41% podróżnych* rezygnuje z zakupu, gdy wzrośnie cena biletu – Fru.pl wprowadza
Znajdujesz bilety w świetnej cenie, ale zanim je kupisz musisz wszystko sprawdzić. A wtedy zaczynają się problemy – ten jeden znajomy z paczki nie odpisuje na wiadomości, mąż nie może złapać szefa, by potwierdzić urlop. Czekasz, zaczynasz się irytować i odechciewa ci się całego wyjazdu. Dzięki usłudze Blokada Ceny na Fru.pl ten scenariusz przechodzi do przeszłości. Teraz, gdy znajdziesz atrakcyjną ofertę biletów, możesz ją zablokować na okres nawet 3 dni. Jeśli cena spadnie, zapłacisz niższą kwotę, jeżeli wzrośnie – Fru.pl dopłaci różnicę.
Blokada Ceny jest już dostępna na stronie Fru.pl. W oknie wyszukiwania, pod przyciskiem „Zarezerwuj” prowadzącym do zakupów, znajduje się kolejny „Zablokuj cenę”, który umożliwia zachowanie danej ceny na okres 24, 48 lub 72 godzin. Należy wybrać jeden z wariantów czasowych i gotowe. Jeśli zdecydujemy się na zakup biletów, to wystarczy je opłacić przed upływem wybranego czasu, a potem nie pozostaje już nic innego tylko pakowanie walizki. Co ważne, jeśli cena spadnie, klient zapłaci mniej, jeśli lot nie będzie już dostępny, Fru.pl zwróci opłatę za usługę Blokady Ceny w ciągu maksymalnie 24 godzin**, a jeśli nie zdecydujemy się wykupić biletu poniesiemy jedynie koszt samej usługi.
To wygodne rozwiązanie, które pozwala w spokoju potwierdzić terminy z towarzyszami podróży, sprawdzić noclegi i skoordynować wszystkie elementy wyjazdu. Blokada ceny pomaga również uniknąć ryzyka, w przypadku zmiany planów.
Fru.pl często prosi klientów o dzielenie się opiniami, by móc odpowiadać na ich potrzeby. Dlatego w ankiecie* „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?”, pojawiły się pytania na temat usługi blokowania ceny. Dla ponad połowy (51,8%), z 600 przepytanych osób, możliwośc zablokowania ceny biletu na wybrany okres (np. 3 dni) była bardzo ważna lub ważna (dla 21,1% – bardzo ważna, a 30,7% – całkiem ważna). W tej samej grupie osób prawie 75% zadeklarowało, że w przyszłości rozważa skorzystanie z takiej usługi, a 41% przyznało, że zdarzyło im się zrezygnować z zakupu biletu lotniczego, ponieważ nagle wzrosła jego cena.
„Wielu naszych klientów deklarowało, że taka możliwość ma dla nich duże znaczenie. Dla części z nich jest to ważne z uwagi na konieczność potwierdzania terminów z osobami towarzyszącymi, inni mówili o łatwiejszej logistyce i oszczędności czasu, gdy nie muszą co chwilę sprawdzać cen, kolejni po prostu chcieli bez pośpiechu zastanowić się nad daną podróżą. Wychodząc naszym klientom naprzeciw, postanowiliśmy zaoferować usługę Blokady Ceny i ułatwić im planowanie swoich podróży” – podkreśla Marta Gałuszka, Brand Manager FRU.pl.
Fru.pl od początku stawia na komfort podróży klientów i dostarczanie rozwiązań, które pomagają w wygodnym, pełnym spokoju podróżowaniu. Blokowanie ceny uzupełnia ofertę dodatkowych usług, wśród których znajdują się m.in.: FRU Flex umożliwiająca odwołanie lub zmianę terminu lotu bez podawania przyczyny, FRU Automatyczna Odprawa – dokonywana online przez konsultantów Fru.pl, a także ubezpieczenie podróżne FRU Medical, czy też FRU Trip Protect oferujące bezpłatne alternatywy w przypadku opóźnienia, odwołania lub zmiany lotu.
*Ankieta „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?” została przeprowadzona w formie internetowej na próbie 600 osób, w terminie 6-22.05.2024.
**Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.fru.pl/blokada-ceny

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.