Komunikaty PR

IDZIE LATO. SYMPATYCZNE ZWIERZAKI STWORZONE PRZEZ AI W KAMPANII NOCOWANIE.PL

2024-05-28  |  09:00
Biuro prasowe

Niezdecydowane rysie, żabka szukająca basenu czy lis sprytnie wypatrujący co lepsze oferty – ruszyła kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl". Przy wsparciu animowanych bohaterów – sympatycznych zwierzątek wygenerowanych przez AI, akcja ma zmieniać podejście Polaków do planowania letniego wypoczynku.

Celem kampanii „Idzie lato z Nocowanie.pl”, która potrwa do końca czerwca, jest zachęcenie turystów do wcześniejszej rezerwacji noclegów na wakacje i pokazanie, w jaki sposób można skorzystać z szerszej oferty dostępnych możliwości. Głównie w Polsce, ale również w Chorwacji, tak popularnej wśród polskich urlopowiczów. 

– Od kilku sezonów obserwujemy, że Polacy zostawiają decyzję o wakacyjnym wyjeździe na ostatnią chwilę, szczególnie, gdy rozważają wypoczynek w kraju. W ten sposób często sami pozbawiają się możliwości korzystania z najatrakcyjniejszych ofert – podkreśla Marta Lemberska, Brand Manager Nocowanie.pl. – Naszą kampanią chcemy zmienić podejście do planowania letniego wypoczynku. Pomagają nam w tym sympatyczni bohaterowie, czyli zwierzaki zaprojektowane przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. To one przekonywać będą podróżników do wcześniejszej rezerwacji i podpowiedzą, jak wyszukiwać propozycje najlepiej dostosowane do indywidualnych potrzeb – wyjaśnia. 

Wykorzystująca storytelling kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl” nie tylko promuje nowe podejście do rezerwacji, ale też pomaga wyszukać atrakcyjne oferty noclegowe w malowniczych zakątkach Polski, odczarowując utrwalane przez ostatnie lata negatywne stereotypy, dotyczące wypoczynku w kraju.

Opowieść o perypetiach sympatycznych zwierzaków – niedźwiedzi, jeży, borsuków czy ośmiornicy nie tylko uatrakcyjnia sam proces rezerwacji, ale także ułatwia wyobrażenie sobie i zaplanowanie idealnego urlopu. Animowani bohaterowie nie tylko rezerwują noclegi, ale również biorą udział w całym procesie planowania wyjazdu – od wyboru kierunku po potwierdzenie pobytu.

– W ten sposób nie tylko sam wyjazd, ale także jego planowanie może stać się rodzinną przygodą – podkreśla Marta Lemberska. – Nocowanie.pl jest największym polskim serwisem rezerwacyjnym i jednocześnie jedną z najczęściej odwiedzanych witryn turystycznych, nic więc dziwnego, że w kreowanie letniej kampanii zaprzęgliśmy najnowocześniejsze narzędzia, takie jak sztuczna inteligencja – wyjaśnia.

Dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania w serwisie Nocowanie.pl i przy wsparciu bohaterów kampanii, użytkownicy mogą filtrować oferty noclegów pod kątem swoich potrzeb, bez względu na to czy wakacje planuje duża rodzina, para ceniąca wygodę czy singiel, poszukujący aktywnych form wypoczynku.

– Obecny w kreacjach symbol literki „N” to nie tylko nawiązanie do identyfikacji wizualnej naszego serwisu, ale też gwarancja jakości i autentyczności. Wybierający miejsce na wakacje przez Nocowanie.pl, mają pewność, że korzystają z oferty sprawdzonej i polecanej przez innych podróżników – dopowiada Marta Lamberska i dodaje, że Nocowanie.pl umożliwia wyszukiwanie spośród 22,5 tysiąca obiektów w Polsce, w tym blisko 10 tysięcy do rezerwacji online. Akcja wspierać będzie też użytkowników planujących wyjazd do Chorwacji, w której serwis oferuje ponad 26 tysięcy obiektów z możliwością rezerwacji online.

Kampania ukierunkowana na budowanie świadomości marki w tym najważniejszym dla branży okresie, jakim jest czas przed wysokim sezonem, została stworzona wewnętrznie, przez dział marketingu Nocowanie.pl, bez wsparcia agencji zewnętrznych. Realizowana będzie w Internecie – w kanałach własnych Nocowanie.pl oraz w największych portalach horyzontalnych i informacyjnych, takich jak wp.pl, onet.pl, interia.pl, dziennik.pl, gazeta.pl, radiozet.pl, rmf24.pl, se.pl czy tvn.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024 Biuro prasowe
2024-11-22 | 01:00

Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024

Choć mody w świecie designu zmieniają się nieustannie, są rzeczy, które skutecznie im się opierają. Jak krzesła z giętego drewna. Od 1850 roku, kiedy w wiedeńskiej Café
Turystyka Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
2024-11-17 | 01:00

Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli

Pricing to niezwykle ważny proces, podczas którego firmy sektora HoReCa określają ceny, po których będą sprzedawać swoje usługi i produkty. Proces ten powinien stanowić
Turystyka Arche Klasztor Wrocław. Rusza kolejny niesamowity hotel w kolekcji Grochowskiego
2024-11-14 | 01:00

Arche Klasztor Wrocław. Rusza kolejny niesamowity hotel w kolekcji Grochowskiego

— Realizacja tej inwestycji wiąże się z niesamowitą historią. Mianowicie oglądaliśmy wówczas trzy obiekty i wybraliśmy już inny. W sumie wszystko było już zdecydowane, ale

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.