Komunikaty PR

Trwa otwarcie 12-tysięcznego Lidla przy Żupniczej w Warszawie!

2022-07-14  |  12:30

Trwa otwarcie najnowszego sklepu Lidl - jest to nie tylko 45. placówka sieci w stolicy, ale przede wszystkim 12-tysięczny Lidl na świecie! Tylko dzisiaj klienci mają szansę skorzystać z wyjątkowych promocji i atrakcji. Obok sklepu uruchomiono też kolejną stację ładowania samochodów elektrycznych.

To już dzisiaj! Od godziny 6 rano, przy ulicy Żupniczej 15 w Warszawie, miłośnicy Lidla biorą udział w otwarciu nowego sklepu.  Jest to 12-tysięczny sklep na arenie międzynarodowej i 45. w stolicy.

Tylko dzisiaj na klientów czekają wyjątkowe atrakcje. Otwarcie prowadzi konferansjer, do dyspozycji dzieci są animatorzy, a przy wejściu rozdawana jest kawa i owoce. Dodatkowo, osoby uczestniczące w wielkim otwarciu mogą skorzystać z ponad 50 super okazji, np.:

  • Świeże owoce min. 25% taniej.
  • Lody ręcznie robione WILLISCH (solony kokos z mango, borówka na śmietance) w promocji 1+1 gratis.
  • Robot planetarny 600W SILVERCREST 130 zł taniej.

Oraz produkty PARKSIDE:

  • Akumulatorowa wiertarkowkrętarka kątowa 12 V 60 zł taniej.
  • Warzynarka 120 W 160 zł taniej.
  • Szlifierka taśmowa-talerzowa 370 W 230 zł taniej.

A także z kuponem z aplikacji „Lidl Plus” 60% taniej:

  • Płyn do płukania LENOR (Spring awakening lub Sensitive),
  • Czekolada mleczna XXL z całymi orzechami laskowymi FIN CARRE (300 g).

Przyjazny elektrykom

Nowy obiekt, umieszczony w nowoczesnym, dwupoziomowym budynku z parkingiem na parterze, idealnie wpisuje się w trend rewitalizacji dzielnicy Praga Południe, której celem jest przekształcenie terenów przemysłowych w nowoczesną zabudowę mieszkaniową i usługową. Atutem inwestycji są przede wszystkim ekologiczne rozwiązania, a także typowa dla Lidla, duża powierzchnia z szerokimi alejkami – sklep liczy ok. 1700 mkw., w tym 1170 mkw. powierzchni sprzedażowej.


Właściciele elektryków ucieszą się również na wieść, że tuż przy sklepie uruchomiona została stacja ładowania samochodów elektrycznych.

Ekologiczna strategia

Nowy sklep powstał zgodnie z międzynarodową strategią klimatyczną. Ogrzewanie obiektu wspierają gruntowe pompy ciepła (wykorzystujące energię odnawialną z ziemi), na dachu zamontowano panele fotowoltaiczne, a w budynku – oświetlenie LED – które cechuje się niskim poborem energii, a co za tym idzie, niższą niż w przypadku standardowych żarówek emisją gazów i pyłów z elektrowni. W placówce wdrożona została także technologia odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych i rekuperacja (wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła). Dzięki wymienionym rozwiązaniem, sieć wdraża podejście, w którym w pierwszej kolejności unika emisji CO2, następnie je redukuje, a na końcu – gdy nie ma innej możliwości – kompensuje. W ten sposób, do 2030 roku firma zamierza zredukować swoje emisje operacyjne o 80 proc. w porównaniu z 2019 rokiem.

W Polsce firma podpisała umowę ze sprzedawcą energii gwarantującą pochodzenie energii w całości ze źródeł odnawialnych – oznacza to, że do końca 2022 roku wszystkie obiekty Lidl Polska będą pracowały wyłącznie w oparciu o zieloną energię.

Odpowiedź na potrzeby konsumentów

W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym szerokiego wyboru produktów BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek, takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, szerokiego asortymentu produktów ze „Strefy Wege” oraz kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepu znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.