Deutsche Bahn stawia na laptopy Getac S410 do konserwacji pociągów
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Getac wspiera nowych, kluczowych klientów w branży kolejowej w implementacji cyfryzacji i automatyzacji, by osiągnąć bezpieczną i zrównoważoną działalności w transporcie kolejowym.
-
Deutsche Bahn zaczęło niedawno korzystać z wytrzymałych laptopów S410 do zarządzania konserwacją oraz nadzorowania pociągów i lokomotyw.
-
Rozwiązania Getac S410 wspierają szybkie i efektywne procesy sprawnego przywracania pociągów do ruchu.
Deutsche Bahn AG korzysta obecnie z wytrzymałych laptopów Getac S410 do wielu zadań. Firma IT-HAUS GmbH, zlokalizowana w Föhren niedaleko Trewiru w Niemczech, wygrała przetarg oferowany przez Getac i dostarcza obecnie urządzenia tej marki, firmie Deutsche Bahn. Laptopy S410 są używane przede wszystkim do przeglądów rutynowych i ogólnych oraz do konserwacji i napraw, co przyczynia się do minimalizacji czasu przestoju pociągów.
Profesjonalne podejście do cyfryzacji
Wytrzymałe laptopy S410 firmy Getac wspierają procesy digitalizacji i automatyzacji, gwarantując szybką i wydajną kontrolę oraz konserwację. W razie awarii systemu, uszkodzeń mechanicznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń, umożliwiają one sprawne przywrócenie pociągów do pracy, minimalizując czas nieprzewidzianych postojów.
Dodatkowe funkcje laptopów Getac S410 w Deutsche Bahn obejmują automatyczne raportowanie i dokumentowanie, regularne monitorowanie kluczowego dla bezpieczeństwa sprzętu oraz realizację złożonych usług inspekcyjnych, przeglądów technicznych i inspekcji.
Laptopy Getac S410 umożliwiają technikom serwisowym równoczesną pracę w różnych pociągach z różnorodnymi systemami. Pozwala to na tworzenie raportów dla pociągów biorących udział w wypadkach oraz odczytywanie systemów znajdujących się w warsztatach. Podczas sprawdzania silników lub wyszukiwania usterek zarówno w pociągach, jak i pod nimi, niezbędne jest użycie niezwodnego urządzenia z czytelnym wyświetlaczem, podświetlaną klawiaturą i różnymi złączami (np. RS232 lub RJ45). Ponadto urządzenie musi wykazywać odporność na trudne warunki pracy wewnątrz warsztatu, jak i na zewnątrz w różnych warunkach pogodowych.
Dla Deutsche Bahn szczególnie ważne było także bezpieczne postępowanie w sytuacjach awaryjnych. W takich przypadkach, usługa Hot Swap firmy IT-HAUS i program Getac Self-Maintainer pomagają zminimalizować czas przestojów.
Inteligentna i bezpieczna konserwacja
Urządzenia Getac są również wykorzystywane do automatycznego raportowania stanu podzespołów pojazdu bezpośrednio do serwisów lub do automatyzacji procesu dostarczania części zamiennych. Dzięki zaawansowanym cyfrowym systemom diagnostyki i kontroli, laptopy Getac S410 oferują pracownikom Deutsche Bahn jeszcze lepsze wsparcie i zmniejszają ich obciążenie pracą.
Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy wspierać Deutsche Bahn za pomocą naszych wytrzymałych rozwiązań – mówi Eric Yeh, Managing Director, Getac Technology GmbH. – Nasze laptopy S410 są niezwykle wydajne i niezawodne oraz bardzo łatwe w obsłudze i wspierają zaawansowany stopień cyfryzacji, także dzięki technologii 5G. Są idealnie przystosowane do efektywnej pracy w trudnych warunkach, dzięki czemu nadają się do trudnych zadań w tej branży.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.