Unikalna technologia Hillebrand w masowym transporcie towarów płynnych
Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, wprowadził na rynek kolejne innowacyjne i rewolucyjne rozwiązanie –flexitanki montowane w kontenerach 40-stopowych do masowego transportu napojów i substancji płynnych w warunkach chłodniczych oraz temperaturze otoczenia. Przy projektowaniu zastosowano unikalną i opatentowaną technologię, zapobiegającą nadmiernym ruchom płynu wewnątrz zbiornika.
Hillebrand jest światowym liderem w stosowaniu nowoczesnych i zintegrowanych systemów w transporcie masowym, znanym z innowacyjnego podejścia i stosowania różnych rozwiązań gwarantujących bezpieczne dostawy substancji płynnych. Najnowszym produktem firmy, przygotowanym przy współpracy z ekspertami branżowymi, jest specjalistyczny zbiornik - flexitank do 40-stopowego kontenera do masowego przewozu produktów płynnych w określonych warunkach termicznych. Może być stosowany w transporcie morskim, drogowym oraz kolejowym. Nowe flexitanki podnoszą wydajność łańcucha dostaw, tym samym ograniczając emisję CO2 i zapewniają klientom w pełni bezpieczny przewóz płynów w kontrolowanych warunkach termicznych.
Unikalna technologia i szerokie zastosowane
Nowy flexitank firmy Hillebrand, o pojemności od 18 do 25 tys. litrów, umożliwia przewożenie płynów wymagających podczas transportu zachowania odpowiedniej temperatury, takich jak soki czy zimne piwo. W zależności od wrażliwości na temperaturę danego produktu oraz wymagań podczas załadunku i rozładunku, klienci mają gwarancję, że flexitank umożliwi utrzymanie odpowiednich warunków zgodnie ze specyfiką przewożonego towaru.
Zespół techniczny Hillebrand zaprojektował nowe flexitanki tak, aby korzystając z jednego wlewu, można je było w prosty sposób wypełniać i opróżniać, ograniczając do minimum wszelkie osady. Co więcej, została tu zastosowana unikalna i opatentowana technologia, która zmniejszając możliwe ruchy płynów w czasie przewozu, tym samym zapobiega wyciekom i wybrzuszaniu kontenera.
- Nowy flexitank Hillebrand jest wynikiem starannych badań oraz zobowiązania do tworzenia najlepszych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów. Po raz pierwszy przygotowaliśmy go na prośbę klienta produkującego soki owocowe, któremu mieliśmy zapewnić transport w warunkach chłodniczych oraz producenta lateksu, do transportu ładunku w temperaturze dodatniej. Tak więc ten zbiornik został zaprojektowany tak, aby przewozić w nim każdą substancję płynną, z wyjątkiem niebezpiecznych. Niezależnie od transportu w temperaturze ujemnej, dodatniej czy otoczenia, to zrównoważone rozwiązanie jest ofertą dla klientów, którzy chcą przewozić duże ilości produktu we flexitanku w 100 proc. poddawanemu recyklingowi – mówi Jacob Moe, COO działu transportu masowego, Hillebrand.
Transport w kontenerach chłodniczych, z wykorzystaniem zamontowanych w środku flexitanków, został już zorganizowany przez polski oddział Hillebrand. Przewożonym ładunkiem był koncentrat owocowy. Takie rozwiązanie zapewnia polskim producentom możliwość załadunku maksymalnej ilości płynnego produktu do jednego kontenera, obniżając przy tym wagę i koszt związany z dotychczasowo stosowanym opakowaniem - produktem transportowanym w beczkach lub zbiornikach IBC.
Aby zobaczyć, jak działa nowy flexitank 40ft, zapraszamy do obejrzenia filmu dostępnego pod LINKIEM https://www.youtube.com/watch?time_continue=75&v=cgoW5rTfmTc&feature=emb_logo

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.