Komunikaty PR

Rewolucja w dojazdach do pracy. Rowery wodorowe nowym benefitem pracowniczym?

2024-10-15  |  09:40
Biuro prasowe
Kontakt
Sonia Stępień
oLIVE media

ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/

Codzienne dojazdy do pracy kojarzą Ci się z korkami, stresem i stratą czasu? A co, gdyby Twój szef mógł to zmienić, inwestując w nowoczesne i ekologiczne rozwiązanie? Rowery napędzane wodorem to już nie wizja przyszłości, ale realna możliwość, która właśnie pojawia się na polskim rynku i może poprawić komfort pracowników.

Szybsze i wygodniejsze dojazdy

Korki, walka o miejsce parkingowe i zatłoczone środki komunikacji miejskiej to rzeczywistość, którą wielu pracowników zna aż za dobrze. Piesze wędrówki do pracy czy korzystanie z klasycznych jednośladów z kolei mogą być męczące i zajmować zbyt dużo czasu. Rowery wodorowe, z zasięgiem do 60 km i wspomaganym napędem, skracają czas podróży oraz poprawiają komfort poruszania się w miejscach, gdzie infrastruktura drogowa jest przeciążona. Takie pojazdy stają się realną alternatywą dla samochodów, a dla pracodawców szansą, by zadbać o swój zespół.

Ekologia bez kompromisów

W dobie wzrastającej świadomości ekologicznej coraz więcej firm stawia na zrównoważony rozwój. Rowery napędzane wodorem to odpowiedź na wyzwania związane z ochroną środowiska – nie emitują szkodliwych spalin, co czyni je bardziej przyjaznymi dla klimatu. W porównaniu z tradycyjnymi środkami transportu są nie tylko bardziej ekologiczne, ale też zajmują mniej miejsca na drogach, co może pomóc w redukcji miejskich korków. Inwestując w takie rozwiązania, firma może wykazać, że dba o przyszłość planety i zdrowie pracowników.

- Dla środowiska najważniejsze jest to, że nie rowery wodorowe nie posiadają baterii litowej, którą trzeba później zutylizować, a jedynym efektem ubocznym produkcji wodoru jest woda. Dla użytkowników zalet jest jeszcze więcej: prosta i szybka wymiana butli, wysoka wydajność niezależnie od warunków pogodowych oraz długi czas eksploatacji. Żywotność klasycznych rowerów elektrycznych szacuje się na 2-3 lata, a rowerów wodorowych nawet do 10 lat - komenutuje Michał Seidel, prezes spółki Groclin, producenta rowerów elektrycznych opartych na unikalnej szwajcarskiej technologii wodorowej 

Nowoczesny benefit, który ma znaczenie

Współczesne firmy coraz częściej szukają sposobów, by wyróżnić się na rynku pracy i poprawić codzienne funkcjonowanie swoich pracowników. Terminowe wypłaty wynagrodzeń i przyjazna atmosfera to dzisiaj za mało, by przyciągnąć prawdziwe talenty. Wodorowe rowery to sposób na wprowadzenie nowoczesnego rozwiązania, które jednocześnie wpisuje się w trendy zrównoważonego rozwoju. To więcej niż tylko dodatek – to technologia, która zmienia codzienność, ułatwia życie i pozwala na szybkie, niezawodne dojazdy, niezależnie od warunków.

Jak to działa?

Rowery wodorowe działają dzięki ogniwom paliwowym, które przekształcają wodór i tlen z powietrza w energię elektryczną, napędzającą silnik roweru. Zbiornik z wodorem pełni rolę paliwa, a jedynym produktem ubocznym reakcji jest woda, co czyni te pojazdy całkowicie bezemisyjnymi. System sterowania kontroluje przepływ energii, zapewniając płynne i efektywne napędzanie kół.

Wymiana butelki wodorowej zajmuje kilka sekund, co jest dużą przewagą nad wielogodzinnym ładowaniem rowerów elektrycznych. Dzięki swojej konstrukcji rowery te są wygodne w użytkowaniu zarówno w miastach, jak i na dłuższych trasach, zapewniając ekologiczne i szybkie przemieszczanie się.

- Proces wytwarzania wodoru do naszego innowacyjnego napędu odbywa się przy bardzo niskim koszcie i, co ważne, nie wymaga standardowych ładowarek wodorowych. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego generatora wodoru, efektywnie wykorzystujemy jedynie energię i wodę jako surowce, co sprawia, że nasz produkt jest wyjątkowo wygodny w użytkowaniu - dodaje Michał Seidel.

O Groclin
Groclin to polska spółka specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach w dziedzinie mobilności, w tym w produkcji rowerów napędzanych wodorem. Firma współpracuje ze szwajcarskimi dostawcami unikalnej technologii wodorowej, stawiając na ekologiczne i przyszłościowe rozwiązania transportowe. Groclin, z sukcesami wprowadzający nowe technologie na rynek, rozwija swoją działalność zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Rower wodorowy – ekologiczna odpowiedź na wyzwania współczesnych miast Biuro prasowe
2024-10-15 | 10:00

Rower wodorowy – ekologiczna odpowiedź na wyzwania współczesnych miast

Korki, długie dojazdy i rosnące zanieczyszczenie powietrza to codzienne problemy mieszkańców miast. Wiele osób szuka alternatyw, które pozwolą im szybciej i ekologiczniej
Transport Targor-Truck stawia na zeroemisyjną flotę pojazdów - LNG i bioLNG
2024-10-14 | 16:00

Targor-Truck stawia na zeroemisyjną flotę pojazdów - LNG i bioLNG

Targor-Truck, dostawca zeroemisyjnego transportu drogowego towarów, odpowiadając na politykę zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw, poszerza flotę własną z napędem na
Transport Zyskuje rynek aut dostawczych i najmu długoterminowego [RAPORT EFL]
2024-10-08 | 09:00

Zyskuje rynek aut dostawczych i najmu długoterminowego [RAPORT EFL]

Pomimo rozwoju różnych środków transportu pozycja samochodów dostawczych w procesie logistycznym wydaje się jeszcze przez długi czas niezagrożona. Czy intensywny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

UE walczy z kryzysem mieszkaniowym. Problemem jest brak dostępnych mieszkań i wysokie czynsze

Kryzys mieszkaniowy jest jednym z największych problemów Polaków. Brakuje dostępnych cenowo mieszkań, a na związane z nimi koszty wydajemy średnio ok. 18 proc. swoich dochodów. Kryzys mieszkaniowy dotyczy już jednak niemal całej Europy. Zgodnie z danymi Eurostatu w dziewięciu krajach UE od 2010 roku ceny domów wzrosły ponad dwukrotnie. – Trzeba przyspieszyć działania i skupić się na tym, żeby ludzie mieli gdzie mieszkać, bo w Europie jest duży problem bezdomności – ocenia europosłanka PO Jagna Marczułajtis-Walczak.

Transport

Polskie firmy dostrzegają korzyści z gospodarki obiegu zamkniętego. Wciąż jednak ich wiedza jest niewystarczająca [DEPESZA]

W kontekście unijnych regulacji firmy są zobowiązane wdrażać rozwiązania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego. Wiedza firm na ten temat wciąż jest niekompletna i mocno nieuporządkowana. Według badań DB Schenker prawie 2/3 respondentów nawet nie ma świadomości, że ich firma wdraża rozwiązania z zakresu GOZ, a część z nich nie ma pewności, jakie działania w ogóle wpisują się w tę koncepcję. Jednocześnie jednak ponad połowa dostrzega korzyści we wdrożeniu GOZ i planuje inwestycje w tym zakresie. Operatorzy logistyczni widzą w tym procesie rolę dla siebie.

DlaWas.info

Ochrona środowiska

Mokradła z kluczową rolą dla zagrożonych gatunków ptaków i bioróżnorodności. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę

Mokradła są najszybciej ginącymi ekosystemami świata. – W ciągu ostatnich 300 lat zostało osuszonych 87 proc. z nich, tymczasem tylko one gwarantują, że uda się zachować różnorodność biologiczną – podkreślają eksperci Fundacji WWF Polska. Zgodnie z unijnym rozporządzeniem do 2030 roku odtworzonych powinno zostać 30 proc. terenów podmokłych osuszonych wcześniej m.in na potrzeby rolnictwa. W Polsce rozpoczęła się właśnie realizacja projektu odtwarzania siedlisk na obszarze Natura 2000 Błota Rakutowskie położonego w Kotlinie Płockiej. ING przekazał Fundacji WWF na ten cel 1,5 mln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.