Gruba Logistics stawia na innowacje – naczepy Ekeri z otwieranym bokiem

Łukasz Kogut
Gruba Logistics Sp. z o.o.
ul. Hutnicza 37B
81-061 Gdynia
office|gruba-logistics.com| |office|gruba-logistics.com
+48 530 019 313
https://www.gruba-logistics.com/index.php/pl/
Gruba Logistics, znana firma transportowa z siedzibą w Gdyni, znów wyprzedza konkurencję, inwestując w nowoczesne rozwiązania. W swojej flocie firma posiada naczepy Ekeri z otwieranym bokiem, które zapewniają szereg korzyści i usprawnień w codziennej pracy.
Ekeri – łatwy załadunek i wyładunek
Naczepy Ekeri wyróżniają się innowacyjnym systemem otwieranej bocznej ściany. Rozwiązanie to zapewnia szereg korzyści:
- Szybszy załadunek i wyładunek: Otwierany bok umożliwia dostęp do ładunku z dowolnej strony naczepy, co znacząco skraca czas załadunku i wyładunku.
- Większa elastyczność: Możliwość bocznego załadunku ułatwia manewrowanie wózkami widłowymi i pozwala na załadunek towarów o niestandardowych rozmiarach.
- Lepsze zabezpieczenie ładunku: Otwierana ściana boczna umożliwia równomierne rozmieszczenie ładunku i jego stabilne zamocowanie.
- Mniejsze ryzyko uszkodzeń: Ładunek nie jest narażony na uszkodzenia podczas załadunku i wyładunku przez tylne drzwi.
Innowacje w służbie klienta
Gruba Logistics stawia na innowacje, aby zapewnić swoim klientom najwyższy poziom usług. Naczepy Ekeri z otwieranym bokiem to doskonały przykład tego podejścia. Inwestycja w nowoczesne rozwiązania pozwala firmie na:
- Zwiększenie wydajności: Szybszy załadunek i wyładunek oznacza większą liczbę realizowanych zleceń i wyższą rentowność.
- Lepszą obsługę klienta: Krótszy czas postoju i większa elastyczność w załadunku przekładają się na szybsze i bardziej efektywne dostawy.
- Wzrost bezpieczeństwa: Zmniejszenie ryzyka uszkodzeń ładunku oznacza większe zadowolenie klientów i mniejsze straty finansowe.
Ekeri – przyszłość transportu
Naczepy Ekeri z otwieranym bokiem to przyszłość transportu. Innowacyjne rozwiązania i szereg korzyści sprawiają, że stają się one coraz popularniejszym wyborem firm transportowych. Gruba Logistics, inwestując w te nowoczesne technologie, umacnia swoją pozycję lidera na rynku transportowym.
O firmie Gruba Logistics:
Gruba Logistics to firma transportowa z siedzibą w Gdyni, działająca na rynku od 1996 roku. Firma oferuje szeroki zakres usług transportowych, w tym transport krajowy i międzynarodowy, transport ładunków drobnicowych i całopojazdowych, a także spedycję i logistykę.
Więcej informacji:
Strona internetowa: https://www.gruba-logistics.com/index.php/pl/
Facebook: https://www.facebook.com/grubalogistics
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/gruba-logistics

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.