Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie oparty na aktywach własnych, powołała Nikolaya Pargova na stanowisko dyrektora operacyjnego (COO) z dniem 2 września 2024 r. Zmiana w kadrze zarządzającej jest kolejnym krokiem Girteki w kierunku przekształcenia się w bardziej sprawną, elastyczną i zorientowaną na klienta organizację, która ma sprostać zmieniającym się wyzwaniom w branży logistycznej.
Strategiczny kierunek
Nowy dyrektor operacyjny będzie odpowiadać za strategiczną transformację Girteki, która ma zwiększyć jej zwinność i efektywność kosztową. Dzięki dostosowaniu struktury i procesów operacyjnych, Girteka będzie jeszcze lepiej reagować na wymagania rynku i potrzeby swoich klientów. Transformacja wzmocni też zdolność firmy do adaptacji w szybko zmieniającym się środowisku logistycznym, co zapewni jej przewagę konkurencyjną i zrównoważony rozwój.
„Girteka ma imponującą historię wzrostu i jest dobrze przygotowana do czerpania korzyści z szybko zmieniającego się otoczenia branży. Musimy to wykorzystać, aby przejść do kolejnej fazy wzrostu i rozwoju. Jestem zaszczycony, że mogę dołączyć do organizacji, żeby kształtować przyszłą strategię oraz nadzorować jej wdrożenie i zapewnić doskonałość operacyjną. Mamy świetny zespół nastawiony na rozwój z niezbędną wolą i umiejętnościami, które pozwolą nam rozwijać biznes, a jednocześnie pozostając przedsiębiorczymi, pragmatycznymi i szybko reagującymi na potrzeby naszych klientów" - mówi Nikolay Pargov.
Efektywność operacyjna
Pod kierunkiem nowego dyrektora operacyjnego Girteka połączy swoje firmy transportowe, tworząc bardziej zintegrowany i efektywny model operacyjny. Obejmie on zarówno optymalizację wspólnych usług jak i wdrożenie zaawansowanych technologii w celu usprawnienia i automatyzacji procesów. Zmiany mają też przełożyć się na lepsze dopasowanie usług, obniżenie kosztów operacyjnych oraz wzrost całkowitej efektywności, przy zapewnieniu, że Girteka pozostanie niezawodnym partnerem dla klientów.
Podejście zorientowane na klienta
Dla Girteki najwyższym priorytetem jest umacnianie relacji z klientami. Nowy dyrektor operacyjny ma zagwarantować dostępność i dostosowanie usług Girteki do ich potrzeb i wymagań. Zapewniając wysokiej jakości, niezawodne usługi transportowe oraz utrzymując otwarte kanały komunikacji, Girteka dąży do zwiększenia satysfakcji i lojalności swoich klientów. Nacisk ma być położony na dostarczanie rozwiązań szytych na miarę, odpowiadających potrzebom klientów, szczególnie w zakresie transportów w temperaturze kontrolowanej dla branż takich jak farmaceutyczna, spożywcza i napojów, a także ładunków o wysokiej wartości.
Jeroen Eijsink, CEO Grupy Girteka, komentuje: „Bogate doświadczenie Nikolaya w branży logistycznej i udokumentowane osiągnięcia w zakresie doskonałości operacyjnej sprawiają, że znakomicie pasuje do naszego zespołu zarządzającego. Jego umiejętność radzenia sobie ze złożonymi wyzwaniami i zwiększaniem efektywności perfekcyjnie wpisują się w naszą wizję wzrostu i innowacji. Praktyczne podejście Nikolaya i zaangażowanie w budowanie silnych, spójnych zespołów odegra kluczową rolę w podnoszeniu naszych możliwości operacyjnych. Z wielką radością witamy go w Girtece i czekamy na pozytywny wpływ, jaki niewątpliwie wywrze".
Nikolay Pargov
Nikolay Pargov ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży logistycznej, zdobyte w firmach takich jak DHL, C.H. Robinson Europe i Transporeon. Przez 11 lat związany był z DHL Freight i DHL Global Forwarding, następnie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego na Europę C.H Robinson i kontynuował swoją karierę w Transporeon jako dyrektor generalny ControlPay, CCO i CRO całej grupy. To stanowisko zajmował do końca czerwca. Umiejętności przywódcze i strategiczne podejście były kluczem do sukcesu Nikolaya Pargova, a teraz będą mieć decydujące znaczenie dla operacji Girteki.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.