DPD Polska Firmą Roku 2020
DPD Polska została nagrodzona tytułem „Firma Roku 2020” przyznawanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej. Godło otrzymują przedsiębiorstwa, które wyróżniają się dobrymi praktykami oraz wysoką jakością oferowanych produktów i usług na rynku.
Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej od 17 lat docenia marki, które spełniają najwyższe standardy na rynku. Godło „Firma Roku” jest wyrazem uznania ich dotychczasowej działalności, profesjonalizmu, uczciwości, a przede wszystkim dbałości o potrzeby klientów. Program kierowany jest do firm wszystkich branż. Laureatów wybiera kapituła konkursu, która analizuje jakość świadczonych usług, ich innowacyjność oraz poziom satysfakcji klientów.
- Dążymy do tego, by usługi kurierskie były szybkie i bezpieczne. Chcemy jednak dać odbiorcom paczek coś więcej. Staramy się więc dbać o komfort konsumentów i dostosować się do ich potrzeb. Dlatego rozwijamy nasze usługi, takie jak interaktywne powiadomienia Predict, czy punkty Pickup i oddziały miejskie, by stanowiły odpowiedź na rosnące oczekiwania naszych klientów. Naszymi działaniami chcemy zyskiwać uznanie konsumentów, partnerów biznesowych oraz niezależnych organizacji wyróżniających innowacyjne i zarazem solidne marki – komentuje Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.
DPD Polska może pochwalić się także uzyskanym w tym roku tytułem „Marka Godna Zaufania 2020” magazynu My Company Polska.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.