych usług inspekcyjnych, przeglądów technicznych i inspekcji.  

Laptopy Getac S410 umożliwiają technikom serwisowym równoczesną pracę w różnych pociągach z różnorodnymi systemami. Pozwala to na tworzenie raportów dla pociągów biorących udział w wypadkach oraz odczytywanie systemów znajdujących się w warsztatach. Podczas sprawdzania silników lub wyszukiwania usterek zarówno w pociągach, jak i pod nimi, niezbędne jest użycie niezwodnego urządzenia z czytelnym wyświetlaczem, podświetlaną klawiaturą i różnymi złączami (np. RS232 lub RJ45). Ponadto urządzenie musi wykazywać odporność na trudne warunki pracy wewnątrz warsztatu, jak i na zewnątrz w różnych warunkach pogodowych.  

Dla Deutsche Bahn szczególnie ważne było także bezpieczne postępowanie w sytuacjach awaryjnych. W takich przypadkach, usługa Hot Swap firmy IT-HAUS i program Getac Self-Maintainer pomagają zminimalizować czas przestojów. 

Inteligentna i bezpieczna konserwacja 

Urządzenia Getac są również wykorzystywane do automatycznego raportowania stanu podzespołów pojazdu bezpośrednio do serwisów lub do automatyzacji procesu dostarczania części zamiennych. Dzięki zaawansowanym cyfrowym systemom diagnostyki i kontroli, laptopy Getac S410 oferują pracownikom Deutsche Bahn jeszcze lepsze wsparcie i zmniejszają ich obciążenie pracą.  

Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy wspierać Deutsche Bahn za pomocą naszych wytrzymałych rozwiązań – mówi Eric Yeh, Managing Director, Getac Technology GmbH. – Nasze laptopy S410 są niezwykle wydajne i niezawodne oraz bardzo łatwe w obsłudze i wspierają zaawansowany stopień cyfryzacji, także dzięki technologii 5G. Są idealnie przystosowane do efektywnej pracy w trudnych warunkach, dzięki czemu nadają się do trudnych zadań w tej branży.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw Biuro prasowe
2024-11-29 | 16:00

EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw

Targor-Truck, dostawca zeroemisyjnego transportu drogowego towarów, dołącza do prestiżowego grona firm wyróżnionych przez EcoVadis, niezależną globalną agencję ratingową w
Transport CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
2024-11-27 | 15:00

CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników

CEVA Logistics, globalny lider logistyki 3PL, dąży do doskonałości w usługach logistyki kontraktowej. Operator zarządza ponad 800 magazynami dedykowanymi i multi-user na świecie, w tym 35 w
Transport DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
2024-11-27 | 12:00

DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji

Osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2050 roku: to wyzwanie, jakie wyznaczyło sobie DSV – Global Transport and Logistics, jeden z największych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.