Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska.
Olga Kołakowska związana jest z branżą transportową i logistyczną, a także magazynową, od ponad 15 lat. Dzięki bogatemu doświadczeniu, z sukcesem tworzyła od podstaw i była odpowiedzialna za zarządzanie działami sprzedaży oraz obsługi klienta. Ma też znaczące osiągnięcia w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju biznesu.
- Hillebrand Gori jest ekspertem w mocno wyspecjalizowanej usłudze jaką jest logistyka dla branży alkoholowej, a dzięki innowacyjnym i kompleksowym rozwiązaniom zdobyliśmy zaufanie największych, nie tylko światowych ale też lokalnych, producentów i dystrybutorów. Ale przede wszystkim to firma z ogromną pasją, wyjątkową kulturą organizacyjną i wartościami, które łączą pracowników na całym świecie. Właśnie to zadecydowało o tym, że dołączyłam do zespołu Hillebrand Gori – mówi Olga Kołakowska, Country Manager Hillebrand Gori Poland.
W odpowiedzi na wzrost konkurencyjności na rynku Hillebrand Gori Poland planuje dalsze wzmocnienie portfolio rozwiązań transportowych. Swoje usługi zamierza rozwijać, tak jak dotychczas, we frachcie drogowym, morskim oraz lotniczym, a także w oparciu o rozwiązania intermodalne, z wykorzystaniem potencjału i globalnego zasięgu sieci logistycznej DHL (Hillebrand Gori jest częścią DHL Global Forwarding, Freight). Jednym z pierwszych zadań nowego Country Managera ma być dostosowanie struktur polskiego oddziału Hillebrand Gori do zmieniających się trendów na rynku napojów alkoholowych.
- Naszym celem jest ugruntowanie pozycji lidera w logistyce dla beverage, w oparciu o zaufanie i partnerską współpracę z klientami. Najbliższe miesiące poświęcimy na rozwój sprzedaży, a także na budowanie pozytywnego customer experience. Zespół Hillebrand Gori Poland ma ogromny potencjał i możliwości. Jestem przekonana, że moje kwalifikacje i doświadczenie będą jedynie katalizatorem działań – podsumowuje Olga Kołakowska.
W Polsce od ponad 11 lat
Hillebrand Gori działa na polskim rynku od 2013 roku, z siedzibą w Gdyni. Od początku specjalizacją polskiego oddziału są kompleksowe usługi logistyczne i zarządzanie łańcuchami dostaw dla firm z branży alkoholowej i beverage, w tym magazynowanie, transport, spedycja (fracht morski, lotniczy, drogowy) oraz doradztwo i obsługa celna. Klienci Hillebrand Gori korzystają z innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak np. platforma My HillebrandGori, które usprawniają procesy logistyczne i transportowe, a także przyspieszają realizację dostaw. Jako część Grupy Deutsche Post DHL, swoją działalność opiera na trzech filarach: wysokiej jakości świadczonych usług, atrakcyjności dla inwestorów oraz tworzeniu przyjaznego środowiska pracy, tak aby wspierać pracowników w rozwoju zawodowym i realizacji ich pasji.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.