Komunikaty PR

IDZIE LATO. SYMPATYCZNE ZWIERZAKI STWORZONE PRZEZ AI W KAMPANII NOCOWANIE.PL

2024-05-28  |  09:00
Biuro prasowe

Niezdecydowane rysie, żabka szukająca basenu czy lis sprytnie wypatrujący co lepsze oferty – ruszyła kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl". Przy wsparciu animowanych bohaterów – sympatycznych zwierzątek wygenerowanych przez AI, akcja ma zmieniać podejście Polaków do planowania letniego wypoczynku.

Celem kampanii „Idzie lato z Nocowanie.pl”, która potrwa do końca czerwca, jest zachęcenie turystów do wcześniejszej rezerwacji noclegów na wakacje i pokazanie, w jaki sposób można skorzystać z szerszej oferty dostępnych możliwości. Głównie w Polsce, ale również w Chorwacji, tak popularnej wśród polskich urlopowiczów. 

– Od kilku sezonów obserwujemy, że Polacy zostawiają decyzję o wakacyjnym wyjeździe na ostatnią chwilę, szczególnie, gdy rozważają wypoczynek w kraju. W ten sposób często sami pozbawiają się możliwości korzystania z najatrakcyjniejszych ofert – podkreśla Marta Lemberska, Brand Manager Nocowanie.pl. – Naszą kampanią chcemy zmienić podejście do planowania letniego wypoczynku. Pomagają nam w tym sympatyczni bohaterowie, czyli zwierzaki zaprojektowane przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. To one przekonywać będą podróżników do wcześniejszej rezerwacji i podpowiedzą, jak wyszukiwać propozycje najlepiej dostosowane do indywidualnych potrzeb – wyjaśnia. 

Wykorzystująca storytelling kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl” nie tylko promuje nowe podejście do rezerwacji, ale też pomaga wyszukać atrakcyjne oferty noclegowe w malowniczych zakątkach Polski, odczarowując utrwalane przez ostatnie lata negatywne stereotypy, dotyczące wypoczynku w kraju.

Opowieść o perypetiach sympatycznych zwierzaków – niedźwiedzi, jeży, borsuków czy ośmiornicy nie tylko uatrakcyjnia sam proces rezerwacji, ale także ułatwia wyobrażenie sobie i zaplanowanie idealnego urlopu. Animowani bohaterowie nie tylko rezerwują noclegi, ale również biorą udział w całym procesie planowania wyjazdu – od wyboru kierunku po potwierdzenie pobytu.

– W ten sposób nie tylko sam wyjazd, ale także jego planowanie może stać się rodzinną przygodą – podkreśla Marta Lemberska. – Nocowanie.pl jest największym polskim serwisem rezerwacyjnym i jednocześnie jedną z najczęściej odwiedzanych witryn turystycznych, nic więc dziwnego, że w kreowanie letniej kampanii zaprzęgliśmy najnowocześniejsze narzędzia, takie jak sztuczna inteligencja – wyjaśnia.

Dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania w serwisie Nocowanie.pl i przy wsparciu bohaterów kampanii, użytkownicy mogą filtrować oferty noclegów pod kątem swoich potrzeb, bez względu na to czy wakacje planuje duża rodzina, para ceniąca wygodę czy singiel, poszukujący aktywnych form wypoczynku.

– Obecny w kreacjach symbol literki „N” to nie tylko nawiązanie do identyfikacji wizualnej naszego serwisu, ale też gwarancja jakości i autentyczności. Wybierający miejsce na wakacje przez Nocowanie.pl, mają pewność, że korzystają z oferty sprawdzonej i polecanej przez innych podróżników – dopowiada Marta Lamberska i dodaje, że Nocowanie.pl umożliwia wyszukiwanie spośród 22,5 tysiąca obiektów w Polsce, w tym blisko 10 tysięcy do rezerwacji online. Akcja wspierać będzie też użytkowników planujących wyjazd do Chorwacji, w której serwis oferuje ponad 26 tysięcy obiektów z możliwością rezerwacji online.

Kampania ukierunkowana na budowanie świadomości marki w tym najważniejszym dla branży okresie, jakim jest czas przed wysokim sezonem, została stworzona wewnętrznie, przez dział marketingu Nocowanie.pl, bez wsparcia agencji zewnętrznych. Realizowana będzie w Internecie – w kanałach własnych Nocowanie.pl oraz w największych portalach horyzontalnych i informacyjnych, takich jak wp.pl, onet.pl, interia.pl, dziennik.pl, gazeta.pl, radiozet.pl, rmf24.pl, se.pl czy tvn.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca? Biuro prasowe
2024-07-01 | 10:00

Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca?

Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca? Słońce i upał – pierwsze dni wakacji przyniosły prawdziwie letnią aurę i zachęciły
Turystyka 1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym roku
2024-06-25 | 15:00

1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym roku

W tym roku, podczas letnich wyjazdów, Polacy kierować się będą oszczędnościami – wynika z badania rankomat.pl. 27% polskich urlopowiczów planuje na swoje wakacje wydać
Turystyka Join UP! - 5 najważniejszych wniosków po dwóch latach działalności w UE.
2024-06-25 | 13:30

Join UP! - 5 najważniejszych wniosków po dwóch latach działalności w UE.

W ciągu ostatnich kilku lat europejska branża turystyczna odzyskała równowagę po pandemii COVID-19, osiągając według UNWTO 94% poziomu przyjazdów z 2019 roku. Oczekuje się,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.