Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska.
Olga Kołakowska związana jest z branżą transportową i logistyczną, a także magazynową, od ponad 15 lat. Dzięki bogatemu doświadczeniu, z sukcesem tworzyła od podstaw i była odpowiedzialna za zarządzanie działami sprzedaży oraz obsługi klienta. Ma też znaczące osiągnięcia w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju biznesu.
- Hillebrand Gori jest ekspertem w mocno wyspecjalizowanej usłudze jaką jest logistyka dla branży alkoholowej, a dzięki innowacyjnym i kompleksowym rozwiązaniom zdobyliśmy zaufanie największych, nie tylko światowych ale też lokalnych, producentów i dystrybutorów. Ale przede wszystkim to firma z ogromną pasją, wyjątkową kulturą organizacyjną i wartościami, które łączą pracowników na całym świecie. Właśnie to zadecydowało o tym, że dołączyłam do zespołu Hillebrand Gori – mówi Olga Kołakowska, Country Manager Hillebrand Gori Poland.
W odpowiedzi na wzrost konkurencyjności na rynku Hillebrand Gori Poland planuje dalsze wzmocnienie portfolio rozwiązań transportowych. Swoje usługi zamierza rozwijać, tak jak dotychczas, we frachcie drogowym, morskim oraz lotniczym, a także w oparciu o rozwiązania intermodalne, z wykorzystaniem potencjału i globalnego zasięgu sieci logistycznej DHL (Hillebrand Gori jest częścią DHL Global Forwarding, Freight). Jednym z pierwszych zadań nowego Country Managera ma być dostosowanie struktur polskiego oddziału Hillebrand Gori do zmieniających się trendów na rynku napojów alkoholowych.
- Naszym celem jest ugruntowanie pozycji lidera w logistyce dla beverage, w oparciu o zaufanie i partnerską współpracę z klientami. Najbliższe miesiące poświęcimy na rozwój sprzedaży, a także na budowanie pozytywnego customer experience. Zespół Hillebrand Gori Poland ma ogromny potencjał i możliwości. Jestem przekonana, że moje kwalifikacje i doświadczenie będą jedynie katalizatorem działań – podsumowuje Olga Kołakowska.
W Polsce od ponad 11 lat
Hillebrand Gori działa na polskim rynku od 2013 roku, z siedzibą w Gdyni. Od początku specjalizacją polskiego oddziału są kompleksowe usługi logistyczne i zarządzanie łańcuchami dostaw dla firm z branży alkoholowej i beverage, w tym magazynowanie, transport, spedycja (fracht morski, lotniczy, drogowy) oraz doradztwo i obsługa celna. Klienci Hillebrand Gori korzystają z innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak np. platforma My HillebrandGori, które usprawniają procesy logistyczne i transportowe, a także przyspieszają realizację dostaw. Jako część Grupy Deutsche Post DHL, swoją działalność opiera na trzech filarach: wysokiej jakości świadczonych usług, atrakcyjności dla inwestorów oraz tworzeniu przyjaznego środowiska pracy, tak aby wspierać pracowników w rozwoju zawodowym i realizacji ich pasji.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.