Komunikaty PR

Trwa akcja Sokołów Pomaga

2020-05-18  |  13:00
Biuro prasowe

Konsekwencje epidemii COVID-19 są szerokie i długofalowe. Rośnie liczba osób, które znalazły się w trudnej sytuacji i potrzebują pomocy, również jeśli chodzi o podstawowe artykuły żywnościowe. To do nich trafia wsparcie od Sokołowa. Już wcześniej firma przekazała ponad 10 ton żywności na rzecz akcji #PomocDlaSeniora, prowadzonej przez Caritas Polska. Teraz, za pośrednictwem Banków Żywności, ponad 9 ton produktów Sokołowa trafi do osób, które są w potrzebie. – Odpowiedzialność społeczna to dla nas kluczowa wartość, a w aktualnej, wyjątkowej sytuacji nabiera ona szczególnego znaczenia – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Dlatego naszą akcję Sokołów Pomaga realizujemy na tak szeroką skalę i w kilku etapach. Współpracując z takimi organizacjami jak Caritas Polska, Federacja Polskich Banków Żywności, Fundacja Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego, Fundacja TVN – działamy efektywnie, a nasza pomoc żywnościowa i finansowa sprawnie trafia do osób jej potrzebujących.

Sokołów przekazał ponad 9 ton produktów do ośmiu Banków Żywności, zlokalizowanych w rejonach funkcjonowania zakładów firmy. Wysokiej jakości konserwy oraz proste w przygotowaniu dania gotowe z linii Premium zostały dostarczone do Banków Żywności w Krakowie, Grudziądzu, Poznaniu, Rzeszowie, Siedlcach, Ciechanowie, Koninie i Warszawie. Każdy z nich otrzymał 3 750 sztuk produktów o łącznej masie ponad 1000 kg.

Trwa również akcja dostaw żywności dla podopiecznych Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego oraz Domu wsparcia dla Powstańców Warszawskich. Powstańcy warszawscy otrzymają od Sokołowa w sumie 2 400 sztuk produktów.

Firma angażuje się także w pomoc dla lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Zakład w Sokołowie Podlaskim przekazał na rzecz tamtejszego szpitala środki ochrony osobistej: 2 000 maseczek, 60 kombinezonów, 500 ochraniaczy na buty oraz 50 litrów płynu dezynfekującego. Do 8 szpitali zakaźnych: w Krakowie, Bydgoszczy, Wrocławiu, Lublinie, Poznaniu, Gdyni, Częstochowie i Szczecinie trafiły niemal 2 tony wędlin i przekąsek dla personelu medycznego. To kolejne działania wspierające służby medycznych ze strony Sokołowa. Wcześniej firma przeznaczyła na pomoc szpitalom 300 000 zł za pośrednictwem Fundacji TVN, jak również dołączyła do charytatywnego bloku reklamowego w Telewizji Polsat.

Wszystkie działania w ramach akcji „Sokołów Pomaga”, ze względu na obecne restrykcje dotyczące życia społecznego i gospodarczego, wymagały szczególnie sprawnej koordynacji. Mimo wyjątkowych warunków, zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami, a pomoc dotarła do osób najbardziej jej potrzebujących.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.