DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę
Okaeri Consulting
Łowicka 54/6
02-531 Warszawa
szymon.rac|okpr.pl| |szymon.rac|okpr.pl
514998402
okpr.pl
Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata.
Ponad trzy dekady wspólnej historii
Marka Tchibo obecna jest w Polsce od lat 90’, a jej produkty towarzyszą w codziennym życiu tysiącom Polek i Polaków – od kawy, przez tekstylia, po artykuły wyposażenia AGD. Od początku działalności pierwszej palarni kawy Tchibo, DSV – Global Transport and Logistics wspierało markę w zakresie organizacji dystrybucji i transportu drogowego. Wraz z rozwojem operacji oraz oferty Tchibo na polskim rynku, DSV realizuje także działania z zakresu logistyki magazynowej na rzecz spółki.
Z dumą mogę powiedzieć, że Tchibo to wymarzony klient, z którym mam przyjemność współpracować od 1997 roku, od kiedy to dołączyłem do zespołu DSV. - wskazuje Mariusz Wasiak, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, Rozwoju i Projektów Strategicznych w DSV – Przez te wszystkie lata wiele rzeczy się zmieniło w zakresie potrzeb Tchibo, wraz z rozwojem oferty firmy na polskim rynku i ewaluacją oczekiwań konsumentów oraz partnerów biznesowych. Cieszę się, że za każdym razem otwarcie dyskutowaliśmy nt. bieżących wyzwań i wspólnie znajdowaliśmy na nie odpowiedzi. Wierzę, że dzięki wypracowanemu przez dekady modelowi współpracy, nasze partnerstwo będzie co najmniej tak silne jak dziś za kolejnych 30 lat.
Projekt współpracy z Tchibo jest przykładem tego, jak bliska i otwarta współpraca buduje trwałe relacje pomiędzy klientem a operatorem logistycznym. – opowiada Tomasz Kuziemski, Kierownik Oddziału i Regionu Operacji Magazynowych – Jestem wdzięczny za doświadczenia wynikające z tej kooperacji i wierzę, że wypracowane w tym okresie wzajemne zrozumienie umożliwi nam osiągnięcie kolejnych, wspólnych sukcesów w przyszłości.
Z magazynu w Kampinosie k. Warszawy, będącego częścią kompleksu logistycznego o powierzchni ponad 34 tys., DSV zapewnia wszechstronny zakres usług logistycznych dla Tchibo Polska. Obejmuje on m.in. magazynowanie, przyjmowanie dostaw, realizację zamówień, copacking, dystrybucję czy obsługę zleceń eksportowych dla produktów kategorii FMCG marki. Z Kampinosu produkty trafiają do punktów handlowych własnych Tchibo Polska, punktów partnerskich na terenie Polski, jak i do odbiorców w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Operator odpowiada ponadto za realizację usług transportu drogowego w zakresie dostaw z zakładu produkcyjnego Tchibo do magazynu.
DSV – Global Transport and Logistics w Polsce
Operator świadczy kompleksowe usługi logistyki magazynowej dla partnerów m.in. z sektorów: FMCG, farmaceutycznego, Healthcare, Automotive, Elektroniki, Telekomunikacji, Retail, White Goods, Beauty czy eCommerce. Operator dysponuje obecnie 19 magazynami o łącznej powierzchni przekraczającej 316 tys. mkw. Plany rozwoju DSV w sektorze magazynowym zakładają zwiększenie dostępnej przestrzeni poprzez realizację własnych inwestycji, jak i aktywność na rynku najmu.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.