Trzeci klub Orangetheory Fitness już w sierpniu w Klifie na Woli
1350 klubów w 24 krajach i ponad milion osób, które wykorzystują autorską metodę pomarańczowego treningu w rytm serca. Orangetheory Fitness, popularna sieć butikowych klubów fitness z USA, kończy prace nad trzecią lokalizacją w Polsce – w Domu Mody Klif na warszawskiej Woli. Ruszyła przedsprzedaż karnetów dla pierwszych klubowiczów.
Wola na fitness
Sportowy fenomen z USA, Orangetheory Fitness, od grudnia 2018 roku obecny jest w Polsce. Pierwsze studio marki otwarto w samym sercu warszawskiego Mordoru, a w połowie 2019 roku dołączył do niego klub na Wilanowie. Dziś marka kończy przygotowania do otwarcia kolejnej lokalizacji w Domu Mody Klif na warszawskiej Woli.
- Pomimo tegorocznych wyzwań związanych z COVID-19, zaangażowanie i wsparcie naszych klientów mobilizuje nas do tego, aby jeszcze w sierpniu otworzyć trzeci klub. Okres pandemii i domowej kwarantanny wszystkim dobitnie pokazał znaczenie aktywności fizycznej dla zachowania dobrego zdrowia i samopoczucia. Ruch to podstawa budowania odporności, dlatego też po powrocie do nowej normalności, już nie tylko stali bywalcy klubów fitness poszukują miejsca, w którym mogą zadbać o swoje zdrowie, kondycję i sylwetkę, ale także osoby, które do tej pory odkładały to na później. – mówi Tomasz Napiórkowski, dyrektor operacyjny Orangetheory Fitness w Polsce. – Wierzymy, że koncept autorskiego, pomarańczowego treningu, który podbił serca w 24 krajach, odpowie także na aktualne potrzeby mieszkańców warszawskiej Woli i okolic.
Wola od kilku lat pozostaje jedną z najdynamiczniej rosnących dzielnic Warszawy, stanowiąc idealne miejsce dla rozwoju usług, w tym wyspecjalizowanej oferty fitness.
- Cieszy nas, że amerykańska marka, Orangetheory Fitness wybrała na swoją kolejną lokalizację
w Warszawie właśnie Dom Mody Klif. Otwarcie butikowego klubu fitness podkreśli unikalną ofertę i charakter Klifa, wpisując się w jego szczególne podejście do spędzania wolnego czasu i robienia zakupów - mówi Edyta Stelmach, Associate Director w Funduszu Inwestycyjnym AEW, będącego właścicielem woleńskiego Domu Mody. - Studio zajmie powierzchnię 407 m2, z czego 213 m2 stanowić będzie sala z indywidualnymi stanowiskami do ćwiczeń dla 28 osób.
HIIT w rytmie serca
Orangetheory Fitness oferuje grupowy, 60 minutowy, interwałowy trening całego ciała (HIIT). Trening realizowany jest pod okiem certyfikowanego trenera, z wykorzystaniem autorskiej technologii monitoringu pracy serca w czasie rzeczywistym. Poprzez zastosowanie pulsometrów, trening dostosowywany jest do indywidualnych możliwości każdego ćwiczącego, niezależnie od jego wieku, płci czy aktualnej kondycji. W myśl idei fitness concierge klubowicze mogą liczyć nie tylko na unikalny trening, ale także na bezpłatny dostęp do konsultacji z trenerami, nielimitowane pomiary składu ciała z wykorzystaniem nowoczesnych systemów wag, analizy wyników, a także wspierające, indywidualne podejście.
Nowy rozdział w sierpniu
Otwarcie klubu Orangetheory Fitness w Domu Mody Klif zaplanowane jest na sierpień tego roku. Amerykańską tradycją marki, kontynuowaną we wszystkich studiach na całym świecie, jest świętowanie nadchodzącego otwarcia poprzez tzw. Kick Off, który jest jednocześnie rozpoczęciem przedsprzedaży. Na pierwsze osoby czeka oferta specjalna.
Więcej informacji: https://otfpolska.pl/promo-klif/
Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!
Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.