41% podróżnych* rezygnuje z zakupu, gdy wzrośnie cena biletu – Fru.pl wprowadza
Znajdujesz bilety w świetnej cenie, ale zanim je kupisz musisz wszystko sprawdzić. A wtedy zaczynają się problemy – ten jeden znajomy z paczki nie odpisuje na wiadomości, mąż nie może złapać szefa, by potwierdzić urlop. Czekasz, zaczynasz się irytować i odechciewa ci się całego wyjazdu. Dzięki usłudze Blokada Ceny na Fru.pl ten scenariusz przechodzi do przeszłości. Teraz, gdy znajdziesz atrakcyjną ofertę biletów, możesz ją zablokować na okres nawet 3 dni. Jeśli cena spadnie, zapłacisz niższą kwotę, jeżeli wzrośnie – Fru.pl dopłaci różnicę.
Blokada Ceny jest już dostępna na stronie Fru.pl. W oknie wyszukiwania, pod przyciskiem „Zarezerwuj” prowadzącym do zakupów, znajduje się kolejny „Zablokuj cenę”, który umożliwia zachowanie danej ceny na okres 24, 48 lub 72 godzin. Należy wybrać jeden z wariantów czasowych i gotowe. Jeśli zdecydujemy się na zakup biletów, to wystarczy je opłacić przed upływem wybranego czasu, a potem nie pozostaje już nic innego tylko pakowanie walizki. Co ważne, jeśli cena spadnie, klient zapłaci mniej, jeśli lot nie będzie już dostępny, Fru.pl zwróci opłatę za usługę Blokady Ceny w ciągu maksymalnie 24 godzin**, a jeśli nie zdecydujemy się wykupić biletu poniesiemy jedynie koszt samej usługi.
To wygodne rozwiązanie, które pozwala w spokoju potwierdzić terminy z towarzyszami podróży, sprawdzić noclegi i skoordynować wszystkie elementy wyjazdu. Blokada ceny pomaga również uniknąć ryzyka, w przypadku zmiany planów.
Fru.pl często prosi klientów o dzielenie się opiniami, by móc odpowiadać na ich potrzeby. Dlatego w ankiecie* „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?”, pojawiły się pytania na temat usługi blokowania ceny. Dla ponad połowy (51,8%), z 600 przepytanych osób, możliwośc zablokowania ceny biletu na wybrany okres (np. 3 dni) była bardzo ważna lub ważna (dla 21,1% – bardzo ważna, a 30,7% – całkiem ważna). W tej samej grupie osób prawie 75% zadeklarowało, że w przyszłości rozważa skorzystanie z takiej usługi, a 41% przyznało, że zdarzyło im się zrezygnować z zakupu biletu lotniczego, ponieważ nagle wzrosła jego cena.
„Wielu naszych klientów deklarowało, że taka możliwość ma dla nich duże znaczenie. Dla części z nich jest to ważne z uwagi na konieczność potwierdzania terminów z osobami towarzyszącymi, inni mówili o łatwiejszej logistyce i oszczędności czasu, gdy nie muszą co chwilę sprawdzać cen, kolejni po prostu chcieli bez pośpiechu zastanowić się nad daną podróżą. Wychodząc naszym klientom naprzeciw, postanowiliśmy zaoferować usługę Blokady Ceny i ułatwić im planowanie swoich podróży” – podkreśla Marta Gałuszka, Brand Manager FRU.pl.
Fru.pl od początku stawia na komfort podróży klientów i dostarczanie rozwiązań, które pomagają w wygodnym, pełnym spokoju podróżowaniu. Blokowanie ceny uzupełnia ofertę dodatkowych usług, wśród których znajdują się m.in.: FRU Flex umożliwiająca odwołanie lub zmianę terminu lotu bez podawania przyczyny, FRU Automatyczna Odprawa – dokonywana online przez konsultantów Fru.pl, a także ubezpieczenie podróżne FRU Medical, czy też FRU Trip Protect oferujące bezpłatne alternatywy w przypadku opóźnienia, odwołania lub zmiany lotu.
*Ankieta „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?” została przeprowadzona w formie internetowej na próbie 600 osób, w terminie 6-22.05.2024.
**Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.fru.pl/blokada-ceny

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.