Unikalna technologia Hillebrand w masowym transporcie towarów płynnych
Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, wprowadził na rynek kolejne innowacyjne i rewolucyjne rozwiązanie –flexitanki montowane w kontenerach 40-stopowych do masowego transportu napojów i substancji płynnych w warunkach chłodniczych oraz temperaturze otoczenia. Przy projektowaniu zastosowano unikalną i opatentowaną technologię, zapobiegającą nadmiernym ruchom płynu wewnątrz zbiornika.
Hillebrand jest światowym liderem w stosowaniu nowoczesnych i zintegrowanych systemów w transporcie masowym, znanym z innowacyjnego podejścia i stosowania różnych rozwiązań gwarantujących bezpieczne dostawy substancji płynnych. Najnowszym produktem firmy, przygotowanym przy współpracy z ekspertami branżowymi, jest specjalistyczny zbiornik - flexitank do 40-stopowego kontenera do masowego przewozu produktów płynnych w określonych warunkach termicznych. Może być stosowany w transporcie morskim, drogowym oraz kolejowym. Nowe flexitanki podnoszą wydajność łańcucha dostaw, tym samym ograniczając emisję CO2 i zapewniają klientom w pełni bezpieczny przewóz płynów w kontrolowanych warunkach termicznych.
Unikalna technologia i szerokie zastosowane
Nowy flexitank firmy Hillebrand, o pojemności od 18 do 25 tys. litrów, umożliwia przewożenie płynów wymagających podczas transportu zachowania odpowiedniej temperatury, takich jak soki czy zimne piwo. W zależności od wrażliwości na temperaturę danego produktu oraz wymagań podczas załadunku i rozładunku, klienci mają gwarancję, że flexitank umożliwi utrzymanie odpowiednich warunków zgodnie ze specyfiką przewożonego towaru.
Zespół techniczny Hillebrand zaprojektował nowe flexitanki tak, aby korzystając z jednego wlewu, można je było w prosty sposób wypełniać i opróżniać, ograniczając do minimum wszelkie osady. Co więcej, została tu zastosowana unikalna i opatentowana technologia, która zmniejszając możliwe ruchy płynów w czasie przewozu, tym samym zapobiega wyciekom i wybrzuszaniu kontenera.
- Nowy flexitank Hillebrand jest wynikiem starannych badań oraz zobowiązania do tworzenia najlepszych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów. Po raz pierwszy przygotowaliśmy go na prośbę klienta produkującego soki owocowe, któremu mieliśmy zapewnić transport w warunkach chłodniczych oraz producenta lateksu, do transportu ładunku w temperaturze dodatniej. Tak więc ten zbiornik został zaprojektowany tak, aby przewozić w nim każdą substancję płynną, z wyjątkiem niebezpiecznych. Niezależnie od transportu w temperaturze ujemnej, dodatniej czy otoczenia, to zrównoważone rozwiązanie jest ofertą dla klientów, którzy chcą przewozić duże ilości produktu we flexitanku w 100 proc. poddawanemu recyklingowi – mówi Jacob Moe, COO działu transportu masowego, Hillebrand.
Transport w kontenerach chłodniczych, z wykorzystaniem zamontowanych w środku flexitanków, został już zorganizowany przez polski oddział Hillebrand. Przewożonym ładunkiem był koncentrat owocowy. Takie rozwiązanie zapewnia polskim producentom możliwość załadunku maksymalnej ilości płynnego produktu do jednego kontenera, obniżając przy tym wagę i koszt związany z dotychczasowo stosowanym opakowaniem - produktem transportowanym w beczkach lub zbiornikach IBC.
Aby zobaczyć, jak działa nowy flexitank 40ft, zapraszamy do obejrzenia filmu dostępnego pod LINKIEM https://www.youtube.com/watch?time_continue=75&v=cgoW5rTfmTc&feature=emb_logo
Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport
DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę
Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł
Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.
Ochrona środowiska
Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami
Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.
Motoryzacja
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut
Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.