Komunikaty PR

Nowe zasady parkowania w Centrum Handlowym Blue City

2021-10-26  |  13:00
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Decyzją Rady Warszawy od 15 listopada 2021 roku cały obszar dzielnicy Ochota staje się Strefą Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN). Opłaty za postój przy ulicach będą wymagane od pierwszej minuty postoju.

Sytuacja ta może spowodować zwiększone zainteresowanie parkowaniem długoterminowym
w miejscach bezpłatnych, należących do Blue City. Dlatego Zarząd Centrum Handlowego Blue City postanowił dostosować infrastrukturę parkingową do nowej rzeczywistości, a także podjąć działania, które umożliwią klientom stały dostęp do bezpłatnych miejsc parkingowych.

Odwiedzający Centrum w dalszym ciągu będą mogli pozostawiać swoje pojazdy na parkingu wielopoziomowym przez dwie pierwsze godziny parkowania. Od 15 listopada od trzeciej rozpoczętej godziny i za każdą kolejną, trzeba będzie zapłacić w kasach automatycznych lub w automatach wyjazdowych 4 złote. Na parkingu zamontowano szlabany kontrolujące wjazd oraz system rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów.  Będzie również obowiązywał nowy regulamin korzystania z parkingu. Operatorem systemu parkowania na parkingu zewnętrznym Blue City jest firma PRKING.

- Z naszych badań wynika, że średni czas wizyty na terenie Centrum wynosi około 90 minut. Zapewniając 120 minut bezpłatnego parkingu, Blue City wychodzi naprzeciw potrzebom większości odwiedzających, zapewniając jednocześnie, że miejsca parkingowe nie będą blokowane przez pojazdy pozostawione na cały dzień przez okolicznych mieszkańców czy osoby dojeżdżające do centrum miasta z innych odległych dzielnic. Lokale i punkty usługowe na terenie Blue City, w których wizyta może trwać dłużej niż 120 minut, uzyskają możliwość przedłużenia czasu bezpłatnego parkowania za pomocą systemu walidacji biletów – wyjaśnia Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

Na dotychczasowych zasadach będzie działał parking wewnętrzny, który znajduje  się na poziomie -2 Blue City. Tu bezpłatny czas parkowania wynosi 60 minut, a od drugiej godziny
i za każdą kolejną pobierana jest opłata również w wysokości 4 złote.

W sumie w kompleksie Blue City znajduje się 1500 miejsc postojowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejsc w ogrzewanym i strzeżonym garażu podziemnym oraz ponad 400 na parkingach zewnętrznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.