Nareszcie w Polsce! Portal dla miłośników USA.
dropkicker GmbH & Co. KG
An den Havelauen 74a
14542 Werder (Havel)
edyta|usatogo.pl| |edyta|usatogo.pl
+48 22 602 27 55
https://www.usatogo.pl
Nareszcie w Polsce! Portal dla miłośników USA.
Wraz z wybuchem pandemii koronawirusa były prezydent Donald Trump podjął historyczną decyzję - zabronił wielu krajom wjazdu do Stanów Zjednoczonych. Z tego powodu setki tysięcy Polaków musiało odwołać swoje, od dawna planowane, wyprawy za ocean. Wkrótce, dzięki udostępnieniu szczepionek, sytuacja międzynarodowych podróży powinna się stopniowo znormalizować i będzie można znowu pomyśleć o wakacjach w USA.
Tuż przed koronawirusem można było zauważyć wzrost zainteresowania Polaków podróżami do USA. Do tego znacznie przyczyniło się dołączenie Polski do amerykańskiego programu Visa Waiver. Dzięki uczestnictwu w tym programie od listopada 2019 roku wszyscy obywatele Polski mogą podróżować do Stanów w celach turystycznych bez składania uciążliwego wniosku o wizę.
Wzrastającą od lat pasję Polaków do USA nie zahamują ani koronawirus, ani biurokratyczne przeszkody. Do tego stale rosnące bogactwo ofert dla miłośników USA w polskojęzycznym internecie potwierdza ten trend. Krótko przed kryzysem koronawirusa wśród polskich podróżników do USA rozeszła się wieść o nowym portalu USAtogo. Nic dziwnego, że oferta wynajmu samochodów na USAtogo spotkała się z tak ogromnym zainteresowaniem.
Rejestrując się za darmo na portalu USAtogo, można skorzystać z ekskluzywnych rabatów na rezerwację samochodu do wypożyczenia we wszystkich popularnych lokalizacjach, takich jak Floryda, Kalifornia czy Nowy Jork. Korzystając z 20%, a często nawet 30% zniżki, można zaoszczędzić kilkaset złotych w porównaniu do cen na innych stronach.
Ponadto rejestracja na USAtogo przynosi jeszcze jedną ogromną korzyść: wszyscy członkowie otrzymują dostęp do wyjątkowo atrakcyjnych ofert na loty do Stanów. Bilety lotnicze do USA są drogie, dlatego też tańsze opcje są często wyprzedawane w mgnieniu oka. Każdy, kto chciałby polecieć do Ameryki Północnej, może znaleźć tutaj wyjątkowo dobrą ofertę na loty.
Początkowa reakcja polskich internautów jest niezwykle pozytywna, a liczba zachwyconych członków stale rośnie. Firma USAtogo działa na rynku niemieckim od 2008 roku, gdzie zrzesza ponad 30.000 entuzjastów podróży po USA. W tym czasie dziesiątki tysięcy Niemców wybrało rezerwacje za pośrednictwem USAtogo. Od początku 2019 roku z portalu mogą korzystać także polscy wczasowicze, planujący swoją podróż do Ameryki. Na samym Facebooku USAtogo zdobyło już ponad 18 000 fanów.
Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.