Komunikaty PR

Nowe zasady parkowania w Centrum Handlowym Blue City

2021-10-26  |  13:00
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Decyzją Rady Warszawy od 15 listopada 2021 roku cały obszar dzielnicy Ochota staje się Strefą Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN). Opłaty za postój przy ulicach będą wymagane od pierwszej minuty postoju.

Sytuacja ta może spowodować zwiększone zainteresowanie parkowaniem długoterminowym
w miejscach bezpłatnych, należących do Blue City. Dlatego Zarząd Centrum Handlowego Blue City postanowił dostosować infrastrukturę parkingową do nowej rzeczywistości, a także podjąć działania, które umożliwią klientom stały dostęp do bezpłatnych miejsc parkingowych.

Odwiedzający Centrum w dalszym ciągu będą mogli pozostawiać swoje pojazdy na parkingu wielopoziomowym przez dwie pierwsze godziny parkowania. Od 15 listopada od trzeciej rozpoczętej godziny i za każdą kolejną, trzeba będzie zapłacić w kasach automatycznych lub w automatach wyjazdowych 4 złote. Na parkingu zamontowano szlabany kontrolujące wjazd oraz system rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów.  Będzie również obowiązywał nowy regulamin korzystania z parkingu. Operatorem systemu parkowania na parkingu zewnętrznym Blue City jest firma PRKING.

- Z naszych badań wynika, że średni czas wizyty na terenie Centrum wynosi około 90 minut. Zapewniając 120 minut bezpłatnego parkingu, Blue City wychodzi naprzeciw potrzebom większości odwiedzających, zapewniając jednocześnie, że miejsca parkingowe nie będą blokowane przez pojazdy pozostawione na cały dzień przez okolicznych mieszkańców czy osoby dojeżdżające do centrum miasta z innych odległych dzielnic. Lokale i punkty usługowe na terenie Blue City, w których wizyta może trwać dłużej niż 120 minut, uzyskają możliwość przedłużenia czasu bezpłatnego parkowania za pomocą systemu walidacji biletów – wyjaśnia Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

Na dotychczasowych zasadach będzie działał parking wewnętrzny, który znajduje  się na poziomie -2 Blue City. Tu bezpłatny czas parkowania wynosi 60 minut, a od drugiej godziny
i za każdą kolejną pobierana jest opłata również w wysokości 4 złote.

W sumie w kompleksie Blue City znajduje się 1500 miejsc postojowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejsc w ogrzewanym i strzeżonym garażu podziemnym oraz ponad 400 na parkingach zewnętrznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.