Komunikaty PR

TRILUX zaufanym dostawcą Deutsche Bahn

2020-01-02  |  11:37
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
More&More Marketing

ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl

Niemieckie koleje realizują zaawansowaną politykę selekcji i klasyfikacji swoich dostawców. Po audycie zakładów produkcyjnych w firmie TRILUX przyznano jej tytuł dostawcy klasy Q1. Oba podmioty zrealizowały już także pierwszy wspólny projekt.

Przedsiębiorstwa chcące regularnie sprzedawać swoje produkty i usługi Deutsche Bahn (DB) muszą przejść kilkuetapowy proces prekwalifikacji. Na podstawie wielowymiarowych audytów niemiecki przewoźnik ocenia potencjalnych partnerów pod kątem jakości oferty, powtarzalności procesów, efektywności energetycznej, zrównoważonego rozwoju oraz bezpieczeństwa pracy. Jedynie firmy, które pomyślnie przejdą weryfikację, trafiają na listę dostawców, co znacząco ułatwia i przyspiesza w przyszłości procesy decyzyjne DB i skraca ścieżkę konieczną do dokonania zakupów. Firma TRILUX poddała audytom swoje zakłady w Arnsbergu i Saragossie i została zakwalifikowana jako zaufany partner.

Certyfikat jako katalizator współpracy

Fakt przyznania firmie znaku dostawcy Q1 – najwyższej dostępnej klasy – poświadcza utrzymanie wysokich standardów w obszarze wszystkich poddanych audytowi wskaźników. Nade wszystko upraszcza jednak współpracę stron w przyszłości. Wszystkie produkty z asortymentu opraw diodowych TRILUX mogą być wykorzystywane w projektach oświetleniowych dla Deutsche Bahn bez dodatkowych konsultacji. Procedura weryfikacyjna DB zakłada ponowny audyt po upływie roku. Pozytywnym bodźcem do uruchomienia procedury po raz pierwszy był projekt zrealizowany na dworcu głównym w Münster.

Przełomowa realizacja w Münster

Stacja kolejowa w westfalijskim Münster jest jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych w regionie. Każdego dnia obsługuje niemal 70 tys. pasażerów, co wraz z innymi wskaźnikami kwalifikuje ją do setki najważniejszych dworców Niemiec. Zmodernizowany gmach to jasny, nowoczesny budynek ze spektakularną, przeszkloną niemal na całej powierzchni fasadą, licznymi świetlikami, szerokimi przejściami i rozbudowaną strefą usług. Zastosowane rozwiązania oświetleniowe miały za zadanie wpisać się tę koncepcję i umożliwić wykorzystywanie bogatego dopływu światła dziennego do wnętrz. – By wkomponować instalację w nowoczesną, minimalistyczną stylistykę dworca głównego w Münster projektanci oświetlenia zdecydowali się sięgnąć po nierzucające się w oczy oprawy oświetleniowe dwóch typów. W strefie wejścia, holu głównym i korytarzach zamontowano liczne punkty świetlne w formie kompaktowych opraw downlight Athenik Ligra Plus LED. W kameralnym punkcie informacyjnym dla podróżnych, gdzie sufit umieszczony jest znacznie niżej niż w holu, w podwieszany strop wkomponowano świecące całą powierzchnią i dające przyjemne w odbiorze światło oprawy Arimo Slim LED – relacjonuje Krzysztof Rajecki, projektant oświetlenia TRILUX Polska. – By wykorzystać potencjał naturalnego światła dziennego dostającego się do hal dworca przez okna dachowe i obszerne przeszklenia fasady, pracę instalacji zintegrowano z systemem zarządzania oświetleniem LiveLink, który zmniejsza poziom strumienia świetlnego emitowanego przez oprawy, gdy dzięki światłu wpadającemu z zewnątrz w pomieszczeniach jest wystarczająco jasno. W nocy system dodatkowo ogranicza pobory energetyczne korzystając z sensorów obecności. Pełną mocą pracują wówczas jedynie oprawy w strefach, gdzie odnotowana jest obecność osób – dodaje Rajecki. Certyfikat dostawcy klasy Q1 otwiera drogę do kolejnych wspólnych realizacji w przyszłości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 13:30

DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę

Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata. Ponad
Transport Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów
2024-04-19 | 13:15

Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów

Gruba Logistics, ceniona firma logistyczna z siedzibą w Gdyni, nie tylko spełnia najwyższe standardy jakościowe w branży transportowej, ale również odgrywa istotną rolę w
Transport Ekojazda z perspektywy zawodowego kierowcy
2024-04-18 | 15:00

Ekojazda z perspektywy zawodowego kierowcy

Dążenie do dekarbonizacji stawia dziś branżę logistyczną przed nowymi wyzwaniami. Brak infrastruktury, ograniczona przepustowości sieci i zasięg samochodów z napędem elektrycznym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze

Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.

Infrastruktura

Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach

W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.