Komunikaty PR

Rozszyfrować dekarbonizację: nowy podcast Girteki

2024-07-17  |  09:00
Biuro prasowe

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie, angażując się w działania na rzecz zrównoważonych rozwiązań w transporcie, rozpoczyna kolejny etap kampanii edukacyjnej - realizację serii podcastów. Ich celem jest przybliżenie możliwości, korzyści i metod dekarbonizacji łańcuchów dostaw, w tym technologii i rozwiązań takich jak pojazdy elektryczne (BEV), transport intermodalny czy HVO100.

Seria podcastów, prowadzonych przez Aliyę Khutovą, Marketing Communication Specialist, Girteka, opierać się będzie na wywiadach z ekspertami z różnych branż, organizacji pozarządowych, instytucji rządowych, i nie tylko. Dyskusje mają pokazać złożoność problemów związanych ze zrównoważonym transportem, a także zachęcić do szerszego zrozumienia i rozmów na ten temat. Celem jest też stworzenie platformy, która ma służyć wymianie doświadczeń, pomysłów i wiedzy między firmami, dostawcami rozwiązań, przewoźnikami i wszystkimi zainteresowanymi stronami, które nie tylko szukają sposobów na bardziej zrównoważony rozwój, ale też wskazówek i dodatkowych informacji.  

„Nasz podcast ma demistyfikować zrównoważony rozwój w transporcie, rozkładając jego złożoność na angażujące i przystępne rozmowy” mówi Aliya Khutova. „Zapraszamy naszych słuchaczy do wspólnego zgłębiania tych tematów i zachęcamy do angażowania się w dialog o przyszłości naszej branży. Ważne jest to, abyśmy zrozumieli złożoność zrównoważonego rozwoju, a jednocześnie znaleźli wspólną płaszczyznę do jego wdrażania.”

Serię podcastów Girteki rozpoczyna odcinek z udziałem Viktoriji Terekė, Head of Sustainability w firmie Girteka, w którym tematem dyskusji są wyzwania i ramy prawne kształtujące dzisiejsze rozwiązania w zakresie zrównoważonego transportu. Wszystkie odcinki dostępne będą na kanałach społecznościowych Girteki, w tym YouTube Girteka i biuletynie LinkedIn.

W kolejnych odcinkach, podczas dyskusji z liderami i ekspertami branży, z m.in. CargoBeamer, Volvo Trucks, TTLA i Girteki, poruszone będą konkretne aspekty zrównoważonego rozwoju, w tym możliwości i korzyści wynikające z użytkowania pojazdów BEV czy wyzwania związane z infrastrukturą i raportowaniem emisji. Podcasty mają  podkreślić znaczenie innowacyjnych strategii i osiągnięć, które przesuwają granice tego, co jest możliwe w zrównoważonym transporcie.

Girteka zachęca do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach i dzielenia się poglądami na temat dekarbonizacji, a także subskrypcji kanałów, tak aby regularnie śledzić najnowsze odcinki podcastów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych

Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.

Finanse

Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.

Prawo

Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.