Komunikaty PR

Nowe zasady parkowania w Centrum Handlowym Blue City

2021-10-26  |  13:00
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Decyzją Rady Warszawy od 15 listopada 2021 roku cały obszar dzielnicy Ochota staje się Strefą Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN). Opłaty za postój przy ulicach będą wymagane od pierwszej minuty postoju.

Sytuacja ta może spowodować zwiększone zainteresowanie parkowaniem długoterminowym
w miejscach bezpłatnych, należących do Blue City. Dlatego Zarząd Centrum Handlowego Blue City postanowił dostosować infrastrukturę parkingową do nowej rzeczywistości, a także podjąć działania, które umożliwią klientom stały dostęp do bezpłatnych miejsc parkingowych.

Odwiedzający Centrum w dalszym ciągu będą mogli pozostawiać swoje pojazdy na parkingu wielopoziomowym przez dwie pierwsze godziny parkowania. Od 15 listopada od trzeciej rozpoczętej godziny i za każdą kolejną, trzeba będzie zapłacić w kasach automatycznych lub w automatach wyjazdowych 4 złote. Na parkingu zamontowano szlabany kontrolujące wjazd oraz system rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów.  Będzie również obowiązywał nowy regulamin korzystania z parkingu. Operatorem systemu parkowania na parkingu zewnętrznym Blue City jest firma PRKING.

- Z naszych badań wynika, że średni czas wizyty na terenie Centrum wynosi około 90 minut. Zapewniając 120 minut bezpłatnego parkingu, Blue City wychodzi naprzeciw potrzebom większości odwiedzających, zapewniając jednocześnie, że miejsca parkingowe nie będą blokowane przez pojazdy pozostawione na cały dzień przez okolicznych mieszkańców czy osoby dojeżdżające do centrum miasta z innych odległych dzielnic. Lokale i punkty usługowe na terenie Blue City, w których wizyta może trwać dłużej niż 120 minut, uzyskają możliwość przedłużenia czasu bezpłatnego parkowania za pomocą systemu walidacji biletów – wyjaśnia Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

Na dotychczasowych zasadach będzie działał parking wewnętrzny, który znajduje  się na poziomie -2 Blue City. Tu bezpłatny czas parkowania wynosi 60 minut, a od drugiej godziny
i za każdą kolejną pobierana jest opłata również w wysokości 4 złote.

W sumie w kompleksie Blue City znajduje się 1500 miejsc postojowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejsc w ogrzewanym i strzeżonym garażu podziemnym oraz ponad 400 na parkingach zewnętrznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion Biuro prasowe
2024-04-24 | 16:00

Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion

Branża fashion uznawana jest za jedną z tych najbardziej wymagających branż, z dynamiką wyznaczaną przez trendy, sezonowe i kompleksowe wymiany kolekcji, tak jak obecnie z zimowej na
Transport PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)
2024-04-24 | 13:12

PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)

Od tego tygodnia holenderskie przedsiębiorstwo pocztowe PostNL i Spring, jego międzynarodowa spółka zależna, wprowadzą do europejskiej sieci transportu drogowego około czterech
Transport Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport
2024-04-22 | 14:00

Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport

Dzień Ziemi, obchodzony corocznie 22 kwietnia, jest czasem refleksji nad naszym wpływem na środowisko naturalne oraz okazją do podjęcia działań na rzecz jego ochrony. W tym kontekście,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.