DPD Pickup najbardziej dostępną siecią nadań i odbiorów paczek w Polsce – już 30
dfusion
Aleja Zjednoczenia 36
01-838 Warszawa
katarzyna.kuczynska|dfusion.pl| |katarzyna.kuczynska|dfusion.pl
503987119
www.dfusion.pl
W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce skala oczekiwań, zarówno sprzedających, jak i konsumentów, w zakresie realizacji usług kurierskich, rośnie w zawrotnym tempie. Działając na polskim rynku od ponad 33 lat, w odpowiedzi na te wymagania, DPD Polska daje jeszcze większy wybór możliwości nadań i odbiorów. Poza oferowaniem doskonałych usług dostaw kurierskich na adres, firma konsekwentnie rozbudowuje sieć dostaw poza domem - DPD Pickup. Jej rozwój osiągnął właśnie kamień milowy – 30 000 punktów i automatów paczkowych w całej Polsce i ponad 110 000 w Europie.
Według badania „Barometru e-Shopper” 2023, niemal ¾ Polaków to e-konsumenci. Obrazuje to skalę popularności e-commerce w naszym kraju. Dziś większość z nas regularnie korzysta z usług kurierskich, czy to nadając przesyłki, czy odbierając je w dogodnym dla siebie miejscu. Ważne jest zaproponowanie klientom wyboru – dostawy na adres, do punktu lub automatu paczkowego. Stąd, uzupełniając tradycyjnie usługi kurierskie, sieć DPD Pickup została stworzona i jest rozwijana z myślą o wygodzie zarówno sprzedających, jak i konsumentów, przyczyniając się do zwiększenia zainteresowania e-commerce oraz ułatwiając prowadzenie działalności handlowej online.
Automaty paczkowe działające w sieci oraz punkty odbioru i nadania przesyłek znaleźć dziś można w tysiącach lokalizacji w całym kraju. Przesyłki w ramach sieci DPD Pickup można nadać i odebrać m.in. w popularnych sieciach handlowych takich jak Żabka, Auchan, Lidl, Shell czy Dino. Dzięki temu przesyłkę można nadać lub odebrać np. przy okazji codziennych zakupów czy tankowania samochodu. Wysyłka paczki nie musi się więc już wiązać z dodatkowym obowiązkiem. Można to zrobić „przy okazji” i bez drukowania etykiety.
„Dziś klient firmy kurierskiej stawia nie tylko na jakość, przystępną cenę realizacji usługi, ale także na wygodę, jaką firma jest mu w stanie zaoferować, a która rozumiana jest jako wysoka dostępność i przewidywalność. Dlatego obok rozwoju usług kurierskich z dostawą na adres (2door) inwestujemy w rozbudowę sieci DPD Pickup (Out-Of-Home), by być wszędzie tam, gdzie dziś są zarówno nadający, jak i odbiorcy przesyłek. Co więcej oddajemy w ręce naszych klientów aplikację DPD Mobile, która pozwala prosto i wygodnie korzystać z naszych usług. W aplikacji udostępniliśmy również bardzo korzystną ofertę nadań krajowych i międzynarodowych. Dzięki połączeniu usług i sieci DPD z aplikacją DPD Mobile można powiedzieć, że nasze usługi są dostępne wszędzie i zawsze.” – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek Zarządu w DPD Polska.
Osiągnięcie 30 000 punktów i automatów paczkowych to ogromny krok naprzód dla sieci DPD Pickup i jej klientów. Dzięki szerokiej dostępności sieci oraz innowacyjnym technologiom wspierającym jej działanie, korzystanie z usług kurierskich staje się prostsze i bardziej dostosowane do potrzeb współczesnych konsumentów. Staje się także bardziej przyjazne dla środowiska naturalnego poprzez skrócenie tras kurierskich dzięki gęstości sieci DPD Pickup, co ma pozytywny wpływ na ograniczenie emisji spalin.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.