Komunikaty PR

UPS WPROWADZA OPCJĘ DORĘCZEŃ W SOBOTY

2020-07-16  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.17 MB )
  • Nowa usługa dostępna w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Belgii, Hiszpanii, we Włoszech i Francji;
  • UPS jedynym przewoźnikiem, który oferuje opcję doręczeń w soboty po stawkach obowiązujących w dni powszednie w przypadku wysyłki do jednej z 17 tys. lokalizacji UPS Access Point na ośmiu największych rynkach e-commerce w Europie; 
  • Pewna i efektywna kosztowo opcja dotarcia do klientów w weekend dla małych przedsiębiorstw.

 

WARSZAWA, 16 lipca 2020 – Firma UPS (NYSE: UPS) wprowadza opcję doręczeń w soboty UPS Saturday Standard® w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie zakupami online wśród polskich konsumentów. Usługa zostanie wprowadzona na ośmiu największych rynkach europejskich w tym w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Belgii, Hiszpanii, we Włoszech i Francji. Dzięki niej firmy każdej wielkości, a szczególnie mali e-detaliści, będą mogli dotrzeć do swoich klientów w weekend. 

„Pandemia koronawirusa znacząco przyspieszyła rozwój sektora e-commerce. Częstsze zakupy w sieci, według najnowszego raportu e-Izby opracowanego przez Mobile Institute pt. „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” deklaruje już 27% internautów. To ogromny potencjał do wykorzystania dla sprzedawców internetowych, a także duże logistyczne wyzwanie. Dlatego też wprowadzamy dla nich dodatkową możliwość doręczenia przesyłek w sobotę, by mogli sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu oraz dalej rozwijać swój biznes online” – powiedział Piotr Sitarek, Dyrektor Generalny w UPS Polska.

Dostawa w weekend wiąże się zazwyczaj z dodatkową opłatą. UPS jest jedynym przewoźnikiem, który oferuje opcję doręczeń w soboty po stawkach obowiązujących w dni powszednie do jednej z 17 tys. lokalizacji UPS Access Point na ośmiu największych rynkach e-commerce w Europie. Alternatywne punkty odbioru UPS Access Point zlokalizowane są w osiedlowych sklepach, kioskach czy kawiarniach, otwartych do późnych godzin wieczornych, a także w weekendy. Wybierając dostawę do takiego punktu, kupujący online nie muszą oczekiwać na kuriera w domu. Wystarczy, że odbiorą swoją przesyłkę w dogodnym dla siebie terminie w wybranym punkcie. Nowa usługa uzupełnia istniejącą już ekspresową usługę doręczeń w sobotę UPS Express Saturday, która realizowana jest teraz przed południem.   

„Pandemia COVID-19 przyspieszyła rozwój handlu internetowego, a sprzedaż detaliczna w Europie wzrosła o ponad 60% w szczytowym momencie zamknięcia w połowie kwietnia”, powiedział Lou Rivieccio, prezes UPS Europe. „Poprzez wprowadzenie opcji doręczeń w soboty w ramach usługi UPS Standard pomagamy firmom dostosować się do nowego środowiska, oferując im rozwiązania, które odpowiadają na oczekiwania ich klientów. E-detaliści mogą teraz dotrzeć z dostawą w soboty do ok. 80% populacji na ośmiu głównych europejskich rynkach e-commerce”.

UPS zainwestował ostatnio 2 miliardy dolarów w rozbudowę swojej sieci w Europie, dzięki czemu firmy mogą szybciej i jeszcze skuteczniej obsłużyć swoich klientów w 220 krajach i regionach. Ta inwestycja pomaga im dotrzeć do ponad 80% populacji Europy w ciągu dwóch dni roboczych, korzystając z usługi UPS Standard.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.