Fracht FWO Polska rozpoczął realizację dostawy składu kolejowego dla PESA
Sylwia Kuligowska
SCOPE PR
MIkołajczyka 12 lok 162
03-984 Warszawa
contact|scopepr.pl| |contact|scopepr.pl
692444406
www.scopepr.pl
Informacja prasowa
Fracht FWO Polska rozpoczął realizację projektu dostawy składu kolejowego dla PESA
Fracht FWO Polska, część globalnej Grupy Fracht, ogłasza rozpoczęcie realizacji projektu dostawy składu kolejowego wyprodukowanego przez Bydgoską PESĘ dla kolei w Ghanie. Skład ten będzie obsługiwać ruch pasażerski na nowej linii kolejowej łączącej port morski Tema z portem rzecznym Mpakadan. Jest to kamień milowy we współpracy Fracht FWO Polska z jednym z największych producentów pojazdów kolejowych w Polsce.
Wyprodukowane przez PESA pojazdy będą spełniać najnowsze europejskie normy emisji spalin, będąc zarazem wyposażone w nowoczesne, ekologiczne silniki Stage V. To pierwsze tak przyjazne środowisku naturalnemu pociągi, które trafią do Afryki, reprezentując krok naprzód w kwestii zrównoważonego transportu na kontynencie. Pierwszy skład, który zostanie przetransportowany do Ghany, trafi tam drogą morską. Po zakończeniu testów pojazd został podzielony na dwa człony i 15 lutego wyruszył na specjalnych lawetach do Hamburga. Stamtąd statek dostarczy go do portu Tema w Ghanie.
- Jesteśmy dumni, że Fracht FWO Polska rozpoczął realizację projektu dostawy składu kolejowego dla Ghany, który został wyprodukowany przez tak renomowanego producenta jak PESA. Ta współpraca stanowi kluczowy krok w naszym zaangażowaniu w projekty logistyczne mające wpływ na rozwój infrastruktury kolejowej na kontynencie afrykańskim. Stanowi również o naszym profesjonalizmie, co potwierdza powierzony nam przez PESA do realizacji projekt. – informuje Andrzej Bułka, Prezes Zarządu Fracht FWO.
Fracht FWO Polska, od lat współpracuje z największymi markami na świecie w zakresie dostarczania różnorodnych pojazdów miejskich, drogowych do różnych destynacji na całym globie.
- Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy eksperckiej w dziedzinie logistyki pojazdów szynowych, jesteśmy gotowi zapewnić organizację transportu w sposób skuteczny i bezpieczny, do każdego odbiorcy na świecie. – dodaje Jarosław Jankowski, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Fracht FWO Polska.
Oprócz globalnej obecności i doświadczenia, Grupa Fracht aktywnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju, dbając o minimalizację wpływu swojej działalności na środowisko naturalne. Stosuje ekologiczne rozwiązania w swoich operacjach, dążąc do redukcji emisji i optymalizacji zużycia zasobów. Projekt realizowany z PESA wpisuje się w standardy określone w celach zrównoważonego rozwoju Grupy Fracht.
Kontakt dla mediów:
Sylwia Kuligowska
Agencja SCOPE PR / Biuro prasowe Fracht FWO Polska Sp. z o.o.
tel. 692 444 406, e-mail: s.kuligowska@scopepr.pl
Fracht FWO Polska Sp. z o.o.:
Fracht FWO Polska Sp. z o.o, specjalizująca się w obsłudze logistycznej przemysłu jest częścią szwajcarskiej Grupy Fracht i działa na polskim rynku od 2006 r., mając swoją siedzibę
w Warszawie. Posiada cztery oddziały w: Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie. Jako operator logistyczny dla przemysłu oferuje pełen wachlarz usług, od prostych transportów drogowych, po skomplikowane projekty logistyczne np. związane z dostawami na budowę bloków energetycznych. Działa w oparciu o certyfikat ISO9001:2015.
W realizacji zleceń, Fracht FWO wykorzystuje różne środki i gałęzie transportu – drogowy, lotniczy, morski i kolejowy. Obsługuje ładunki ponadgabarytowe, kontenerowe, całopojazdowe (FTL) i częściowe (LTL), chłodnicze, dostawy just-in-time oraz regularne transporty ekspresowe na terenie UE. Posiada też certyfikację WSK, co uprawnia firmę do organizacji transportów ładunków wojskowych i towarów o znaczeniu strategicznym.
Do grona klientów Fracht FWO należą przedsiębiorstwa z energetyki, przemysłu ciężkiego, chemicznego, branży automotive oraz FMCG i farmaceutycznej. Korzystając z potencjału sieci partnerów Grupy Fracht, która działa na 6 kontynentach (w Europie, Azji, obu Amerykach, Australii i Oceanii, Afryce) i posiada 110 biur, Fracht FWO Polska realizuje dostawy do wszystkich krajów na świecie.
Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie
Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?
Ile zarabiają kierowcy zawodowi C+E? Co wpływa na ich wynagrodzenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych
Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.