DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę
Okaeri Consulting
Łowicka 54/6
02-531 Warszawa
szymon.rac|okpr.pl| |szymon.rac|okpr.pl
514998402
okpr.pl
Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata.
Ponad trzy dekady wspólnej historii
Marka Tchibo obecna jest w Polsce od lat 90’, a jej produkty towarzyszą w codziennym życiu tysiącom Polek i Polaków – od kawy, przez tekstylia, po artykuły wyposażenia AGD. Od początku działalności pierwszej palarni kawy Tchibo, DSV – Global Transport and Logistics wspierało markę w zakresie organizacji dystrybucji i transportu drogowego. Wraz z rozwojem operacji oraz oferty Tchibo na polskim rynku, DSV realizuje także działania z zakresu logistyki magazynowej na rzecz spółki.
Z dumą mogę powiedzieć, że Tchibo to wymarzony klient, z którym mam przyjemność współpracować od 1997 roku, od kiedy to dołączyłem do zespołu DSV. - wskazuje Mariusz Wasiak, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, Rozwoju i Projektów Strategicznych w DSV – Przez te wszystkie lata wiele rzeczy się zmieniło w zakresie potrzeb Tchibo, wraz z rozwojem oferty firmy na polskim rynku i ewaluacją oczekiwań konsumentów oraz partnerów biznesowych. Cieszę się, że za każdym razem otwarcie dyskutowaliśmy nt. bieżących wyzwań i wspólnie znajdowaliśmy na nie odpowiedzi. Wierzę, że dzięki wypracowanemu przez dekady modelowi współpracy, nasze partnerstwo będzie co najmniej tak silne jak dziś za kolejnych 30 lat.
Projekt współpracy z Tchibo jest przykładem tego, jak bliska i otwarta współpraca buduje trwałe relacje pomiędzy klientem a operatorem logistycznym. – opowiada Tomasz Kuziemski, Kierownik Oddziału i Regionu Operacji Magazynowych – Jestem wdzięczny za doświadczenia wynikające z tej kooperacji i wierzę, że wypracowane w tym okresie wzajemne zrozumienie umożliwi nam osiągnięcie kolejnych, wspólnych sukcesów w przyszłości.
Z magazynu w Kampinosie k. Warszawy, będącego częścią kompleksu logistycznego o powierzchni ponad 34 tys., DSV zapewnia wszechstronny zakres usług logistycznych dla Tchibo Polska. Obejmuje on m.in. magazynowanie, przyjmowanie dostaw, realizację zamówień, copacking, dystrybucję czy obsługę zleceń eksportowych dla produktów kategorii FMCG marki. Z Kampinosu produkty trafiają do punktów handlowych własnych Tchibo Polska, punktów partnerskich na terenie Polski, jak i do odbiorców w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Operator odpowiada ponadto za realizację usług transportu drogowego w zakresie dostaw z zakładu produkcyjnego Tchibo do magazynu.
DSV – Global Transport and Logistics w Polsce
Operator świadczy kompleksowe usługi logistyki magazynowej dla partnerów m.in. z sektorów: FMCG, farmaceutycznego, Healthcare, Automotive, Elektroniki, Telekomunikacji, Retail, White Goods, Beauty czy eCommerce. Operator dysponuje obecnie 19 magazynami o łącznej powierzchni przekraczającej 316 tys. mkw. Plany rozwoju DSV w sektorze magazynowym zakładają zwiększenie dostępnej przestrzeni poprzez realizację własnych inwestycji, jak i aktywność na rynku najmu.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.