Komunikaty PR

DSV – Global Transport and Logistics stawia na Podkarpacie

2024-01-04  |  11:00
Kontakt
Szymon Rać
Okaeri Consulting

Łowicka 54/6
02-531 Warszawa
szymon.rac|okpr.pl| |szymon.rac|okpr.pl
514998402
okpr.pl

DSV – Global Transport and Logistics rozpoczęło operacje w nowym terminalu drobnicowym
w Rzeszowie. Operator logistyczny wzmacnia tym samym swoją obecność w regionie podkarpackim, i zwiększa do 12 własną bazę terminali w kraju. To pierwszy projekt zrealizowany
w ramach pięcioletniego programu inwestycji DSV w Polsce, który stanowi początek kolejnego rozdziału w ponad 20-letniej historii związków firmy z Podkarpaciem.

HUB logistyczny w Rzeszowie

Uruchomiony z początkiem stycznia obiekt został zaprojektowany z myślą o potrzebach lokalnych podmiotów. Na łącznej powierzchni 2600 mkw. realizowane są działania z zakresu organizacji drogowego transportu drobnicowego, jak i magazynowania. Obiekt pełni także funkcję cross-dock,
z którego korzystanie pozwala na eliminację etapu magazynowania produktów i ich kompletacji
w procesie dystrybucji.

W ramach rozwoju lokalizacji, z myślą o importerach i eksporterach z Polski oraz Ukrainy, na terenie obiektu powstanie docelowo również Magazyn Czasowego Składowania. To specjalny rodzaj magazynu, w którym możliwe jest przechowywanie towarów jeszcze zanim zostaną ukończone wszystkie formalności celne.

DSV jest związane z Rzeszowem i Doliną Lotniczą od ponad 20 lat. Uruchomienie nowego terminala jest kolejnym rozdziałem w naszej wspólnej historii – opowiada Łukasz Sujka, Branch Manager w DSV – Wierzymy, że dostęp do światowej klasy usług spedycji drogowej jest dziś jednym z elementów budowy przewagi konkurencyjnej zarówno dla biznesu, jak i całych regionów. Chcemy dzielić się naszą wiedzą i know-how z lokalnymi partnerami oraz wspierać ich w drodze do realizacji ich celów.

DSV – Global Transport and Logistics rozpędza się w Rzeszowie

Stolica Podkarpacia od lat jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast w Polsce i stanowi koło zamachowe dla wzrostu gospodarczego całego regionu. Rzeszów i lokalna strefa ekonomiczna przyciągają coraz większą liczbę inwestycji, dzięki którym udział województwa w polskim eksporcie stale rośnie.

Cieszymy się z tego, że to właśnie w Rzeszowie DSV zdecydowało się ulokować swoją inwestycję. Wierzymy, że dzięki obecności globalnego operatora logistycznego na Podkarpaciu otworzą się nowe możliwości rozwoju dla lokalnych przedsiębiorstw, a dla potencjalnych inwestorów  będzie to kolejny argument za decyzją o ulokowaniu inwestycji właśnie na tutaj - mówi Krystian Kapinos, Wiceprezes Zarządu, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego

Inwestycja DSV w nowy terminal drobnicowy jeszcze mocniej powiąże aglomerację rzeszowską oraz region z krajową, europejską i globalną siecią połączeń logistycznych, co dodatkowo ułatwi lokalnym firmom i przedsiębiorcom realizację ich celów biznesowych. Ponadto jest to także pierwszy projekt, który został ukończony przez operatora w ramach jego największego dotychczas programu inwestycji w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Okaeri Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw Biuro prasowe
2024-11-29 | 16:00

EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw

Targor-Truck, dostawca zeroemisyjnego transportu drogowego towarów, dołącza do prestiżowego grona firm wyróżnionych przez EcoVadis, niezależną globalną agencję ratingową w
Transport CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
2024-11-27 | 15:00

CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników

CEVA Logistics, globalny lider logistyki 3PL, dąży do doskonałości w usługach logistyki kontraktowej. Operator zarządza ponad 800 magazynami dedykowanymi i multi-user na świecie, w tym 35 w
Transport DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
2024-11-27 | 12:00

DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji

Osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2050 roku: to wyzwanie, jakie wyznaczyło sobie DSV – Global Transport and Logistics, jeden z największych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.