Komunikaty PR

Narodowy przewoźnik autokarowy Polonus z rekordowymi wynikami w 2019 roku!

2020-01-28  |  14:20
Biuro prasowe

Narodowy przewoźnik autokarowy Polonus, lider projektu Polonus Partner podsumował 2019 rok w swojej działalności. W oparciu o bazy operacyjne znajdujące się w Warszawie, Nowym Dworze Mazowieckim oraz Piasecznie na pokładach 160 autokarów zostało przewiezionych aż 4 750 000 pasażerów. W komunikacji dalekobieżnej autokary przejechały ponad 6 500 000 kilometrów. To dystans wystarczający do tego by ponad 162 okrążyć Ziemię. W ofercie Polonusa pasażerowie mają do dyspozycji aż 600 przystanków. Najwyższa w historii była również sprzedaż biletów w kanałach internetowych, zwłaszcza w aplikacjach mobilnych gdzie wzrost wyniósł aż 49%!

W 2019 roku przewieźliśmy najwięcej pasażerów w historii naszej firmy! Zawdzięczamy to zaufaniu naszych klientów, którzy wiedzą, że decydując się na podróż  z Polonusem otrzymują najwyższy poziom obsługi w atrakcyjnej cenie. Wspólnie  z naszymi partnerami w ramach sieci Polonus Partner przejechaliśmy ponad 10 500 000 kilometrów. Ten rok pokazał, że razem możemy więcej! – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus S.A.

W 2019 roku z usług Polonusa skorzystała rekordowa liczba 4 750 000 pasażerów. We flocie narodowego przewoźnika obecnie znajduje się 160 autokarów. To wzrost o 6% w porównaniu do 2018 roku. Charakterystyczne biało-czerwone pojazdy Polonus na stałe wpisały w krajobraz polskich szlaków komunikacyjnych.

Bogata siatka połączeń oraz rozbudowana sieć przystanków umożliwia zarówno wygodne podróże dalekobieżne oraz lokalne, realizowane w oparciu o bazy w Nowym Dworzec Mazowieckim oraz Piasecznie. Polonus realizuje obecnie kursy z ponad 600 przystanków.

W samej tylko komunikacji dalekobieżnej autokary Polonus przejechały ponad 6,5 miliona kilometrów. To dystans wystarczający do tego by ponad 162 okrążyć Ziemię. Pomimo milionów kilometrów na koncie działalność firmy jest przyjazna dla środowiska. Pojazdy znajdujące się we flocie Polonus spełniają wszystkie normy emisji spalin. Autokar jest jednym z najczystszych środków komunikacji przyczyniającym się do ograniczenia śladu węglowego korzystających z niego osób.

Czołowi polscy przewoźnicy zrzeszeni w programie Polonus Partner przejechali wspólnie ponad 10 500 kilometrów. Pasażerowie docenili współpracę, ponieważ sprzedaż biletów na stronie PolonusPartner.pl wzrosła w 2019 roku aż o 32%. Pięcioprocentowy wzrost odnotowano także na stronie pkspolonus.pl. Wzrost sprzedaży w kanałach internetowych to dający się zaobserwować stale rosnący trend.

Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyła się możliwość zakupu biletu w aplikacjach mobilnych. Tutaj wzrost zainteresowania ofertą narodowego przewoźnika autokarowego przełożył na zwiększenie sprzedaży aż o 49% względem 2018 roku.

Polonus jest spółką Skarbu Państwa, która obsługuje blisko 40 linii, łącząc główne ośrodki miejskie i turystyczne z Warszawą. Polonus do obsługi swoich połączeń przeznacza komfortowe i nowoczesne autokary marki Scania, wyposażone w klimatyzację, wygodne, rozkładane fotele czy gniazdka 230V. Pasażerowie Polonusa mogą też korzystać podczas podróży z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu oraz usługi geolokalizacji. Firma współpracuje również z rozbudowaną siecią agentów w całym kraju, którzy pośredniczą w sprzedaży oferty Polonus.

Polonus jest operatorem Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia – jednego z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Spółka posiada również własny system zarządzania dworcami Dworzec Online oraz platformę sprzedaży biletów zdo.pl i DworzecOnline.pl.

Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.