Komunikaty PR

41% podróżnych* rezygnuje z zakupu, gdy wzrośnie cena biletu – Fru.pl wprowadza

2024-05-29  |  10:45
Biuro prasowe

Znajdujesz bilety w świetnej cenie, ale zanim je kupisz musisz wszystko sprawdzić. A wtedy zaczynają się problemy – ten jeden znajomy z paczki nie odpisuje na wiadomości, mąż nie może złapać szefa, by potwierdzić urlop. Czekasz, zaczynasz się irytować i odechciewa ci się całego wyjazdu. Dzięki usłudze Blokada Ceny na Fru.pl ten scenariusz przechodzi do przeszłości. Teraz, gdy znajdziesz atrakcyjną ofertę biletów, możesz ją zablokować na okres nawet 3 dni. Jeśli cena spadnie, zapłacisz niższą kwotę, jeżeli wzrośnie – Fru.pl dopłaci różnicę.

 

Blokada Ceny jest już dostępna na stronie Fru.pl. W oknie wyszukiwania, pod przyciskiem „Zarezerwuj” prowadzącym do zakupów, znajduje się kolejny „Zablokuj cenę”, który umożliwia zachowanie danej ceny na okres 24, 48 lub 72 godzin. Należy wybrać jeden z wariantów czasowych i gotowe. Jeśli zdecydujemy się na zakup biletów, to wystarczy je opłacić przed upływem wybranego czasu, a potem nie pozostaje już nic innego tylko pakowanie walizki. Co ważne, jeśli cena spadnie, klient zapłaci mniej, jeśli lot nie będzie już dostępny, Fru.pl zwróci opłatę za usługę Blokady Ceny w ciągu maksymalnie 24 godzin**, a jeśli nie zdecydujemy się wykupić biletu poniesiemy jedynie koszt samej usługi.

To wygodne rozwiązanie, które pozwala w spokoju potwierdzić terminy z towarzyszami podróży, sprawdzić noclegi i skoordynować wszystkie elementy wyjazdu. Blokada ceny pomaga również uniknąć ryzyka, w przypadku zmiany planów.
 

Fru.pl często prosi klientów o dzielenie się opiniami, by móc odpowiadać na ich potrzeby. Dlatego w ankiecie* „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?”, pojawiły się pytania na temat usługi blokowania ceny. Dla ponad połowy (51,8%), z 600 przepytanych osób, możliwośc zablokowania ceny biletu na wybrany okres (np. 3 dni) była bardzo ważna lub ważna (dla 21,1% – bardzo ważna, a 30,7% – całkiem ważna). W tej samej grupie osób prawie 75% zadeklarowało, że w przyszłości rozważa skorzystanie z takiej usługi, a 41% przyznało, że zdarzyło im się zrezygnować z zakupu biletu lotniczego, ponieważ nagle wzrosła jego cena.

„Wielu naszych klientów deklarowało, że taka możliwość ma dla nich duże znaczenie. Dla części z nich jest to ważne z uwagi na konieczność potwierdzania terminów z osobami towarzyszącymi, inni mówili o łatwiejszej logistyce i oszczędności czasu, gdy nie muszą co chwilę sprawdzać cen, kolejni po prostu chcieli bez pośpiechu zastanowić się nad daną podróżą. Wychodząc naszym klientom naprzeciw, postanowiliśmy zaoferować usługę Blokady Ceny i ułatwić im planowanie swoich podróży” – podkreśla Marta Gałuszka, Brand Manager FRU.pl.
 

Fru.pl od początku stawia na komfort podróży klientów i dostarczanie rozwiązań, które pomagają w wygodnym, pełnym spokoju podróżowaniu. Blokowanie ceny uzupełnia ofertę dodatkowych usług, wśród których znajdują się m.in.: FRU Flex umożliwiająca odwołanie lub zmianę terminu lotu bez podawania przyczyny, FRU Automatyczna Odprawa – dokonywana online przez konsultantów Fru.pl, a także  ubezpieczenie podróżne FRU Medical, czy też FRU Trip Protect oferujące bezpłatne alternatywy w przypadku opóźnienia, odwołania lub zmiany lotu.

 

 

 

*Ankieta „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?” została przeprowadzona w formie internetowej na próbie 600 osób, w terminie 6-22.05.2024.

**Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.fru.pl/blokada-ceny

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.