Komunikaty PR

DP World wybrało wzmocnione urządzenia Panasonic TOUGHBOOK

2020-04-30  |  15:00
Biuro prasowe

DP World to globalny operator terminali portowych. Do jednego z nich, terminalu w Southampton firma szukała mobilnego rozwiązania komputerowego, które służyłoby kierownikom nadzorujących prawidłowy załadunek i rozładunek kontenerów na każdym statku odwiedzającym terminal.

- Wcześniej kierownicy korzystali z papierowych list z wykazem zadań dla dźwigów i mapami przegrody magazynowej na statku, służącymi do ustalenia, gdzie zostaną umieszczone poszczególne kontenery. Dokumenty te często były nieaktualne już w momencie wydrukowania - wyjaśnia Mark Hooper, dyrektor operacyjny DP World Southampton. - Zmiany dokonane przez osobę nadzorującą prace były zapisywane, a następnie komunikowane przez radio. Praca przy każdej pogodzie, w dzień i w nocy często powodowała, że dokumenty były uszkodzone, nieczytelne, spóźnione lub zagubione.

Po przeglądzie szeregu wytrzymałych urządzeń eksperci z działu IT firmy DP World w porozumieniu z pracownikami wybrali wytrzymały tablet Panasonic TOUGHBOOK G1 i stworzyli własny program, który zapewnia kierownikom dostęp do danych w czasie rzeczywistym i autonomię przy podejmowaniu decyzji na miejscu. Tym samym udało się poprawić wydajność i obniżyć koszty obsługi terminalu. Po udanej próbie na jednym stanowisku rozładunkowym w porcie urządzenia zostały wprowadzone w całym terminalu (15 suwnic portowych).

- Kierownik może teraz wybrać, na którym stanowisku działać i samodzielnie potwierdzać pozycje kontenerów. Żaden inny terminal nie korzysta z urządzeń mobilnych posiadających oprogramowanie tak zaawansowane, by umożliwiało operatorowi kierowanie załadunkiem i rozładunkiem statku w czasie rzeczywistym - wyjaśnia Mark Hooper.

Po wdrożeniu urządzeń Panasonic zwiększyła się ruchliwość dźwigów i suwnic portowych, co oznacza, że statki krócej przebywają w porcie i szybciej mogą rozpocząć podróż. Aktualizacje na żywo od osoby nadzorującej proces załadunku i rozładunku zapewniają lepszy przepływ informacji, które są następnie przekazywane do klienta przez stronę internetową DP World Southampton Where’s my container?.

Aplikacja na bieżąco pobiera aktualizacje z tabletu Panasonic TOUGHBOOK, który wybiera pomiędzy połączeniem 4G i Wi-Fi, by zapewnić stałą łączność. Z kolei użytkownik tabletu, by mógł kontynuować pracę nawet w najtrudniejszych warunkach, może przełączać się z normalnej obsługi ekranu dotykowego w tryb obsługi wyłącznie z pomocą rysika.

Firma DP World wyposażyła także swoje wózki kontenerowe (pojazdy poruszające i układające kontenery transportowe) w wytrzymałe notebooki Panasonic TOUGHBOOK 33. Zespół Panasonic ProServices zaprojektował dla nich dedykowaną stację dokującą tak, by urządzenia mogły być łatwo i bezpiecznie wykorzystywane w pojazdach specjalnych.

Oprócz tego zespoły serwisowe DP World wykorzystują wzmocnione notebooki Panasonic TOUGHBOOK 20 i 33 jako niezbędne narzędzie do diagnostyki serwisowej i zarządzania zadaniami serwisowymi dla pojazdów w terminalu.

Po udanym wdrożeniu inne terminale DP World albo już wprowadziły, albo rozważają wprowadzenie rozwiązań Panasonic TOUGHBOOK, podobnie jak inne obiekty w Europie i na całym świecie.

Wideo o wdrożeniu można obejrzeć na stronie: https://www.youtube.com/watch?v=a-zKJfbf9RI.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy

Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.

Ochrona środowiska

Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa

1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.

Handel

T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu

Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.