Trwa otwarcie 12-tysięcznego Lidla przy Żupniczej w Warszawie!
Trwa otwarcie najnowszego sklepu Lidl - jest to nie tylko 45. placówka sieci w stolicy, ale przede wszystkim 12-tysięczny Lidl na świecie! Tylko dzisiaj klienci mają szansę skorzystać z wyjątkowych promocji i atrakcji. Obok sklepu uruchomiono też kolejną stację ładowania samochodów elektrycznych.
To już dzisiaj! Od godziny 6 rano, przy ulicy Żupniczej 15 w Warszawie, miłośnicy Lidla biorą udział w otwarciu nowego sklepu. Jest to 12-tysięczny sklep na arenie międzynarodowej i 45. w stolicy.
Tylko dzisiaj na klientów czekają wyjątkowe atrakcje. Otwarcie prowadzi konferansjer, do dyspozycji dzieci są animatorzy, a przy wejściu rozdawana jest kawa i owoce. Dodatkowo, osoby uczestniczące w wielkim otwarciu mogą skorzystać z ponad 50 super okazji, np.:
- Świeże owoce min. 25% taniej.
- Lody ręcznie robione WILLISCH (solony kokos z mango, borówka na śmietance) w promocji 1+1 gratis.
- Robot planetarny 600W SILVERCREST 130 zł taniej.
Oraz produkty PARKSIDE:
- Akumulatorowa wiertarkowkrętarka kątowa 12 V 60 zł taniej.
- Warzynarka 120 W 160 zł taniej.
- Szlifierka taśmowa-talerzowa 370 W 230 zł taniej.
A także z kuponem z aplikacji „Lidl Plus” 60% taniej:
- Płyn do płukania LENOR (Spring awakening lub Sensitive),
- Czekolada mleczna XXL z całymi orzechami laskowymi FIN CARRE (300 g).
Przyjazny elektrykom
Nowy obiekt, umieszczony w nowoczesnym, dwupoziomowym budynku z parkingiem na parterze, idealnie wpisuje się w trend rewitalizacji dzielnicy Praga Południe, której celem jest przekształcenie terenów przemysłowych w nowoczesną zabudowę mieszkaniową i usługową. Atutem inwestycji są przede wszystkim ekologiczne rozwiązania, a także typowa dla Lidla, duża powierzchnia z szerokimi alejkami – sklep liczy ok. 1700 mkw., w tym 1170 mkw. powierzchni sprzedażowej.
Właściciele elektryków ucieszą się również na wieść, że tuż przy sklepie uruchomiona została stacja ładowania samochodów elektrycznych.
Ekologiczna strategia
Nowy sklep powstał zgodnie z międzynarodową strategią klimatyczną. Ogrzewanie obiektu wspierają gruntowe pompy ciepła (wykorzystujące energię odnawialną z ziemi), na dachu zamontowano panele fotowoltaiczne, a w budynku – oświetlenie LED – które cechuje się niskim poborem energii, a co za tym idzie, niższą niż w przypadku standardowych żarówek emisją gazów i pyłów z elektrowni. W placówce wdrożona została także technologia odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych i rekuperacja (wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła). Dzięki wymienionym rozwiązaniem, sieć wdraża podejście, w którym w pierwszej kolejności unika emisji CO2, następnie je redukuje, a na końcu – gdy nie ma innej możliwości – kompensuje. W ten sposób, do 2030 roku firma zamierza zredukować swoje emisje operacyjne o 80 proc. w porównaniu z 2019 rokiem.
W Polsce firma podpisała umowę ze sprzedawcą energii gwarantującą pochodzenie energii w całości ze źródeł odnawialnych – oznacza to, że do końca 2022 roku wszystkie obiekty Lidl Polska będą pracowały wyłącznie w oparciu o zieloną energię.
Odpowiedź na potrzeby konsumentów
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym szerokiego wyboru produktów BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek, takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, szerokiego asortymentu produktów ze „Strefy Wege” oraz kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepu znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.