Komunikaty PR

“u Lodziarzy” w nowej odsłonie. Lodziarnio-kawiarnia premium

2023-02-20  |  01:00
Biuro prasowe


Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” jest jedną z prężniej rozwijających się rodzimych franczyz lodowych. Obecnie na mapie naszego kraju znajdziemy ponad sto punktów – lokali stacjonarnych, ice-trucków, wysp lodowych, riksz czy wózków sprzedażowych. Właściciele marki idą krok dalej i otwierają lodziarnię w nowej, unikalnej odsłonie. Będzie to lodziarnio-kawiarnia z prawdziwego zdarzenia.


Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” działa na rynku od 2015 roku. W Polsce była jednym z twórców trendu na lody rzemieślnicze, które są wytwarzane z naturalnych składników, podawanych w formie pacek.


- Od lat zyskujemy zaufanie nie tylko klientów, ale także naszych partnerów, którzy coraz chętniej chcą rozwijać z nami swój biznes. Nasz sprawdzony przepis na sukces to trzy składniki: tradycyjne receptury, wyjątkowe smaki oraz przejrzysty biznes – mówi Radosław Charubin, właściciel firmy. - Wychodzimy z założenia, że sukces każdej pojedynczej lodziarni to sukces całej sieci. Wierzymy też, że to właśnie pracownicy mają na to ogromny wpływ. Posiadają bowiem bezpośredni kontakt z klientem, poznają jego potrzeby, oczekiwania, nastroje.


Obecnie marka specjalizuje się w serwowaniu nietypowych połączeń smakowych, które nawiązują do regionalnych tradycji, np. kuchni podlaskiej. W ofercie WLP, obok klasycznej śmietanki czy truskawki, znajdziemy lody o smaku żubrówki, sękacza, a nawet sera korycińskiego. Masterzy “u Lodziarzy” co roku przygotowują nowe kombinacje, które każdy franczyzobiorca może wprowadzić do swojego lokalu. Teraz dodatkowo w ofercie lodziarnio – kawiarni poza lodami i dotychczas dostępnymi goframi znajdą się również desery lodowe, ciastka, ciasta, granola, smoothie i inne smakołyki.


- Wierzymy w naszych franczyzobiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty. Proponujemy tym razem koncept premium, czyli lodziarnio-kawiarnię. Nie zmieniamy całego brandu, jednak wystrój przeszedł totalną metamorfozę –mówi Radosław Charubin.


Warto podkreślić, że nowe wnętrze lokalu zostało zaprojektowane tak, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów. Wprowadzenie roślinnych akcentów nadaje niepowtarzalny klimat, w sam raz na zatopienie się w smakach proponowanych przez Wytwórnię Lodów Polskich. Pierwszy lokal w nowej odsłonie powstał na początku grudnia 2022 roku w Białymstoku w Galerii Jurowieckiej i to on jest inspiracją do otwierania kolejnych punktów, a także odświeżania wizerunku istniejących już lodziarni.


 - Nowy wystrój lokalu już na tyle spodobał się naszym franczyzobiorcom, że bez wahania postanowili wprowadzać zmiany w swoich pomieszczeniach. Taki lokal zostanie niebawem otwarty w Ciechanowie – dodaje Radosław Charubin.


Już wkrótce swoje podwoje otworzy również lodziarnio-kawiarnia w nowej odsłonie przy Rynku Kościuszki w Białymstoku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.